Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (129/345) > >>

Ljpp:
Mulla on aivan liian vähän nähtynä Ilvestä, joten todellinen arviointi on vaikeaa. Parin Ilves-kannattajan kanssa kuitenkin tuumattiin jo etukäteen, että Ilves on hyvä haku vetolapulle HIFK:ta vastaan ja niinhän se olikin. Tappioita takana, lauantain kotipeli ja aina herättävä HIFK vastassa -- jos "ryminäkiekon" vaatima asenne ei tuossa tilanteessa löydy, niin ei se sitten löydy koskaan.

Nyt Ilveksellä onkin sitten edessään jälleen helkutisti vaikeampi matsi henkisesti - tiistai-illan huumaa Lappeenrannassa. Jos Ilves klaaraa tämän pelin, niin sitten voitaneen puhua kurssin kääntymisestä, mutta jos joukkue palaa tappioiden tielle niin HIFK-voitto ei pitkään lämmitä. Sinällään Naapurin kommentit siitä että Ilveksen tappioputken syyksi on löydettävissä monta ikävää sattumaa ovat kyllä aivan naulan kannassa. Katsotaan miten kausi etenee.

Naapuri:
Olen jäsen Ljpp:n kanssa täysin samaa mieltä. Minä toki olen nähnyt kaikki Ilveksen kotipelit tällä kaudella ja siltä pohjalta voin sanoa, että Ilves on ollut helkutin hyvä kotonaan. Poikkeuksena voi mainita hävityn Ässät pelin, mikä oli luokatonta ja Tappara pelin, joka voitosta huolimatta oli heikko esitys.

Tänään Saipaa vastaan ollaan tosiaan jälleen yhdessä kulminaatiopisteessä. Vierastappioiden putki pitää saada poikki. Jos Ilves sen tänään pystyy tekemään, niin seuraava askel ylös päin on otettuna. Joukkueen pitää vaan nyt löytää oikeanlainen vieraspelitapa. Kotipeleissä voittava tapa on jo hyvin hanskassa.

jallu_tane:
Hahah, tässä Tapparan pelin jälkimainingeissa tuli kuunneltua Saken mietteitä. Hienosti hoiti kyllä haastattelun, kiroili enemmän ku teinit angsteissaan. Eiköhän mr. Pietilä kohta lähde takaisin ylen asiantuntijaksi kiekkostudioihin.

Ojasfani#8:
Ysiviisseiskan selostajakin sanoi: "Kyllä hävettää Tampereilasena tämmönen"  ;D

janski:
Nelosen sivuilta videon Ilves-Hpk-pelistä nähneenä ihmettelee kuinka yhteen joukkueeseen mahtuu on onnistuttu hommaamaan noin monta "puujalkaa".Onnittelut Juha Hautamaa!!:)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta