Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (322/345) > >>

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Tammikuu 31, 2011, 23:33:15 ---Mainitaan nyt vielä, että Ilvekseltä vietiin rankkari kolmannessa erässä kun KalPan pakki sulki kiekon maalialueella. Ottelunvalvoja myönsi että pilkku olisi kuulunut viheltää. Muuten ei ole mitään valittamista illan nuorestaparista jotka pelin tuomitsivat. Virheitä toki sattui molemmin puolin.

--- Lainaus päättyy ---
Joo se jäi kyllä viheltämättä. Kyllähän Ilves siinä kolmannessa erässä olis voinu saada tasotuksenkin värkättyä, mutta laukaukset oli mun mielestä aikas heikkoja. Oli sen verran vaisu peli, että siitä on oikeestaan edes paha sanoa kumpi oli parempi.

Naapuri:
Kyllä tuo alkaa näkymään Ilveksellä, kun on ykköskentän laituri, kakkoskentän sentteri ja kolmoskentän laituri telakalla. Siinä on akut monella kaverilla vähän tyhjänä, kun on joutunut isompaan rooöliin, kuin mihin rahkeet vielä riittävät. Onneksi kaikkien pitäisi olla remmissä taas tauon jälkeen. Kuuden joukkoon ei Ilves tule nousemaan, mutta säälipleijarien kotietuun on pienet mahdollisuudet. Olennaista siinä tulee olemaan se, miten joukkue aloittaa pelit maajoukkuetauon jälkeen.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Tammikuu 31, 2011, 23:39:15 ---Joo se jäi kyllä viheltämättä. Kyllähän Ilves siinä kolmannessa erässä olis voinu saada tasotuksenkin värkättyä, mutta laukaukset oli mun mielestä aikas heikkoja. Oli sen verran vaisu peli, että siitä on oikeestaan edes paha sanoa kumpi oli parempi.

--- Lainaus päättyy ---
Itse sanoisin, että kumpikaan ei ollut parempi, mutta Kalpa oli vähän onnekkaampi. No onnihan tunnetusti pitää ansaita.

IlvesMan:
Ilvesfanit Turussa: http://www.youtube.com/watch?v=WnyBmI4zIBM

Ilveksen maali 2:43
Joukkue kiittää faneja 7:50

Mace:
Ässät joivat ilveksen iltamaidon tänään Hakametsässä, ei ihmekään kun ilves-topikki näin hiljaisena. Kovasti ovat olleet täällä huutelemassa viime aikoina sitä sun tätä.  8)
Ketä täällä muuten kiinnostaa ilvesfanien toiminta Turussa?
 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta