Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (100/345) > >>

JoKaGO:

Joo, en tarkoittanut heittää kuraa kavereiden niskaan, vaan rakentavasti todeta, että yksi aikakausi päättyi Ilveksessä ja uusi alkoi.
Kyllähän sinäkin kai toivot, että Ilveksen kurssi kääntyisi pitkän kuivan kauden jälkeen, olkoon hintana sitten vaikka "Helminen-Viitakoski"-akselista luopuminen?
Usein kitkerin lääke on se tehokkain apu.

ich will:
No niin Geoff Platt sitte ILvekseen, sopimus julkaistu. Mitä videoita oon nähny hänestä niin näyttää aika hyvältä pelaajalta

jonttunen:

--- Lainaus käyttäjältä: ich will - Heinäkuu 31, 2008, 19:47:13 ---No niin Geoff Platt sitte ILvekseen, sopimus julkaistu. Mitä videoita oon nähny hänestä niin näyttää aika hyvältä pelaajalta

--- Lainaus päättyy ---
Joo, ja tässä vielä linkki jos jota kuta kiinnostaa  ::)   http://www.ilves.com/uutinen310708.php

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: jonttunen - Heinäkuu 31, 2008, 21:33:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ich will - Heinäkuu 31, 2008, 19:47:13 ---No niin Geoff Platt sitte ILvekseen, sopimus julkaistu. Mitä videoita oon nähny hänestä niin näyttää aika hyvältä pelaajalta

--- Lainaus päättyy ---
Joo, ja tässä vielä linkki jos jota kuta kiinnostaa  ::)   http://www.ilves.com/uutinen310708.php

--- Lainaus päättyy ---
Asia tosin on jo tiedoitettu "Pelaaja siirrot muissa joukkueissa" -aiheessa.

Kauden 08-09 paikallispeleistä Ilvestä vastaan kannattaa nauttia, ja yrittää painaa asioita kerrottaviksi jälkipolville, sillä saattaa olla viimeiset paikallisottelut mikäli Tappara siirtyy Pohjoismaiden-liigaan.
Ipalla ihan "ok" rosteri tulevalle kaudelle, Männikkö, Anttila & Platt ovat varmaankin ainoat jotka tosissaan voivat taistella kultakypärästä.
Puolustus Ipalla on tavallista parempi, tai sitten vain tuntuu siltä kun vertaa monien muiden SM-liiga joukkueiden pakistoja.

Tsemppari:
Yllättävää kyllä että Ipa sai noinkin kovan äijän hankittua. Mutta ei se kuitenkaan riitä kovin pitkälle sillä laiturit on mitä on. Männiköillä ja Anttiloilla ei ihmeisiin pystytä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta