Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (273/345) > >>

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 31, 2010, 17:07:52 ---Itse en hyväksy milloinkaan travaran heittelyä jäälle, mutta on silti hauska lukea tätä jeesustelua täällä. Voin kertoa olleeni vuosien varrella useammankin kerran Tapparan pelissä, kun kiihkeillä hetkillä (kun tuomarityöskentely on ollut yhtä perseestä kuin eilen) on Tapparan kannattajat heitelleet tavaraa jäälle.



--- Lainaus päättyy ---

Kivaa, että sulla on täällä hauskaa, eipähän pysy tämäkään hiekkalaatikko liian hegemonisena. On silti aika outoa puolustella ilvesfanien perseilyä sillä, että näin on mielestäsi käynyt oikein Tapparankin peleissä ja sinun mukaasi oikein useammankin kerran. Minulla muistuu mieleen tälläinen äärettömän typerä ja täydellistä kusipäisyyttä osoittava kolikonheittely vain kerran ja siitäkin on aikaa rutkasti. Vaikkapa Porissa olen nähnyt tätä tapahtuvan useammankin kerran, vaikka harvoin vierailenkin..

Saattaa tietysti olla, että tarkoitit rantalelujen heittelyä, joka on sekin mielestäni lapsellista touhua. Mutta sillä on tietysti vähän erilainen tarkoitus, joka ilvesläisenä ei tutuksi tule..

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: Teräskirves - Lokakuu 31, 2010, 19:11:13 ---Olin Ilveshenkisen kaverini kanssa pelissä.

Oletko sinä nähnyt tilanteet? Minä olen ja niissä ei ollut mitään ihmeellistä.

--- Lainaus päättyy ---

Olin B3:ssa myöskin ipahenkisen kaverini kanssa peliä katsomassa ja näin tilanteet erittäin hyvin. Ei jäänyt kellekään epäselväksi, että Marjamäki otti nimenomaan Vatasen tähtäimeen näissä tilanteissa ja kyseessä oli selvä turhautumisesta johtunut vahingoittamisyritys. Näin tilanteen "myönsi" jopa ipahenkinen kaverini sekä muutamat kirjoittajat Ilveksenkin keskustelupalstalla.

Ps. On muuten kohtalaisen naurettavaa Ilveksen puolustelua näin "Tapparafanina" sinulta Teräskirves. Tosiasioita ei voi paeta ja niistä täytyy antaa rakentavaa kritiikkiä.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: isokasi - Lokakuu 31, 2010, 19:12:32 ---Kivaa, että sulla on täällä hauskaa, eipähän pysy tämäkään hiekkalaatikko liian hegemonisena.

--- Lainaus päättyy ---

Ei vihulaisen kannattajienkaan mielipiteetkään niin haittaa kun ne tulee avoimesti myönnettynä, että tässä nyt katsotaan asioita eriväristen lasien läpi. Sen sijaan mua isolla veellä ketuttaa yli kaiken sellaiset kirjoittajat, jotka yrittävät valepukeutua tällä palstalla Tapparan kannattajaksi erinäisin keinoinen, vaikka silti jokainen yli 65:n älykkyysosamäärän omaava ihminen näkee heti niiden juttujen läpi. Tälläkin hetkellä palstalla vaikuttaa yksi räikeä tapaus, jonka kirjoitukset rassaa mua suunnattomasti. Hänellä ei ole mitään oikeutta kirjoittaa täällä "meistä" ja yrittää niputtaa esimerkiksi minua samaan sakkiin itsensä kanssa. Tämä ei siis tarkoita nimimerkki Naapuria.

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Teräskirves - Lokakuu 31, 2010, 19:11:13 --- Marjamäki ainoastaan taklasi kovaa ja kovalla vauhdilla. Ja vauhtihan ei ole kielletty vaikka sitä olisi miljoona kilometriä tunnissa.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se kova vauhti saa jossain kohtaa "puhtaankin" taklauksen muuttumaan ryntäykseksi. Joku muu voisi vielä lisätä, että hyvinhän se Marjamäki on ainakin tuolta osin omaksunut Raipen kiekkokoulun opit, mutta itse en tahdo muistella vanhoja.

taappara:
Kyllä minun mielestäni Marjamäki otti tuossa tarkoituksella Vatasen kohteeksi. Pajuojan toiminta oli todella turhaa. Ilves-fanit tekevät tuon "kolikkotempun" ainakin kerran kaudessa, jos eivät useamminkin. Naurettavaa ja lapsellista touhua tuo eilinen!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta