Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (277/345) > >>

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: Kolme Seppää - Marraskuu 03, 2010, 08:56:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cognee - Marraskuu 02, 2010, 21:32:15 ---Kumpa Tapparan vellihousuilla olisi edes puolet tuosta taistelutahdosta.

--- Lainaus päättyy ---

Tapparan materiaali + Ilveksen nuorten taistelutahto = sarjajohto

--- Lainaus päättyy ---

Ipan materiaali + Tapparan taisteluvire = MESTIS!!

janneojanenonjumala:
Siis minä ainakin mollasin YLEn "sensaatiomaista" uutisointia, joka johtunee kun toinen osapuoli oli Jormat. Ei ollut tarkoitus loukata millään tavalla Tampereen toista seuraa joka pelaa kivaa kiekkoa tällä hetkellä. Mediat vaan aina suurentelee otsikkojaan, kun joku pk-seudun jengi kuvioissa. Olihan myös: Karalahtea ei valittu maajoukkueeseen, niinkuin se jotain oikeesti kiinnostais.

Captain_Bringdown:

--- Lainaus käyttäjältä: janneojanenonjumala - Marraskuu 03, 2010, 18:22:37 ---Siis minä ainakin mollasin YLEn "sensaatiomaista" uutisointia

--- Lainaus päättyy ---

Tätä siis itsekin hain. Kahden maalin takaa nousee joku voittoon suunnilleen joka kierroksella, kun taas tuosta otsikoinnista sai kuvan että siellä on tultu vähintään 0-5:stä ohi. Urheilu-uutisointi - varsinkin iltapäivälehdissä - on muutenkin nykyään täysin luokatonta. Tuossa pääkaupunkiseudun korostamisessakin voi olla perää, mutta ainakin ihan täydellisiä kirjoitus- ja asiavirheitä noissa jutuissa vilisee järjestelmällisesti. Onko oikeasti tärkeämpää saada juttu sivuille minuutti ennen kilpailijaa, kuin tarkistaa vaikkapa faktat tai nimien oikeinkirjoitus?

4_TRA:
Uutisointi on markkinatouhua, media hakee nykyään erottumista keinolla millä hyvänsä. Otsikko pitää olla mukaansa tempaava ja huomiota herättävä.
Faktat joutuu tiedon vastaanottaja kaivelemaan itse, parhaiten onnistuu menemällä tapahtumaan paikan päälle!
Itse en enää lue iltapäivälehtiä ollenkaan, niitä pidän ihan soopana. Mutta että Ylekin, tuo kansalaiselle kalliiksi tuleva suojatyöpaikka.

tapsa34:
Tarkoitin tuolla aiemmin sitä Virtasta joka tuli Saipasta! Eikö se ollut Virtanen joka sinne haalittiin "fyysiseksi pelotteeksi"? Joka Heleniuksenkin kanssa kokeili tanssia....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta