Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (266/345) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Lokakuu 06, 2010, 18:12:06 ---Minua kyllä huolestuttaa enemmän Tapparan tämän kauden yleisömäärät, kuin Ilveksen. Eilenkin JYPiä vastaan kärkipään kamppailussa se 4400 katsojaa. Jos tilanne menee viikkopelien osalta siihen että yleisömäärissä pyöritään tuolla 4-4,5k tienoilla niin ei paljon naurata. Se on ensinnäkin paljon pois seuran kassasta, mutta vielä enemmän Hakametsän tunnelmasta. Taannoisen IFK-lauantaipelinkin yleisömäärää oli vaikea uskoa, 5100!  Nyt on kuitenkin pelattu jo viisi kotiottelua, ja ilman Kalpa-pelin täyttä hallia keskiarvo olisi reippaasti alle 5000. Joukkue pelasi markkinoinnillisesti hienot ensimmäiset pelit, mutta yleisö ei silti jaksanut syttyä. Aihetta huoleen?

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka minua huolestuttaa enemmän sattuneista syistä tuo Ilveksen yleisömäärä, niin kummastusta minussa herättää tuo Tapparan yleisömäärä.

Tappara sai kauteen mainion lähdön kun heti alkuun tuli voitto paikallispelissä, Ojasen pelinumeron jäädytys ja sitten vielä sarjajohtokin. Tämä ei jostain kummasta syystä näkynyt kuitenkaan Tapparan yleisömäärissä, vaan ne pysyivät koko ajan Ilveksen luvattoman alhaisella tasolla. Ilveksen kohdalla tuon yleisömäärän jopa jollain tavalla ymmärtää, kun joukkue rämpi viime kauden ja tälle kaudelle ei juurikaan nimellistä vahvistumista ole tullut.

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 11, 2010, 12:07:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Lokakuu 06, 2010, 18:12:06 ---Minua kyllä huolestuttaa enemmän Tapparan tämän kauden yleisömäärät, kuin Ilveksen. Eilenkin JYPiä vastaan kärkipään kamppailussa se 4400 katsojaa. Jos tilanne menee viikkopelien osalta siihen että yleisömäärissä pyöritään tuolla 4-4,5k tienoilla niin ei paljon naurata. Se on ensinnäkin paljon pois seuran kassasta, mutta vielä enemmän Hakametsän tunnelmasta. Taannoisen IFK-lauantaipelinkin yleisömäärää oli vaikea uskoa, 5100!  Nyt on kuitenkin pelattu jo viisi kotiottelua, ja ilman Kalpa-pelin täyttä hallia keskiarvo olisi reippaasti alle 5000. Joukkue pelasi markkinoinnillisesti hienot ensimmäiset pelit, mutta yleisö ei silti jaksanut syttyä. Aihetta huoleen?

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka minua huolestuttaa enemmän sattuneista syistä tuo Ilveksen yleisömäärä, niin kummastusta minussa herättää tuo Tapparan yleisömäärä.

Tappara sai kauteen mainion lähdön kun heti alkuun tuli voitto paikallispelissä, Ojasen pelinumeron jäädytys ja sitten vielä sarjajohtokin. Tämä ei jostain kummasta syystä näkynyt kuitenkaan Tapparan yleisömäärissä, vaan ne pysyivät koko ajan Ilveksen luvattoman alhaisella tasolla. Ilveksen kohdalla tuon yleisömäärän jopa jollain tavalla ymmärtää, kun joukkue rämpi viime kauden ja tälle kaudelle ei juurikaan nimellistä vahvistumista ole tullut.
--- Lainaus päättyy ---

Normaali syksyinen keskiarvo, ei nää syyslokakuut valitettavasti ketään kiinnosta. Tappara ja Ilves lytättiin muutenkin niin syvälle ennen kauden alkua, että rivikatsojien mieliin on jo iskostunut kuva kahdesta tamperelaisesta jumbojoukkueesta. Ketä ne kiinnostaa?

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Lokakuu 11, 2010, 15:40:27 ---Normaali syksyinen keskiarvo, ei nää syyslokakuut valitettavasti ketään kiinnosta. Tappara ja Ilves lytättiin muutenkin niin syvälle ennen kauden alkua, että rivikatsojien mieliin on jo iskostunut kuva kahdesta tamperelaisesta jumbojoukkueesta. Ketä ne kiinnostaa?

--- Lainaus päättyy ---

Minua ainakin. Itse asiassa juuri näin kesän jälkeen on kiinnostus käydä peleissä hemmetin kova. Ja luulisi, että se Reino Rivikatsojakin osaisi lukea sarjataulukkoa ja kiiruhtavan katsomaan kärkiryhmän peliä. Jos kesän lyttääminen (jota tuskin se peruskatsoja edes mistään luki) on niin tehokasta, että ei markkinointikoneisto voi sitä voittaa hyvien peliesitysten myötä, niin olen kyllä hämmästynyt.

IlvesMan:
Niin vain SM-Liigan "huonoinikinämissään" on noussut jo 3 pisteen päähän meistä vaikka alkukautemme on ollut "aivan maaginen". Kummallisesti on täälläkin naureskelu loppunut kun Ilveksen tekemisen meininki on havaittu. Niillähän käy enemmän katsojiakin vaikka ovat ryömineet sarjan hännillä ja me ollaan keikuttu sarjataulukon kärkipäässä! :o

4_TRA:
Ilmeisesti Ilveksellä on laadukkaampi kannattajaporukka joka kannustaa omiaan kaikesta huolimatta.
Tappara-faneille ei taas kelpaa mikään, ei kannata mennä katsomaan paskaa peliä tai ei kannata mennä kun ne voittaa kumminkin tai näkee sen Urholtakin :(
(Tässä on sitten käyetty jotain ilmaisutyylin lajia)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta