Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (335/345) > >>

Mace:
Vaikka en Ilveksestä juurikaan piittaa, niin siitä huolimatta urheilulliset onnittelut Hpk voitosta kaikille FIKSUILLE Ipa-faneille.  :)

Naapuri:
Mitä pienet edellä, sitä isot perässä. A-junnut tiputti Kerhon, toivottavasti aikuiset tekee saman. Silloin saamme nähdä vielä ainakin pari peliä tällä kaudella Hakametsässä.

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Maaliskuu 12, 2011, 21:46:06 ---A-junnut tiputti Kerhon, toivottavasti aikuiset tekee saman. Silloin saamme nähdä vielä ainakin pari peliä tällä kaudella Hakametsässä.

--- Lainaus päättyy ---

Onnittelut molemmista, oli hyvä peli tänään urpolta katsoen. Täytyy (häpeäksi) myöntää että olen melkolailla ipan puolella vaikka se onkin vähän huonpmpi vaihtoehto jatkoa varten...

Olen nimittäin 100% varma että kärpät on parempi/varmempi vaihtoehto tiputtamaan jypin kuin esmes ipa........

ennen oli motto että kunhan mestaruus ei mene kehä III sisään, nyt melkeen olen sitä mieltä että aivan sama kunhan se ei mene ryynikylään, sais hävittää koko alueen, myydä vaikka ryssille!!

janneojanenonjumala:
Onnitelut Ipalle, mut iltarin otsikko taas aika hämmentävä: SM-liigan säälipudotuspelit alkoivat todellisella jymy-yllätyksellä. Ilves kaatoi HPK:n vieraskaukalossa. Onko se nyt ihan niin suuri yllätys kuitenkaan, kun HPK rämpinyt jo viikkotolkulla taulukossa alaspäin. Paljon suurempi yllätys oli nousuvireisen Kärppien kaatuminen.

Mace:
Kovasti parjattu Anttila onnistui sitten tosipaikassa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta