Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (115/345) > >>

Hemuli:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 11, 2008, 16:45:32 ---
Kannattaisi sinun ehkä olla hiljaa, niin et näyttäisi tyhmyyttäsi. Tässä sinulle linkkin (http://fi.wikipedia.org/wiki/Raimo_Helminen) miehestä joka vielä 44 vuotiaana pelasi liigaa ja oli yksi koko kauden parhaista alivoimapelaajista. Tämä sama mies alkoi liigauransa jo silloin kun sinun isälläsi ei ollut vielä lapsenteko edes mielessä (ehkä olisi tosin kannattanut pitäkin pois mielestä). Vielä 40 vuotiaana hän pystyi 43 tehopisteeseen yhden kauden aikana.

Jos verrataan vaikka Timo Suteen (kovasti arvostamani pelaaja), niin Raipe pelasi 2 kautta enemmän liigaa, ja teki 41 pistettä enemmän, kuin Susi. Tähän kun lisää, että Raipe pelasi "parhaat vuotensa" muualla, niin saavutus on uskomaton. Minun ei siis tarvitse ottaa tähän arviointiin mukaan mm. maajoukkueessa tehtyä uskomatonta uraa.


--- Lainaus päättyy ---

Niin, no mitä sitten. Sitäpaitsi henkilökohtaisuudet ja vittuilut ei kuulu tänne vaikka eri mieltä onkin. Jos mun mielestä raimo on turisti niin raimo on turisti eikä se siitä muuksi muutu.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Hemuli - Syyskuu 12, 2008, 09:36:44 ---
Niin, no mitä sitten. Sitäpaitsi henkilökohtaisuudet ja vittuilut ei kuulu tänne vaikka eri mieltä onkin. Jos mun mielestä raimo on turisti niin raimo on turisti eikä se siitä muuksi muutu.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä tiedät, ettei tuo ole henkilökohtaista vittuilua. Minä voin olla Raimo. Kun opit kirjoittamaan ihmisten nimet isolla, niin sekin jo nostaisi hieman arvostusta sinun ajatuksiasi kohtaan. Ei tosin paljoakaan, mutta kun se nyt on niin matalalla tasolla, niin pienikin nousu tuntuu.

Romppa:
Takaisin asialinjalle nyt, taikka tulee penalttia.
Jatkakaa yksityisviestein, jos haluatte jatkaa nahinaanne. Kiitos ja hyvää päivän jatkoa!

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Syyskuu 12, 2008, 09:49:59 ---Takaisin asialinjalle nyt, taikka tulee penalttia.
Jatkakaa yksityisviestein, jos haluatte jatkaa nahinaanne. Kiitos ja hyvää päivän jatkoa!

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä, paitsi etten ole kiinnostunut pätkääkään jatkamaan tätä keskustelua edes yksityisviesteinä.

Ja sitten asiaan. Yhden pelin perusteella Ilves on onnistunut loistavasti keikkatyöläisen hankinnassa. Eilisessä pelissä Colby Genoway oli selkeästi kentän paras pelaaja ja vaikka monet Ilves-kannattajatkin pelkäsivät, että riittääkö näillä keikkamiehillä asennetta, niin ainakin hänen kohdallaa sitä löytyy. Mielenkiintoista on sekin, että vaikka rapakon takana on tapana viettää kesää lomailun merkeissä, niin tämän kaverin kohdalla pelivalmius ja liike tuntui olevan kohdallaan. Toisaalta suuren taitomäärän vuoksi ei hänen tarvitse harrastaakkaan turhaa koohotusta.

Elovena:
Mun mielestä on osin puusilmäistä kehua estoitta "kentän ehdottomasti paras pelaaja" Genowayta. Mies teki, tai sai nimiinsä, kaksi maalia. Monelle se riittää, varsinkin niille jotka ei peliä näe taikka  näe. Minä näin paikanpäällä ja näin kuinka kyseinen herra hukkas kiekkoa tuon tuostakin. 5-3 yv:llä sössi kahteen otteeseen, yritti pelkästään poikittaissyötöä takatolpalle, ensin karkas kiekko, sai muiden tehdessä hommat kiekon takas, kunnes hukkas kokonaan ja Tappara oli päästä kolmella pelaten vastaiskuun. Tässä vaiheessa Colby seisoi selkä suorana samalla b-pisteen kaarella kuin syötellessäänkin.
Taitava mies on, mutta myös pelimies. Sen huomasi miehen nolostuttua toimittajien ylistäessä (tajutessaan että tässä meillä on otsikko ja sankari, eka peli ja 2 maalia) ja kehuessa. En siis halua miehen kunniaa pois, mutta ei ollut näkyvin pelaaja, eikä niin hyvä että voisi lausua nuo Nappurin ylisanat olematta Ilves fani. toki myös valmentaja tykkää miehestä joka tekee 2 maalia, vaikka sama herra olis lopun ajan kopissa, mutta kentän ylivertainen hahmo, hah.
Porissa tänään kentän parhaita oli Ilveksen 99 juniorit. Miehet kuulemma aivan lapasia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta