Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (213/345) > >>

Jarzo:
34 min. Hifk - Ilves 6-0, nyt ne on kyllä jo luovuttanut ainakin tämän pelin suhteen...

Hooligan:
Naapurin palstalla on modetki aikas hermona näköjään..
Joku kysy siel, et paljo peli päätty. Vastasin 6-1 ja hyvää yötä Ilves, niin kirjoitusoikeudet läks.
Karsintaan vaan.  ;D

iroj:
Huomenna nähdään toisen kerran tässä kuussa jälleen jumbofinaali Hakametsässä eli Ilves-Blues.
On se hyvä että edes Ilves järjestää Hakametsään "jonkinlaisia finaaleja".
Ilves on nyt 9 pistettä jäljessä Bluesista ja jos pisteitä ei huomenna tule niin karsinnat alkaa olla käytännössä varma juttu.

Ilveksellä on mietittävää mitä tehdä jos karsintoihin joudutaan.
Kenenköhän etu on myydä joukkueen parhaita pelaajia?
Parannetaanhan sillä seuran taloutta (tai ehkä Mangårdin taloutta) mutta luulisi olevan riski lähteä karsintoihin heikennytyllä joukkueella.
Mikäköhän on seuran tulevaisuus jos pudotaan?

Ja jos selvitään karsinnoista niin millainen joukkue saadaan kasattua ensi kaudeksi?

Ilveksen kannalta putoamista parempi vaihtoehto saattaisi olla konkurssi jolloin myös pudottaisiin mutta päästäisiin eroon Mangårdista
ja voitaisiin aloittaa rakentamaan puhtaalta pöydältä uutta projektia "Vinnietön Ilves".

Jaakkima:
Damn it, Tampereenkiäliset uutiset varasti mun ideani. Mulla oli ajatuksena että kun Ilveksen kannattajat marssivat ulos katsomosta niin Tapparan kannattajat tulis tilalle huomisessa pelissä, voitaisiin vaikka ihan vaan muuten kannustaa Tapparaa. Olis ollut kiva nähdä reaktiot esim Ipan johdon naamalla...

Battleaxe:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaakkima - Tammikuu 22, 2010, 15:54:48 ---Damn it, Tampereenkiäliset uutiset varasti mun ideani. Mulla oli ajatuksena että kun Ilveksen kannattajat marssivat ulos katsomosta niin Tapparan kannattajat tulis tilalle huomisessa pelissä, voitaisiin vaikka ihan vaan muuten kannustaa Tapparaa. Olis ollut kiva nähdä reaktiot esim Ipan johdon naamalla...

--- Lainaus päättyy ---
No hemmetti!

Ite ajattelin, että jos/kun ilve karsii, menisin Tapparapaita päällä kannustamaan il...kus..sitä heikompaa trelaista joukkuetta. Mä haluan kuitenkin paikallismatsit nimenomaan ilvestä vastaan!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta