Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (312/345) > >>

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Tammikuu 23, 2011, 22:49:34 ---http://www.facebook.com/?sk=lf#!/pages/Tarkeinta-ei-ole-voitto-vaan-se-etta-ilves-haviaa/150081325030575

--- Lainaus päättyy ---

http://www.facebook.com/pages/Tarkeinta-ei-ole-voitto-vaan-se-etta-tappara-haviaa/152068068162920

IlvesMan:
Turha noista on valittaa. Ihan samanlailla molemmissa leireissä pilkataan toista. Vaikka täällä muuta väitetään.  :)

JARPPARA:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Tammikuu 23, 2011, 10:41:18 ---Mielestäni lainauksen avainsanat ovat tällä hetkellä: Huhuketjussa 07-08 (24/1/08) sanoin tuosta ilmiöstä:

Reilut kolmekymmentä vuotta huomasin tämän samaisen ilmiön turtolalaisen kerrostalon takapihalla: Tapparaa kannattavat kaksi pikkupoikaa olivat ja pysyivät. Ipaa kannattava epämääräinen osasto oli maanantaina niin ipan miestä, tiistaina puhuttiin kooveesta, keskiviikkona Tapparalle hävityn pelin jälkeen puolet paskasakista olikin jo Tapparan miehiä mutta viimeistään loppuviikosta käännettiin takkia jo takaisinpäin.

Ootko Teräskirves Ipan miehiä kun sun mielestä Ilves on tällä hetkellä parempi? Onko sulle tällä hetkellä väliä? Onko jännää olla kaksoisagentti.
--- Lainaus päättyy ---

 Olen samaa mieltä, vaikka tunnen joitakin hyviäkin Ipa-faneja, jotka kannattavat aidosti omaa seuraansa morkaamatta Tapparaa. Ai niin minä olen toinen niistä veljeksistä....

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: JARPPARA - Tammikuu 23, 2011, 23:37:29 ---...
--- Lainaus päättyy ---

Ja kenties ne kaverit joiden joukkue vaihtui jatkuvasti ovat nyt Tapparan kannattajia sillä Tapparan kasvatiksi tullaan ja Ilveksen kannattajaksi synnytään. :)

Kyllä, olen sitä mieltä että Ilves on parempi. Näkeehän sen kuntopuntarista ja pian sarjataulukosta. Tai oikeastaan sen näkee jo tällä hetkellä pisteet/ottelu kohdasta. Ja sarjataulukostahan paremmuus katsotaan kuten Tapparan kannattajat aina jaksavat muistuttaa kun Ilves voittaa paikalliset.

Kun kysyit että olenko Ilveksen kannattaja kun pidän Ilvestä tällä hetkellä parempana, niin eikö Tapparan fani saisi pitää Ilvestä tai vaikkapa JYPiä joskus parempana ja olla silti Tapparan vankka kannattaja? Minä osaan katsoa hieman syvemmälle peliesityksiin toisin kuin monet täällä jotka vetoavat ties mihin vanhoihin asioihin ja kaunoihin määrittäessään tämän hetkistä pelillistä paremmuutta.

Huomaa että Tappara on melkoisessa myllerryksessä ja tuuliajossa tällä hetkellä eikä kukaan oikein tiedä minne seura on menossa kun keskitytään näin paljon Ilveksen mollaamiseen.

JARPPARA:
 Ipamiehelle tiedoksi, että  minä olen syntynyt tappara-faniksi ja jos mennään historiaa katsomaan, niin ei tarvitse edes keskustella siitä kumpi joukkue on pärjännyt paremmin viimmeistein 40 vuoden aikana! Oma työpaikkani on hyvä esimerkki tästä faniudesta - jos ilves pärjää paremmin kuin Tappara, niin jatkuvasti saa osakseen sittiä, mutta kun asiat ovat normaalitolalla, niin kiekosta ei paljon puhuta tai  puhe on hyvin asiallista! En ole keksinyt muuta syytä tähän kuin katkeruuden, sillä minua harmittaa aidosti, jos Tappara häviää enkä pätkääkän ajattele,sillä hetkellä kuinka Ilves on pärjännyt. Mutta osalle Ilves-faneista on aivan sama kuinka korkealla heidän joukkueensa on pääasia heille on se, että Tappara on vielä huonompi!
Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että Tampereella on kaksi perinteistä hienoa Sm-liiga seuraa, jotka toivottavasti vielä seuraavat 50 vuotta pitävät keskustelua yllä siitä kumpi on parempi asiallisessa hengessä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta