Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (168/345) > >>

Tsingis-Khan:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Toukokuu 27, 2009, 22:44:02 ---Mitä olen lukenut Jatkoajan Blues-osiosta, niin Ryhänen vaihdettiin juuri sen takia, että Asenne ei ollut oikein kohdallaan, tai sitten, että loi koppiin huonompaa tunnelmaa.

--- Lainaus päättyy ---
Jatkoaika kertoo kaiken. Itse puhun oman näkemyksen kannalta.

Ipa_:
JOS TEILLÄ TAPPARA FANEILLA EI OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN HAUKKUA TOISTA JOUKKUETTA (MIKÄ EI TULE YLLÄTYKSENÄ) NIIN SÄÄLIKSI TEITÄ KÄY! Jos ilves haluaa hyvän hyökkääjän/pelaajan ilves sen myös saa! Ihme oli kun tappara ei pudonnut divariin, ja teitä tapparan kannattajia varmaan on jäänyt kaivertamaan kun tappara joutui Play out: peleihin. En tarkoita pahalla, mutta on teidänkin joukkueellanne hankaluuksia ja tapparan fani tuotteet ovat kalliimpia kuin ilveksen. Ilveksellä on myös tasokkaammat pelit joten hinta on myös pelin tasokkuuden mukainen.

FORTUNA:
Mää menin ihan sanattomaksi... ei auta varmaan muuta kuin alkaa ostamaan Ipan aletuotteita... ??? Ensin ajattelin ostaa vaipat ja sitten nenäherneitä...

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipa_ - Heinäkuu 06, 2009, 12:47:30 ---JOS TEILLÄ TAPPARA FANEILLA EI OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN HAUKKUA TOISTA JOUKKUETTA (MIKÄ EI TULE YLLÄTYKSENÄ) NIIN SÄÄLIKSI TEITÄ KÄY! Jos ilves haluaa hyvän hyökkääjän/pelaajan ilves sen myös saa! Ihme oli kun tappara ei pudonnut divariin, ja teitä tapparan kannattajia varmaan on jäänyt kaivertamaan kun tappara joutui Play out: peleihin. En tarkoita pahalla, mutta on teidänkin joukkueellanne hankaluuksia ja tapparan fani tuotteet ovat kalliimpia kuin ilveksen. Ilveksellä on myös tasokkaammat pelit joten hinta on myös pelin tasokkuuden mukainen.

--- Lainaus päättyy ---

On meillä paljonkin muuta tekemistä. Kesä ja kaikki.

Huomaatkohan muuten itse, että sätit tapparalaisia Ilveksen mollaamisesta, mutta harrastat itse täysin samaa? Jos et, lue viestejäsi.
Älä nyt kuitenkaan yöuniasi menetä. Viha on aika lähellä rakkautta ja toisinpäin, tieräksää.

P.S Leppoista kesää naapuriinkin.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipa_ - Heinäkuu 06, 2009, 12:47:30 ---JOS TEILLÄ TAPPARA FANEILLA EI OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN HAUKKUA TOISTA JOUKKUETTA (MIKÄ EI TULE YLLÄTYKSENÄ) NIIN SÄÄLIKSI TEITÄ KÄY!  Jos ilves haluaa hyvän hyökkääjän/pelaajan ilves sen myös saa! Ihme oli kun tappara ei pudonnut divariin, ja teitä tapparan kannattajia varmaan on jäänyt kaivertamaan kun tappara joutui Play out: peleihin. En tarkoita pahalla, mutta on teidänkin joukkueellanne hankaluuksia ja tapparan fani tuotteet ovat kalliimpia kuin ilveksen. Ilveksellä on myös tasokkaammat pelit joten hinta on myös pelin tasokkuuden mukainen.

--- Lainaus päättyy ---
Loppuko lääkkeet ku huudat?
Senverta kiinnostaa teesit että:
-Tapparan fanituotteet ovat siis Ilveksen vastaavia kalliimmat
-Ilveksellä tasokkaammat pelit ja kalliimmat pelit. Oletan että pääsyliput ovat kalliimmat.
Tappara on siis parempi fanituotteiden tasossa! Edes jossain Ilvestä laadukkaampi siis :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta