Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (32/345) > >>

JoKaGO:

Tervetuloa kerhoon, Romppa!

...loppunut viina kesken...  ...mitä mieltä jäädytyskone on.... Miehellä on sana hallussa!

Ei helv---i, onneks en ole kotimaisemissa eikä täällä jossakin ilmesty Aamulehteä eikä muitakaan selväkielisiä julkaisuja, niin säästyy tuolta kaikelta. Mutta fiilikset ovat samat, ja tilaus loppuu joskus ensi vuoden puolella.

Ja tää meni ohi otsikon niin, että metsäkukat vain katkeili, joten lopuksi onnea vaan Ilvekselle valitsemallaan tiellä!

pieni m:
Tääkään ei otsikkoon kuulu, mutta mää oon aina tyytyväinen ku kiekosta kirjotetaan. Sama se mistä joukkueesta. Tapparasta tietty haluaisin eniten lukea, mutta jos Tapparasta ei kirjoteta ni mielelläni luen muista. Mulle olis sopinu vaikka 3 sivua Sakesta juttua, se on aika hauska persoona. Mutta Ojasesta olis pitäny olla myös se kolme sivua. Määki vaihtaisin lehteä, mutta mihin vaihtais? Tärkeimmät uutiset löytyy Aamulehdestä ja ne liitteet on ihan mukavia. Hesarin kiekkojutut kertoo vielä vähemmän Tapparasta.

Ne kuukaudenpelaajaäänestykset on muuten korneja. Ykski kerta valittiin Raipe ku se oli tehny kaks voittomaalia ja Öhman oli samaan aikaan tehny jotain 8+7 tjsp. Kun lukijat nääs saa äänestää ja Ilveethän äänestää Raipea kaikissa mahdollisissa jutuissa.

No kertohan tää vähä Ilveksestä...

Mailavirtuoosi:
Mää oon kanssa jo mielessäni naureskellut että kuka Ipalainen valitaan marraskuun pelaajaksi, kun kaiken järjen mukaan se on joko Clarke tai Janne. No siellä teki Määttänen viime pelissä 2 börsää joten eiköhän valinta ole selvä.

Romppa:
Ja Määttäselle tänään ainakin kaksi osumaa lisää, joten valinta on selviö.

pieni m kirjoitti tärkeistä seikoista. Sama se on mulla kuin sullakin, kyllä määkin mielelläni luen muista joukkueista kuin Tapparasta ja pääkaupunkiseudun joukkueista. Mutta tämä AL:n epäsuhta Ilves-Tappara -uutisoinnissa keitti nyt vaan lopullisesti ylitse. Jatkoaika.com kertoo ainakin kaikista joukkueista, paitsi...

Muutenkin olen kyllä miettinyt paperiversion mielekkyyttä, sillä uutisethan ovat jo vanhoja, netistä ne voi lukea yleensä jo edellisiltana. Lehden pitäisi, aktiivisen netinkäyttäjän näkökulmasta, tarjota syvällisempää tietoa asioista, jotta tilausta voisi puolustella itselleen. Kiekosta edelleen puhuttaessa syvällisyyttä ei saa tällä hetkellä kuin ilvesläiset.

Hyvä kysymys on sekin, että mitä tilalle. Paikallisuutiset, lähinnä kunnallispolitiikan saralta, saisi varmaan ilmaisjakeluistakin, mutta sietääkö pieni, vihertävä sielu sen myötä tulevan mainostulvan? AL:n liitteitä tulee varmaan ikävä, varsinkin Moroa, mutta kaiketi sen voi käydä jossain kahvilassakin lukemassa.

Kun tässä jo muutenkin mennään jo pahasti keskusteluaiheen ulkopuolella - seikka jota pahoittelen syvästi ja pyydän armoa moderaattoreilta - niin täytyy vielä lisätä tämä aikaisempaan kirjoitukseeni. Tänään kun olin jo lukenut ne isot artikkelit Pietilästä, niin huomasin pikku-uutisen sivun vasemmassa laidassa "Liian pieni tila haittasi mestaruusjuhlia" tjsp. Ensimmäinen ajatus otsikosta oli, notta voi kerpele, nytkö ne muistelee vielä Ipan mestaruuttakin, mutta kyse olikin TamU:n bileistä.

rämä:
Vene kääntyy varmasti, mutta kovin hitaasti.
Ja sitten ku kääntyy onko takuita, ettei tuuli ole myös kääntynyt.
Heja Ilves.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta