Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (255/345) > >>

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: ONVAINYKS#41 - Elokuu 28, 2010, 10:31:08 ---Eiköhän tässä ole Rouva Lindgren hiukka mainostanut itse kirjaa... Mene ja tiedä.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös präntti ole mallia rva Kakko. Oli miten oli, kirjottajallakin on tietty vastuunsa jos kohta aiheen antajillakin. Nyt meni tämä osastolle EVVK.

Pedemesses:
Meskanen: "Raportti on yhden ihmisen mielipide"

Parhaita kohtia kirjoituksessa on mielestäni:

"Minusta on epärealistista ajatellakaan, että joku henkilö tulee ja tekee sellaisia havaintoja, joita kukaan muu ei olisi koskaan tehnyt ja vielä ratkaisi sitten mahdolliset ongelmat."

"Pikemminkin voisi sanoa, että Ilveksen hallitus, minä mukaan lukien, olemme useiden tahojen kanssa keskustelleet. Muun muassa Jatkoaika.com -sivulla kirjoittaa nimimerkki Kunto, jonka olen tavannut ja arvostan häntä suuresti. Ja hänen ajatuksensa tulee jatkossa vaikuttamaan Ilveksen strategiaan."

"Ei me oikeasti olla niin huonoja kuin monet kuvittelee."

Betonileuka:

--- Lainaus käyttäjältä: Pedemesses - Elokuu 30, 2010, 08:29:38 ---Meskanen: "Raportti on yhden ihmisen mielipide"


"Pikemminkin voisi sanoa, että Ilveksen hallitus, minä mukaan lukien, olemme useiden tahojen kanssa keskustelleet. Muun muassa Jatkoaika.com -sivulla kirjoittaa nimimerkki Kunto, jonka olen tavannut ja arvostan häntä suuresti. Ja hänen ajatuksensa tulee jatkossa vaikuttamaan Ilveksen strategiaan."



--- Lainaus päättyy ---


Säälittävää ja naurettavaa. Naapurin virkaa tekevä toimitusjohtaja chattailee ja kirjoittelee fanien keskustelufoorumille ja kehtaa Aamulehdessä ilmoittaa keskustelevansa Jatkoaikaan kirjoittelevan nimimerkin kanssa Ilveksen tulevaisuuden strategioista.. Siis haloo?? Kuinka vakavasti naapurin touhuja voi enää ottaa, kun tj tekee itsestään täysin naurunalaisen? Meskanen vaikuttaa toimiensa vuoksi pikkupojalta, joka on päässyt rahoineen suosikkijoukkueensa toimintaan mukaan.

Vaikka täälläkin paljon Leinosen Mikkiä on morkattu, on Mikillä kuitenkin toistaiseksi itsekunnioitusta ja ammattimaisuutta sen verran, etten voisi kuvitellakaan häneltä koskaan vastaavaa.

Tulee varmaan rankat strategiat...

Kolme Seppää:
Itse en näe keskustelupalstoilla esiintymistä mitenkään lapsellisena, vaikka riskejä siihen sisältyy. Olennaisempaa on enemmänkin annettujen viestien sisältö käytetystä kanavasta riippumatta.

Yhdysvalloissahan on jo pitkään kannustettu pelaajia ja seuran toimihenkilöitä pitämään yllä blogeja ja aktivoitumaan myspacessa, twitterissä ja facebookissa ym. sosiaalisessa mediassa. Tällöin "tähdistä" tulee inhimillisempiä ja helpommin tavoitettavia, mikä helpottaa "fanittamista". Syntyvälle verkostolle, joka seuraa ko. median päivittymistä ja joka usein kasvaa "perinteistä" asiakassegmenttiä laajemmaksi, voidaan ohessa markkinoida tuotteita, tapahtumia jne.

Myös johtotaso osallistuu tähän. Esim. NBA:n David Stern ja Mark Cuban ovat aktiivisesti vuorovaikutuksesta fanien kanssa. Itse uskon, että Meskanen yrittää tietoisesti matkia Jenkkilässä hyviksi todettuja käytäntöjä, joita viestinnän konsultit Suomessakin tyrkyttävät kehitysideoissaan yritysmaailman muilla aloilla - varsinkin, kun Obaman vaalikampanjan voiton nähtiin osaltaan tulleen paremman sosiaalisen median hyödyntämisen kautta. Jää nähtäväksi, miten tuossa käy - ajaako Meskanen lupauksillaan ja mahdollisesti sen tarkemmin miettimättä kirjoittamillaan chat-viesteillään miinaan vai ei.

Oli naapurin toimintamallista mitä mieltä tahansa, jotain uusia innovaatioita kaivataan myyntiin ja markkinointiin Tapparan puolellakin, jotta suhteellinen kilpailukyky muihin liigaseuroihin nähden palautuisi menneiden vuosien tasolle. Jos se tarkoittaa yhden ihmisen "itsekunnioituksesta" tinkimistä, on hinta halpa.

Silver:
Ihan vaan "betonileualle" tiedoksi - käsittääkseni tämä JA-jäsen Kunto on myös Ilves Ry:n toiminnassa mukana.
Naura sinä vain, kun vihdoin oikeasti Ilvesläistä kiekkoa kannattava - ja siitä tietävä kaveri on puikoissa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta