Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (141/345) > >>

Eepi:

--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Marraskuu 26, 2008, 14:13:33 ---Eipä se taida olla suuri salaisuus, että Summanen korvaa Pietilän jo ehkä huomisen matsin jälkeen. Niin paljon tästä on jo puhuttu ja Rami kuulemma Ipan toimistoltakin bongattu.

--- Lainaus päättyy ---
Huomenna, huomenna. Voisitkohan jo määritellä, mitä "huomenna" sinun kielelläsi tarkoittaa? Tai, periaateessa huomistahan ei koskaan tule...

tapsa34:
Ilves ei osaa vieläkään voittaa Kalpaa? Mieluummin lukisin oman äskeisen lauseen: Ilves ei osaa vieläkään voittaa Tapparaa!

passivemonkey:
Kyllähän Ilves on Kalpan jo tälla kaudella onnistunut voittamaan. Tietääkö jäsen Naapuri tai joku muu taustoja Lauri Tukosen lähtöön? Jonkun aviisin mukaan Lauri olisi itse vaatinut päästä pois.Tiedä häntä.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: passivemonkey - Marraskuu 30, 2008, 08:22:33 ---Kyllähän Ilves on Kalpan jo tälla kaudella onnistunut voittamaan. Tietääkö jäsen Naapuri tai joku muu taustoja Lauri Tukosen lähtöön? Jonkun aviisin mukaan Lauri olisi itse vaatinut päästä pois.Tiedä häntä.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on, eli tällä kaudella Ilves on voittanut Kalpan kotonaan 7-3 ja 4-1. Vieraissa sen sijaan on tullut takkiin 2-1 ja 2-0. Tiukkoja ovat siis olleet nämä vieraspelit ja kotona Ilves on ollut murskaava.

Tukosen lähdöstä en osaa sanoa muuta, kuin että kaveri on ollut minulle suuri pettymys. Pistesaldo on likipitäen siedettävän rajoissa, mutta +/- saldo järkyttävän huono. Pietilä kuitenkin peluutti häntä viime kierroksille asti ykköskentässä, joten luottamuksen puutteesta ei ole voinut olla kyse. Itse suhtaudun hänen ulkoistamiseensa jopa melko myönteisesti, sillä sen pitäisi vapauttaa rahaa ihan oikeaan vahvistukseen. Ilveksellä on tällä hetkellä yhden kovan sentterin akuutti tarve.

Miku:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 30, 2008, 15:30:54 ---
Ilveksellä on tällä hetkellä yhden kovan sentterin akuutti tarve.

--- Lainaus päättyy ---


Kun Janne paranee kelpaisko?-No joo off topic ja ihan läppänä heitetty..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta