Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (91/345) > >>

EpäKärppä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojanen_8 - Maaliskuu 22, 2008, 11:41:14 ---Hei mitä siistii jossain vanhuksessa joka konttailee siel kentällä. Se vaa keräs mainetta pelaamalla pitkää. (ja huonosti) Mun mielipide on vaan se että Raipe on vanha ja ryppyinen ja aina on ollutkin... ;D

--- Lainaus päättyy ---
Et ole ilmeisesti kovinkaan hyvin perillä Helmisen saavutuksista jääkiekkoilijana, saatika oikeasti seurannut hänen peliään.

JoKaGO:

--- Lainaus käyttäjältä: EpäKärppä - Maaliskuu 22, 2008, 15:32:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ojanen_8 - Maaliskuu 22, 2008, 11:41:14 ---Hei mitä siistii jossain vanhuksessa joka konttailee siel kentällä. Se vaa keräs mainetta pelaamalla pitkää. (ja huonosti) Mun mielipide on vaan se että Raipe on vanha ja ryppyinen ja aina on ollutkin... ;D

--- Lainaus päättyy ---
Et ole ilmeisesti kovinkaan hyvin perillä Helmisen saavutuksista jääkiekkoilijana, saatika oikeasti seurannut hänen peliään.

--- Lainaus päättyy ---
Ironia on vaikea laji...

Romppa:
Mun täytyy tarkastaa läppärini kello. Aamulehti väitti Ilveen kauden päättyneen eilen klo 21.14 ja mun koneeni kello näyttää aikaa 21.07 näytönkaappauksessa, jossa näkyy tuon kellonajan lisäksi Tampereen lämpötila.

Kummallista kyllä, yksikään ipalaisuutta tunnustava tuttavani ei ole vastannut kuvan kera esittämääni kysymykseen, että onko -10C oikea kesälomalämpötila.

Raipelle vilpittömät hyvän jatkon toivotukset!

kyynaama:
Ilveksen mestaruus oli näemmä Raipen lopettaminen, kiitos vaan.
Ja onnea(?) naapuriin
Kattotaan ens kaudella... jos vaikka pärjäis vähä paremmin. Ykkösjoukkueen paikka ei ollut taaskaan uhattuna!

kapri:
Hyvää kesälomaa  ;D  ;D  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta