Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (176/345) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: kirvesrinta - Heinäkuu 31, 2009, 08:23:09 ---
Tässä minulla oli käynyt laskuvirhe, pahoittelut siitä. Eli oikeat lukemat olivat siis:

13 pistettä 7 kotiottelussa.
1 piste 4 vierasottelussa

Jolloin näillä tiedoilla lukemat koko kaudelta olisivat olleet:

54 pistettä kotiotteluista ja 7 pistettä vierasotteluista eli yhteensä 61 koko kaudessa jolla oltaisiin jo kamppailtu pistepörssin kärkisijoista. Tämä siis antaa odottaa Genowaylta ensi kaudelta hieman yli piste per peli tahtia.

Tietysti itse kukin voi pohtia kuinka realistisia nuo lukemat olisivat oikeasti olleet...

--- Lainaus päättyy ---

Tiedä häntä realistisuudesta, mutta näkemissäni kotipeleissä kaveri dominoi peliä aivan uskomattomasti. Kauden alun vieraspelithän olivat kaiken kaikkiaan Ilvekseltä luokattomia niin ennen, kuin jälkeenkin Genowayn lähtöä. Itse sitä useasti mietinkin, että lähdettiinkö vieraspeleihin väärällä asenteella, vai väärällä pelitavalla.

Sen verran pitää muuten vielä sanoa G:n peliesityksistä, että hän teki nuo pisteensä enemmänkin "laitureistaan huolimatta", kuin "laitureidensa ansiosta".

Lienee kuitenkin turha odottaa kaverilta tulevalla kaudella samanlaista dominointia, mutta siltikin hän tulee varmasti olemaan yksi kovimpia ulkolaishankintoja.  Harmi vaan, että liittyy joukkueeseen vasta marraskuussa. No saavatpa ainakin muut sentterit tilaisuuden ottaa vastuuta alkukaudesta.

NIÄMINEN:
Ilves ja Kerho pelasivat 5-5 Lempäälässä.Jussi Pesonen 3+1 ja Niko Nieminen 2 maalia.Jatkoaika

pete27:
Joku siellä jo yhen pelin perusteella arvioitsi että, Pitkämäkeen joukkue ei tule kaatumaan.Kuitenkin 5 päästettyä + viime kauden näytöt. Noh,luotto on kohdillaan.

Trafan:
Olen monesti ollut väärässä, mutta nyt on epäilys Ilveksen parhaasta kaudesta hetkeen aikaan.
En suuresti yllättyisi vaikka naapurin pojat olisivat runkosarjassa neljän joukossa,
paljon tietysti riippuu Colbyä edeltävästä artistista, Jesse se ei kuitenkaan voi olla.
Loppupeleissä tahto ratkaisee ja pitkään nöyryytetty Ipa voi olla köyhällistöliigassa korkeallakin.

Ljpp:
Ilves on vaikea arvioitava tulevalle kaudelle. Kärkiosaamista edustavat vain Seikola ja Genoway (varauksin Pesonen, isolla vastuulla hyvässä kentässä), mutta toisaalta rosteri on tasapainoisemman oloinen kuin aikoihin. Toisaalta Toivonen oli mielestäni paljon parempi Ilveksen maalilla kuin fanien jutuista voisi päätellä ja nyt tilalle tulee Housumäki jota itse pidän suorastaan heikkona maalivahtina - muutenkin kuin HIFK-kauden perustella. Genoway missaa ekat ~20 peliä(?), joka on todella paljon, yli kolmasosa kaudesta. Mälkiän tulon myötä uskon valmistautumisen kauteen olevan selvästi laadukkaampaa kuin Pietilän komennossa, mutta toisaalta miehellä itsellään on hieman synkempää taustaa henkilökohtaisella puolella.

Vaikea sanoa, jos kaikki menisi nappiin niin Top-6 olisi haarukassa Ilvekselle, mutta jos kausi lähtee väärään suuntaan Colbya odotellessa, niin kelkkaa voi olla vaikea kääntää sydäntalvella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta