Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (105/345) > >>

Trafan:
Ilveksen merkittävin sponsori?
Ilvesväki ryhtyy myymään matkapuhelinliittymiä.
Tuotto-odotuksia löytyy: toiminnasta pitäisi muodostua Ilveksen merkittävin tulonlähde.
Viisasten kivi on taas kerran löydetty (kuten muidenkin ilvesprojektien alussa).
Tämä tosin voi onnistuakin, tämän onnistuminen riippuu fanien hyväntahtoisuudesta, ei joukkueen menestyksestä.
Ilves: Ilveksen kannattajille oma matkapuhelinliittymä
Sportti: Ilvekselle oma matkapuhelinliittymä

Rixa:
Jepjep. Ottaisitko sinä 2G liittymän? Meikäläisen 2 liittymästä kuukausikuluista puolet on tiedonsiirron kk maksuja.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Rixa - Elokuu 18, 2008, 17:15:33 ---Jepjep. Ottaisitko sinä 2G liittymän? Meikäläisen 2 liittymästä kuukausikuluista puolet on tiedonsiirron kk maksuja.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on ja minun puhelimen käyttöni on puhumista ja tekstareiden välittämistä.

Cognee:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Elokuu 18, 2008, 18:24:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rixa - Elokuu 18, 2008, 17:15:33 ---Jepjep. Ottaisitko sinä 2G liittymän? Meikäläisen 2 liittymästä kuukausikuluista puolet on tiedonsiirron kk maksuja.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on ja minun puhelimen käyttöni on puhumista ja tekstareiden välittämistä.

--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä, minulla ei ole mitään käyttöä 3G-hömpötyksille...

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: Cognee - Elokuu 18, 2008, 20:56:29 ---Sama täällä, minulla ei ole mitään käyttöä 3G-hömpötyksille...

--- Lainaus päättyy ---

Kuka tarttee kuka ei. Toisille puhelin on vain puhelin, joillekin pelkkä puhelin ei riitä. Varsinkin työnantajan maksaessa tulee käytettyä enemmänkin näitä datayhteyksiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta