Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

NHL 2008-09

<< < (15/17) > >>

Henkka:

--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Kesäkuu 01, 2009, 09:25:15 ---. "Valkoiset luistimet"-Leinosta tulisi 8. suomalainen pelaaja, joka nimensä tuohon maljaan saisi.

Tarina muuten kertoo, että aikoja sitten eräs pelaaja kusi tuohon maljaan ja on siitä lähtien naureskellut lehti- ja tv-kuville, jossa näytetään kun pelaajat voiton kunniaksi juovat samasta maljasta.

--- Lainaus päättyy ---

Kris Draperin penska taisi viime kesänä kakkia tuohon pyttyyn.

Ja Leino on muuten tällä kaudella käyttänyt normaaleita mustia luistimia ainakin NHL:n puolella. AHL:stä en sitten tiedä.

NIÄMINEN:
Pittsburgh voi voittaa yhen pelin mutta Detroit voittaa silti Stanley Cupin. Red Wingseillä on nousut ratkaisijoita nelosesta kuten Abdelkader joka on tehnyt finaaleissa jo kaksi maalia,kun oli aikasemmin tehny pleijareissa 0+1 eikä yhtään pistettä runkosarjassa ihan hyvin nuorukaiselta ;) .Fleury ei ole pelannu hirveen hyvin ei taida pää kestää.

ramsau:

--- Lainaus käyttäjältä: Henkka - Kesäkuu 02, 2009, 17:26:14 ---Ja Leino on muuten tällä kaudella käyttänyt normaaleita mustia luistimia ainakin NHL:n puolella. AHL:stä en sitten tiedä.

--- Lainaus päättyy ---
On kayttanyt samaa luistinmallia kolmisen vuotta, mustavalkoinen RBK 9k Pump taitaa olla mallina, jos nyt pieni saivartelu sallittakoon.

Olen seurannut Leinon peliesityksia mielenkiinnolla ja vaikka edellisessa ottelussa 'esityon' Zetterbergin maaliin tekikin, ei mies mielestani osaa haastaa miesta tarpeeksi ja tehda hyvia ratkaisuja.
Nayttaa silta etta jaatyy heti kun pitaisi jotain vastustajan sinisen jalkeen tehda. Toivottavasti vauhti tasta paranee.

Mita tuohon Detroit - Pittsburgh pariin tulee, uskon suuresti Red Wingsien vievan tuon potin suhteellisen puhtaalla pelilla. Osgood on ensinnakin voittava maalivahti ja
vaikka kuinka jaksan joka kauden alussa miesta arvostella loytyy hanelta aina jokin vaihde ja mieliala voittaa otteluita. Ehkapa pieni tauko ennen Play Offseja auttoi.
Fleuryyn en itse henkilokohtaisesti jaksa uskoa. Sen verran pahasti kiekko pomppi toisessa ottelussa, en usko etta hanen aikansa on viela. En tieda onko sita koskaan.
Toisaalta, todistakaa vaitteeni vaaraksi. Maalivahdit nama ottelut suurimmaksi osaksi kuitenkin ratkaisevat.

Mielenkiinnolla lahden neljatta ottelua seuraamaan huomenna ja ellei ihmeita tapahdu, ruotsalaiset nayttaa sen kaapin paikan jalleen
kerran.

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: ramsau - Kesäkuu 04, 2009, 07:23:32 ---
Olen seurannut Leinon peliesityksia mielenkiinnolla ja vaikka edellisessa ottelussa 'esityon' Zetterbergin maaliin tekikin, ei mies mielestani osaa haastaa miesta tarpeeksi ja tehda hyvia ratkaisuja.
Nayttaa silta etta jaatyy heti kun pitaisi jotain vastustajan sinisen jalkeen tehda. Toivottavasti vauhti tasta paranee.


--- Lainaus päättyy ---

Mitä itse olen nähnyt Leinon esityksiä, niin mielestäni Ville haastaa rohkeasti puolustajia, ja laukoo hanakasti kun paikkaa siunaantuu. Juurikin edellisen pelin kaltainen suoritus tuntuis olevan melkein jo trademarkki. Lisäksi itselle on jäänyt kuva että kiekkoa pidetään hyvällä itseluottamuksella, eikä sitä roiskita turhaan. Myös kulmapeli näyttäis toimivan suht' hyvin.

Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että Leino pelaa 4.kentässä ja +/- 8 min/per matsi, on otteet tulokkaaksi suhteellisen hyviä. Odotan innolla ensi kautta, jos ja kun pääsee pelaamaan koko kauden 2-3 kentässä ~15min/peli.

Tsingis-Khan:

Salaliittoteoria hämmentää Stanley Cupin finaaleja
Pahimpien järkeilijöiden mukaan NHL haluaa Pittsburghin mestariksi. Näköjään NHL saanu osansa Yhdysvaltojen salaliittoteorioista :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta