Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (137/345) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Marraskuu 16, 2008, 12:14:37 ---Taitaa Tamperelaisilla molemmilla mennä niin surkeasti ettei pitäisi olla varaa paukutella henkseleitä suuntaan tai toiseen.
--- Lainaus päättyy ---

Näin se on ja siitäkin olen samaa mieltä, että lähtökohdat ovat hyvin erilaiset. Siinä missä Ilves petrasi puolustustaan, niin Tappara luotti kovaa hyökkäyskalustoon.

Itse näen myös tuon Ilveksen pelityylin runkosarjan mitalla erittäin raskaaksi ja osin siksi on varmaan vieraissa tullut turpaan, kun ei joka peliin ole saatu samaa intensiteettiä. Kaiken kaikkiaan se peli, mitä Ilves on esittänyt kotipeleissä on ollut ilahduttavaa. Poikkeuksia ei oikestaan ole kuin kaksi, eli Ässät ja HPK pelit.

Kyllä Ilveksessä niitä käsiäkin pitäisi löytyä enemmän, kuin mitä on nähty. Tukonen esimerkiksi on ihan kädellinen kaveri, mutta tällä kaudella esitys on ollut hyvin vaisu. Ei häviä todella käsistään Niemisen Villelle, joka on latonut maaleja roppakaupalla. Uskon, että kun Torkki ja Anttila saadaan kuntoon, Plat tottuu liigan ja Ilveksen pelityyliin, sekä Lehtivuori vapautuu asepalveluksesta, niin Ilves nousee rutkasti ylöspäin. Eräs olennainen tekijä tähän voi olla Leinosen tervehtyminen, jolloin Toivonen saa välillä vapaata harjoitusaikaa. Tämä kahden maalivahdin peluutus tulee esille erityisesti peräkkäisten päivien peleissä.

Minä taas en ole nähnyt kuin muutaman Tapparan pelin, joten en osaa arvioida kovin syvällisesti tilannetta. Loukkaantumiset ovat teilläkin olleet merkittävässä osassa, mutta jotenkin tuntuu että Jori Lehterä ei ole vielä valmis ykkösvastuunkantajaksi, vaan Jannen pitää kantaa tuota roolia. Nyt kun Janne loukkaantui, niin Lehterän on pakko pystyä suurempaan rooliin. Puolustukseen teillä mahtuisi useampikin pelaaja meidän joukkueesta.

Viinikan Alku:
Hienosti Ilveksen joukkue kunnioitti Helmistä taistelemalla Pelicansia vastaan! Muutenkin oivasti valittu vastustaja Helmisen juhlaotteluun.

Ei ole helppoa heilläkään...

kapri:
Ainoa positiivinen asia tässä kaudessa on se, että Ilves pelaa ihan yhtä huonosti kuin Tappara! Eihän tätä muutein kestäisi!!!

Jalmus:

--- Lainaus käyttäjältä: Viinikan Alku - Marraskuu 22, 2008, 19:13:37 ---Hienosti Ilveksen joukkue kunnioitti Helmistä taistelemalla Pelicansia vastaan! Muutenkin oivasti valittu vastustaja Helmisen juhlaotteluun.

--- Lainaus päättyy ---

No tuohan on vaan selkeästi kikka saada tupa täyteen otteluun, jossa ei täydestä katsomosta olisi normaalisti toivoakaan.

Jaakkima:
Ihan vaan vinkkinä, ottakaa niistä numeropyyhkeistä ne vuosiluvut pois, minulle ja monelle muulle tuli ensimmäisenä mieleen hautakivi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta