Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (11/345) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Maaliskuu 25, 2006, 10:10:42 ---Kerros nyt mitä ennätyksiä se Raipe on tehnyt? Maaotteluita peluutettiin sen verran että sai itselleen sen 325 peliä, mutta jo menetetyn jäähyjä yhdessä pelissä -ennätyksen lisäksi ei tule mitään muuta mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

Raipe on mm. vanhin pelaaja, joka on tehnyt pisteitä sm-liigan runkosarjassa, Raipe on vanhin pelaaja joka on tehnyt pisteen sm-liigan pleijareissa, Raipe on vanhin pelaaja joka on pelannut sm-liigaa (jos jätetään pois pari ns. näytösottelua), Raipe on pelannut useammissa Olympialaisissa, kuin kukaan muu kiekkoilija.

Riipiikö kirjoitteluni edelleenkin näitä tämän palstan "moderaattoreita", kun pitää lähes joka juttuuni heittää tällaisia pikkuprovoja.

ajl:
Kyllä Raipe on sen verran Kurko, että alta pois. Ehdottomasti kautta aikain kiekkoilija Suomessa ja sillehän me emme mahda mitään, vaikka kuinka haluaisimmekin. Pikkusieluista yrittää edes vähätellä Helmisen saavutuksia.

lupu:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Maaliskuu 25, 2006, 11:03:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Maaliskuu 25, 2006, 10:10:42 ---Kerros nyt mitä ennätyksiä se Raipe on tehnyt? Maaotteluita peluutettiin sen verran että sai itselleen sen 325 peliä, mutta jo menetetyn jäähyjä yhdessä pelissä -ennätyksen lisäksi ei tule mitään muuta mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

Raipe on mm. vanhin pelaaja, joka on tehnyt pisteitä sm-liigan runkosarjassa, Raipe on vanhin pelaaja joka on tehnyt pisteen sm-liigan pleijareissa, Raipe on vanhin pelaaja joka on pelannut sm-liigaa (jos jätetään pois pari ns. näytösottelua), Raipe on pelannut useammissa Olympialaisissa, kuin kukaan muu kiekkoilija.

Riipiikö kirjoitteluni edelleenkin näitä tämän palstan "moderaattoreita", kun pitää lähes joka juttuuni heittää tällaisia pikkuprovoja.

--- Lainaus päättyy ---

Juu juu, tulihan ainakin selväksi, että Raipe on vanhin kaikista...Unohdit ainakin pari ennätystä. Raipe on vanhin pelaaja, joka on saanut jäähyn sm-liigassa. Raipe on vanhin, joka on pelannut yli/alivoimaa.Raipe on myös vanhin, joka on saanut käytöskympin.
Muistanko väärin vai oliko Raipe voittamassa myös ilveksen ensimmäistä mestaruutta joskus 20 luvulla pyhäjärven jäällä  ;D .
Myönnetään, kyllä Raipe on jonkinsortin legenda, ei siitä pääse mihinkään.

kylmis:

 Joo kyl mää olen sitä mieltä ei meiän kannata Raipea väheksyä ei TAPPARALLA tule vastaavaa miestä olemaan,kateellinen saa olla vai saako.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: kylmis - Maaliskuu 25, 2006, 11:40:34 ---
 Joo kyl mää olen sitä mieltä ei meiän kannata Raipea väheksyä ei TAPPARALLA tule vastaavaa miestä olemaan,kateellinen saa olla vai saako.

--- Lainaus päättyy ---

Minusta ei kateellinen "saa olla", mutta kyllä rehellisesti saa ja pitääkin tunnustaa toistenkin seurojen pelaajien erinomaisuuden. Itse olin voimakkaasti ylistämässä Nummisen Tepon esityksiä olympialaisissa (niin kentällä, kuin sen ulkopuolella) ja muutenkin hänen mahtavaa peliuraansa, vaikka minun silmissäni hän on aina ja ikuisesti tapparalainen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta