Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (26/345) > >>

Trafan:
Ilveksen uusi päävalmentaja on näköjään aihe josta saa useammankin lehtijutun, Aamulehti (Yllätys, Yllätys) räväytti ja omisti aiheelle paljon palstatilaa. http://www.aamulehti.fi/teema/ilveksenvalmentajavaihtuu/
Kiinnostavia vaihtoehtoja valmentajaksi listattiin, mutta itse uskon monen muun tavoin että Sumo hoitelee vielä Ipaa juhlavuoden kunniaksi. Joka tapauksessa: erittäin mielenkiintoista. (Mielessä kävi lisätä vahingoniloisesti että "ja ihan oikein naapurille", mutta olkoon)

Hemuli:
Tuossa kun kävi vähän vilkuilemassa ipanpipan palstaa, niin aikasta monella on halu saada Summanen valmentajaksi. Samoissa yhteyksissä vilahtelee sellaisia laatusanoja kuin "huippuvalmentaja", "suomen paras", "messias" ja niin edelleen. Mitkäs ne Summasen meriitit nyt sitten on? Summasen, ei Westerlundin. Mulle kun ei tule oikein mitään mieleen. Mun mielestä Summanen ei ole kuin mielenvikainen kahjo joka ei pysty hillitsemään itseään. Ei pelaajana eikä valmentajana.

Mun puolesta tietysti Ilpot saa palkata valmentajakseen vaikka Timo Tuomen (ai perhana, nehän tekikin sen jo...) mutta Summasen nostaminen huippuvalmentajaksi hipoo jo aika täydellistä puusilmäisyyttä. Foorumin mielestä mestaruus on jo sillä sinetöity jos Summanen on nähty D-katsomon puolella...

Rafael:
Summasen pesti Ipaan olisi mielenkiintoista seurattavaa. Tosin veikkaan, että Hade ei Raatoa uskalla värvätä. Jos RS tulisi, niin joukkue pirityisi ja kaikki olisi hetken hyvin. Sen jälkeen kun suurin kiima olisi ohi ja organisaatio, joukkue ja RS palaisivat arkeen ja ensimmäiset ongelmat ilmestyisivät, alkaisi tapahtua.
Ensin RS ei olisi tyytyväinen Haden pelaajahankintoihin ja ei kuluisi aikaakaan kun Hade lentäisi ulos kun leppäkeihäs. Sen jälkeen Honkalehto koittaisi pitää kuria, mutta täysin lätkän suhteen amatöörimainen mies joutuisi nöyrtymään ja lähtemään. Tässä vaiheessa oltaisiin siinä tilanteessa, että Manngard, Raipe ja Lumme nousisivat vastarintaan ja vaatisivat Summasen lähtöä. Ja jo tammikuussa 2007 Ipa olisi ilman päävalmentajaa, toimitusjohtajaa ja urheilutoimenjohtajaa.

Ipafanit sanoisivat tähän kaikkeen, että "Duda oli hyvä hankinta".

vanhus:

--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Marraskuu 18, 2006, 23:56:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Marraskuu 18, 2006, 22:25:54 ---No ei kai ole kovin suuri salaisuus että Summanen on Ipan uus valmentaja. Sen nyt on tajunnut jos on lukenut Aamulehteä parin viime viikon ajan. Ainoa yllätys ettei vaihtoa tehty aikasemmin. Summanen on kuitenkin eri kaliiperin vakke kun Eloranta. Saas nähdä vaan miten Raato ja ipan konkarit sopeutuu keskenään. Jos toimii, niin  me ollaan ens keväänä Tampereen kakkosia ja Ipa juhlii vähintään mitlallia. Jos ei niin Ipa taistelee jumbofinaalissa Ässien kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Sain käsityksen, että Raimo on Ilveksen tuleva valmentaja.
Onko tää ny varma tieto?
Sen mitä mää oon Aamulehteä joskus päässy suunnillleen jossain kirjastossa lukeman siellä heitetään aika isolla kauhalla välistä.
Aihe ku aihe.

--- Lainaus päättyy ---
Eihän se nyt täysin varmaa ole ennenkun julkistetaan, mutta tuntuis että sedät on neuvotelleet asiat oikeesti Summasen kanssa valmiiksi jo ennen Elorannan potkimista. Samalla linjalla tuntu olevan tämän päivän Aamulehti. Sikälikin tuntus loogiselta kun Raato ei kerran kommentoi. Kun sitä pari vuotta sitten huhuttiin kusiviiksien penkin taa (tai eteen) niin kumosi huhut saman tien. Tällä logiikalla 'en kommentoi' on melko varmaan sama kun kyllä.

vanhus:
Semmonen tuli vielä mieleen että olis aika hurjaa jos Rautakorpi olis jäänyt meille ja Summanen nyt tosiaan menee Ipaan. Tampereella olis ollut taatusti Suomen kovimmat vaket yhtä aikaa. Paikallistaistoissa olis säpinää riittänyt. Ei sillä Urama on yllättänyt meikäläisen todella positiivisesti. Mutta tottahan se on että aika hajuton ja mauton on meitin imago sen jälkeen jos naapuri nappaa Summasen. Saattavat saakutti sittenkin klaarata juhlavuotensa tyylikkäämmin kun me omamme, vaikka monet naurut on tähän saakka saatu. Koska pelaajalista ei ole niin sysipaska kun sijoitus näyttää voivat olla aika kova luu varsinkin joulun jälkeen kun Summanen on saanut kuvionsa sisään. oisaalta Ipa on välillä ollut semmonen musta aukko että voivat ne Summasenkin saada nollattua. Ite olen tähän saakka kuitenkin pitänyt sitä Tukka-Jukan ohella Suomen parhaana valmentajana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta