Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (85/345) > >>

janneojanenonjumala:

--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Maaliskuu 18, 2008, 19:04:44 ---Toisella korvalla kuuntelin noita 957:n jääkiekkoselostusta edeltäviä jorinoita ja jos nyt en ihan väärin kuullut, niin täytyy sanoa Ilveen olevan pahasti sekaisin näissä pleijareissa. Kaarion Matti nääs vastasi Kärppien pelaavaa maalivahtia, Tuomas Tarkki, koskevaan kysymykseen tähän tapaan: "...onhan Tarkki erityylinen kuin Brückler... yläkulmiin jää tilaa... se täytyy hyödyntää..."

--- Lainaus päättyy ---
Joo tätä samaa ihmettelin, mutta hienosti tuntuu naapuri taistelevan. Hakametsä on vielä voittamaton vieraille ja toivottavasti pysyy myös.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Jude70 - Maaliskuu 17, 2008, 18:16:26 ---Huomenna sitten kaikki halliin jotka haluaa vielä nähdä Raimon hakametsän jäällä ( kai niitäkin on ), sillä huomisen jälkeen se ei ole enää mahdollista.Niin, tai mistä sitä tietää vaikka tekis come backin ens kaudella ;) mur mur

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minä ainakin aion mennä perjantainakin katsomaan. Onko sinulla perempaa tietoa Raipen loukkaantumisesta?

Pee:
Mukava kun edes toisella tamperelaisseuralla on asenne kunnossa. Kärppien fanikeskustelun perusteella Oulussa on täysi paniikki päällä  ;D

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Pee - Maaliskuu 18, 2008, 23:24:34 ---Mukava kun edes toisella tamperelaisseuralla on asenne kunnossa. Kärppien fanikeskustelun perusteella Oulussa on täysi paniikki päällä  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavsti tuo paniikki on siirtymässä joukkueenkin sisälle. On selvää, että jokainen peli on tässä sarjassa ollut askel oikeaan suuntaan. Ensimmäisen alkupuoli oli Ilveksen hallintaa, mutta toisessa erässä tapahtunut notkahdus vei pelin puhtaasti Kärpille. Toisessa pelissä Ilves vei peliä hyvin, mutta pelin rauhoittaminen ei onnistunut ja Kärpät päästettiin vielä tasoittamaan pelin. Onneksi Marko Anttila jaksoi vetää hapoilla siinä vielä parit pitkät potkut ja järjestää Lehtivuorelle paikan ratkaisumaaliin. Toinen peli Oulussa olikin jo asteta parempi, kuin ensimmäinen ja vaikka kaksi pelaajaa lensi suihkuunkin, niin joukkue jaksoi taistella viimeisessäkin erässä täysillä ja oli jopa lähellä tavoittaa Kärppien etumatkan. Tämänpäiväinen peli olikin Ilvekseltä todella vahvaa hallintaa. Muutamat henkilökohtaiset virheet tosin antoivat Kärpillekkin tilaisuutensa, mutta niissäkin Leinonen ja tolpat hoitivat hommansa.

Ilves pelaa tällä hetkellä sellaisella asenteella, että en pidä mitenkään mahdottomana Kärppien pudottamista. Huominen peli onkin nyt hyvin ratkaiseva. Voitto Oulussa Ilvekselle, niin väitän, että Kärpät on lyöty.

Romppa:
Pystytkö, Naapuri, uskomaan että nyt on vaikea paikka? Minä kun en ole alkujani tamperelainen, niin en tunne Ilvestä kohtaan edes mitään kotiseuturakkautta, joten mulle "se toinen tamperelainen" on antanut fiiliksiä vain paikallistaiston parista. Kunnon fani- ja mediavääntöjen jälkeen olen mieluummin ilman kansallista kiekkokevättä kuin Ilvestä kannustaisin.

Mutta nyt. Pystytkö, Naapuri, uskomaan että nyt on vaikea paikka? Tällä vuosituhannella Kärppien asema on muodostunut sellaiseksi monopoliksi, että "sieluni robinhood" sanoo, että mun on yksinkertaisesti pakko antaa osaltani - tällä hetkellä(!), tässä otteluparissa(!!) - kannustusta Ilvekselle.

Jos ei ole Kärppien kotitai'an rikkominen helppoa, niin ei sitä ole mullakaan. Mutta, menkää ja tehkää nyt se. Voittakaa Kärpät ja menkää (tekin) semifinaaleihin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta