Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Nordic Trophy 2008

<< < (3/33) > >>

axe:
Nordicin pelipaikatkin pikkuhiljaa selviävät.
http://www.tappara.fi/ottelut/harj_ott_08.html

Kotiotteluja pelataan siis Hakametsän lisäksi lähikunnissa Lempäälässä, Kangasalla ja Nokialla. Tällä hetkellä Hakassa olisi kaksi matsia, mutta Pirkkalakin saatetaan vielä nähdä.

tapsa34:
8.8 otteluun siis kausarilla ilmatteeksi sisään olin lukevinani. Pistäkäähän korvan taakse! Eihän siihen ole kuin pari viikkoa :o

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Heinäkuu 01, 2008, 20:00:35 ---8.8 otteluun siis kausarilla ilmatteeksi sisään olin lukevinani. Pistäkäähän korvan taakse! Eihän siihen ole kuin pari viikkoa :o

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa, aika menee kuin siivillä kohta näkee jo Jannen & Villen kirmaamassa kentällä, aiheuttaen pakokauhua jokaiselle vastustajan maalivahdille & fanille.

Kysymys kaikille Lempäälän hallia paremmin tunteville, onko Lempäälän hallissa "seisomakatsomo"? kun tästä nyt pieni riita saatiin aikaiseksi kaverin kanssa aiheesta?

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: T-a-p-p-a-r-a - Heinäkuu 01, 2008, 21:01:00 ---Kysymys kaikille Lempäälän hallia paremmin tunteville, onko Lempäälän hallissa "seisomakatsomo"?
--- Lainaus päättyy ---

Lempäälän hallin katsomo on vain toisella puolen kaukaloa. Sen molemmissa päissä on seisomakatsomo. Jossain vaiheessa oli puhetta hallin laajennuksesta, mutta se ei taida olla vielä tämän kesän asioita.

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Heinäkuu 02, 2008, 10:53:07 ---Lempäälän hallin katsomo on vain toisella puolen kaukaloa. Sen molemmissa päissä on seisomakatsomo. Jossain vaiheessa oli puhetta hallin laajennuksesta, mutta se ei taida olla vielä tämän kesän asioita.

--- Lainaus päättyy ---

Minä annoin itseni ymmärtää, että Lempäälään puuhailtaisiin kokonaan uutta hallia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta