Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (102/345) > >>

pieni m:
Miten mulla on semmonen mielikuva, että Ilves on aina tässä heinä-elokuussa vähintään kärkikolmikossa. Ainaki joukkue on huomattavasti kovempi ja tasapainosempi ku Tapparan vastaava. Silti pitäis oikeen tilastoja ruveta tutkiin, että löytyis se kausi, että Ilves oli selkeesti Tapparaa parempi. ihanko Larssonin aikoihin asti tarvis mennä? Toivottavasti Ilves nyt pärjää, mihin en usko ennenku Pietilä on sivussa.

Cissboll:

--- Lainaus käyttäjältä: pieni m - Elokuu 01, 2008, 20:22:49 ---Silti pitäis oikeen tilastoja ruveta tutkiin, että löytyis se kausi, että Ilves oli selkeesti Tapparaa parempi.

--- Lainaus päättyy ---
Taisi olla kausi 2003-2004 jolloin Ipa oli Tapparaa potkun edellä.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: Cissboll - Elokuu 02, 2008, 10:07:32 ---Taisi olla kausi 2003-2004 jolloin Ipa oli Tapparaa potkun edellä.

--- Lainaus päättyy ---

Ilves oli parempi myös kaudella 04/05, mutta nämä 2 kautta ovat ainoat tällä vuosituhannella.

tbk07:
Ilveksen sisäpiiristä kerrotaan, että joukkueeseen on tulossa vielä yksi kova vahvistus. Kyseessä on ilmeisesti suomalaispelaaja, sillä rosterissa ovat jo ulkomaalaiset Hacker, Milam ja Platt. Vahvistus ei kuulemma ole kuitenkaan Tukonen.

Itse epäilisin Perttu Lindgreniä...

ich will:

--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Elokuu 02, 2008, 13:58:02 ---Ilveksen sisäpiiristä kerrotaan, että joukkueeseen on tulossa vielä yksi kova vahvistus. Kyseessä on ilmeisesti suomalaispelaaja, sillä rosterissa ovat jo ulkomaalaiset Hacker, Milam ja Platt. Vahvistus ei kuulemma ole kuitenkaan Tukonen.

Itse epäilisin Perttu Lindgreniä...

--- Lainaus päättyy ---

Onhan siitä ollu juttua että jos Dallas näkee paremmaksi paikaksi kehittyä Ilveksen kuin AHL:n niin Perttu saattaa tulla Ilvekseen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta