Kirjoittaja Aihe: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista  (Luettu 11494 kertaa)

Kahvara

  • Vieras
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #15 : Huhtikuu 15, 2008, 17:45:29 »
Huomasin, että palaute koostui lähinnä sivuistamme tuolla "Palauteosiossa" joka ei todellakaan ollut tarkoitus.
Näin ollen, tänne voitte antaa palautteenne kotisivuista, myös kehitysideat otetaan vastaan!

Ääniryhmä
c1fans
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2008, 14:35:24 kirjoittanut T-a-p-p-a-r-a »

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #16 : Huhtikuu 20, 2008, 21:27:03 »
Ensimmäinen palaute :

Kasvakaa molempien ryhmien kannattajat myös HENKISESTI aikuisiksi...
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Kahvara

  • Vieras
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #17 : Huhtikuu 20, 2008, 21:33:30 »
Molemmilla ryhmillä on varmasti joku syvällisen tärkeä syy valita sivun taustaväriksi musta.
Vaalea teksti tummalla pohjalla on kuitenkin katsomisen kannalta hyvin rasittava ratkaisu.
Esimerkiksi fansin sivun ensimmäinen teksti on liki mahdoton lukea (C1 Fans on joukko nuoria...).
Ehdotan taustavärin vaihtoa.
Jos haluatte jotain kikkailua, käynti kirjastossa saattaa kannattaa:
sieltä voi löytyä esimerkiksi jotain kotisivun tekemisestä tai graafisesta suunnittelusta.
Jep täytyy korjailla, itse suunnittelin taustavärin vaihtoa, mutta en ole vielä löytänyt miellyttävää väriä, kiitos palautteestasi! :)

Marjon viestistä en tajua, millä tavalla hänen kommenttinsa liittyi sivuihin koskevaan palautteeseen?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2008, 21:44:22 kirjoittanut T-a-p-p-a-r-a »

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #18 : Huhtikuu 21, 2008, 15:50:29 »
Ensimmäinen palaute :

Kasvakaa molempien ryhmien kannattajat myös HENKISESTI aikuisiksi...


Hyvä ja tärkeä viesti! Niin miten tuo liittyy kotisivuihin?

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #19 : Huhtikuu 21, 2008, 16:20:58 »
Idea on hyvä, mutta toteutus... No, ei ainakaan niin hyvä. Hyvä olisi aloittaa siitä, että värit sivuilla voisivat tulla kenties Tapparan väreistä. Oikeinkirjoitustakin olisi hyvä vilkaista, niin saisitte vähän uskottavuutta.

C1fans voisi lisäksi keksiä ne laulut ihan itse. Pistäkäähän linkkiä vaikka Jatkoaikaan, niin teidät nauretaan sieltä ulos. Eikä tää ole mitään ilkkumista vaan faktaa.

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #20 : Huhtikuu 21, 2008, 16:35:30 »
Idea on hyvä, mutta toteutus... No, ei ainakaan niin hyvä. Hyvä olisi aloittaa siitä, että värit sivuilla voisivat tulla kenties Tapparan väreistä. Oikeinkirjoitustakin olisi hyvä vilkaista, niin saisitte vähän uskottavuutta.

C1fans voisi lisäksi keksiä ne laulut ihan itse. Pistäkäähän linkkiä vaikka Jatkoaikaan, niin teidät nauretaan sieltä ulos. Eikä tää ole mitään ilkkumista vaan faktaa.

Edelleenkään emme ole mitään sibeliuksia. Ja jotkut laulut ovat ihan ''omia''. Mua ei kyllä kiinnosta edes vähää alusta mitä ja miksi janariajan tuulitakit itkee.

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #21 : Huhtikuu 23, 2008, 20:47:08 »
Idea on hyvä, mutta toteutus... No, ei ainakaan niin hyvä. Hyvä olisi aloittaa siitä, että värit sivuilla voisivat tulla kenties Tapparan väreistä. Oikeinkirjoitustakin olisi hyvä vilkaista, niin saisitte vähän uskottavuutta.

C1fans voisi lisäksi keksiä ne laulut ihan itse. Pistäkäähän linkkiä vaikka Jatkoaikaan, niin teidät nauretaan sieltä ulos. Eikä tää ole mitään ilkkumista vaan faktaa.

Edelleenkään emme ole mitään sibeliuksia. Ja jotkut laulut ovat ihan ''omia''. Mua ei kyllä kiinnosta edes vähää alusta mitä ja miksi janariajan tuulitakit itkee.

Ei me teitä Sibeliuksina pidetäkkään mutta sen verran tiedän että ei nuo muittenkaan ryhmän jäsenet Sibeliuksia ole olleet kun laulunsa ovat keksineet niillä on vaan ns. Leikannu, kyllä teilläkin varmaan leikkaisi jos miettisitte vähän aikaa, pelaisitte sanoilla ja musiikilla. Sori jos meni ohi topicin

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #22 : Huhtikuu 23, 2008, 21:00:39 »
Idea on hyvä, mutta toteutus... No, ei ainakaan niin hyvä. Hyvä olisi aloittaa siitä, että värit sivuilla voisivat tulla kenties Tapparan väreistä. Oikeinkirjoitustakin olisi hyvä vilkaista, niin saisitte vähän uskottavuutta.

C1fans voisi lisäksi keksiä ne laulut ihan itse. Pistäkäähän linkkiä vaikka Jatkoaikaan, niin teidät nauretaan sieltä ulos. Eikä tää ole mitään ilkkumista vaan faktaa.

Edelleenkään emme ole mitään sibeliuksia. Ja jotkut laulut ovat ihan ''omia''. Mua ei kyllä kiinnosta edes vähää alusta mitä ja miksi janariajan tuulitakit itkee.



Ei me teitä Sibeliuksina pidetäkkään mutta sen verran tiedän että ei nuo muittenkaan ryhmän jäsenet Sibeliuksia ole olleet kun laulunsa ovat keksineet niillä on vaan ns. Leikannu, kyllä teilläkin varmaan leikkaisi jos miettisitte vähän aikaa, pelaisitte sanoilla ja musiikilla. Sori jos meni ohi topicin

Olemme kyllä tätä yrittäneet mutta lopputulos on ollut kammottava.

Poissa FB

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #23 : Toukokuu 12, 2008, 18:41:29 »


C1fans voisi lisäksi keksiä ne laulut ihan itse. Pistäkäähän linkkiä vaikka Jatkoaikaan, niin teidät nauretaan sieltä ulos. Eikä tää ole mitään ilkkumista vaan faktaa.

Janariaika ainoa mittari?

Kahvara

  • Vieras
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #24 : Heinäkuu 01, 2008, 14:39:56 »
Ääniryhmän sivut palasivat toistaiseksi vanhalle kunnon freewebsille, katsotaan jos tässä nyt jaksaisi tehdä sellaiset kotisivut jotka kelpaavat kävijöillekkin.

Toistaiseksi sivut löytyvät kahdesta osotteesta, mutta vain www.freewebs.com/aaniryhma sivua päivitellään.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #25 : Heinäkuu 21, 2008, 16:56:58 »
Sivuja uusittu rajusti, tervetuloa!
http://www.freewebs.com/aaniryhma

- Uusia osioita
- Enemmän informaatiota

Palautetta voi tännekkin laittaa uusistakin sivuista  ;)

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #26 : Heinäkuu 21, 2008, 19:08:19 »
Ei liity otsikon aiheeseen, mutta täytyy kysyä, kun en täysin ymmärtänyt. Tarkoittaako janariaika sitä aikaa, kun Tappara-fanit vielä uskalsivat tehdä ja kehitellä omia juttujaan eivätkä huudelleet jälkipeleissä, että jonkun pitäisi luoda "kulttuuria" eli kopioda kaikki jutut aivan suoraan toiselta faniryhmältä? Aikaa jolloin Tappara-faneilla oli niin vahva itsetunto, että liikuttiin vieraspeleissä mm. oranssit peruukit päässä välittämättä paikallisten "kulttuuri-ihmisten" kommenteista. Mä olen edelleen hemmetin ylpeä niistä peruukeista. Huomautettakoon, että ne eivät olleet minun ideani.

Kotisivuista en uskalla enää kommentoida, ettei vain tule vahingossa muodostaneeksi palauteryöppyä.

Olen myös erittäin ylpeä siitä, että sain elää Tapparan jälkipeleissä sen ajan, kun ihmiset osasivat ja uskalsivat tuottaa omaa tekstiä.

Rafael

  • Vieras
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #27 : Heinäkuu 21, 2008, 19:25:53 »
Minulle tuo peruukkeja ja kasvomaalauksia koskeva kommentti aiheuttaa suunnatonta myötähäpeää. Okei, on erilaisia tyylisuuntia tyyliin Ultra ja Casual yms. joihin tuollainen ei sovi. Mutta on äärimmäistä tyhmyyttä väittää, että se olisi jotenkin häpellistä tai noloa värien tunnustamista/kannatusta. Jos joku UJ sattuu jossain alan palstalla aiheesta mouhoamaan, niin ei kaikkea tarvitse sinne omaan pääkoppaan iskostaa. On näet v***sti muita faneja, joille ei mitkään tietyt katsomokäyttäytymisen standardit ole tärkeitä. Vai kuinka moni naureskeli ivallisesti niille kymmenilletuhansille italialaisille ja saksalaisille faneille fudiksen EM-kisoissa, jotka pitivät peruukkeja ja naamat oli maalattu? Vaikka noista maistahan pitäisi tulla vaan niitä aitoja ja ainoalla oikealla tavalla kannustavia Ultria. Niin ja kuinka monta tuhatta oranssia peruukkia kisoissa oli? Mielestäni he olivat äärimmäisen hyviä ja pesunkestäviä faneja, vaikka pitivät peruukkeja. Minusta jokainen fani joka seisoo jenginsä takana, oli tyyli mikä hyvänsä, tekee sen kunniallisesti.

Meininki täällä Suomessa tuntuu kyllä tämän aiheen ympärillä välillä todella lapselliselta. Mikä ihmeen tarve on jatkuvaan vastakkainasetteluun? Välillä varmaan kannattaisi miettiä sitä, että kaikkia ei kiinnosta olla Ultra tms. Toki tämä toimii myös toisinpäin. Päänaukominen "uuden linjan" vetäjille on myös välillä aikamoista. Kummasti vaan jengi muualla maailmassa mahtuu samoihin katsomoihin.


Loppui noidenkin sivujen selaaminen heti seitsemänteen lauseeseen.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #28 : Heinäkuu 21, 2008, 20:58:00 »
Sivuston kehittämiseen on selvästi uhrattu aikaa, luettavuus on parantunut huomattavasti.
Kummastelen edelleen mustan valitsemista taustaväriksi, siitä tulee jotenkin hautajaistunnelma.
Linkkisivulla on edelleen vielä hieman tekemistä.
Liittyminssivulla silmiin osui lause:
Lainaus
Emme halua väkivaltaa, mutta puolustamme omiamme jos tarve vaatii.
Omahan on tietysti asianne, mutta värväättekö väkeä ryhmäänne oikeasti sillä,
että kuka tahansa ryhmänne liittyykin, on velvollinen puolustamaan ketä tahansa ryhmänne häiriökäyttäytyjää,
joka vierashallissa kaivaa verta nenästään ja alkaa saamaan paikallisilta palautetta myös fyysisesti?
Ylipäätään tuo koko väkivalta-kohdan mukaan ottaminen luo vaikutelman siitä,
että haluatte olla Tampereen Ultras Jokerit. Toivottavasti se ei ole tarkoitus.
UJ04: "UJ ei tavoittele väkivaltaa, älä siis tule kerjäämään sitä."


Kahvara

  • Vieras
Vs: Palautetta Ääniryhmän ja c1fansien kotisivuista
« Vastaus #29 : Heinäkuu 21, 2008, 21:18:46 »
Sivuston kehittämiseen on selvästi uhrattu aikaa, luettavuus on parantunut huomattavasti.
Kummastelen edelleen mustan valitsemista taustaväriksi, siitä tulee jotenkin hautajaistunnelma.
Linkkisivulla on edelleen vielä hieman tekemistä.
Liittyminssivulla silmiin osui lause:
Lainaus
Emme halua väkivaltaa, mutta puolustamme omiamme jos tarve vaatii.
Omahan on tietysti asianne, mutta värväättekö väkeä ryhmäänne oikeasti sillä,
että kuka tahansa ryhmänne liittyykin, on velvollinen puolustamaan ketä tahansa ryhmänne häiriökäyttäytyjää,
joka vierashallissa kaivaa verta nenästään ja alkaa saamaan paikallisilta palautetta myös fyysisesti?
Ylipäätään tuo koko väkivalta-kohdan mukaan ottaminen luo vaikutelman siitä,
että haluatte olla Tampereen Ultras Jokerit. Toivottavasti se ei ole tarkoitus.
UJ04: "UJ ei tavoittele väkivaltaa, älä siis tule kerjäämään sitä."


Hyvää palautetta tuli Trafanilta, poistimme tuon väkivalta kohdan. Mutta pidämme edelleen saman linjan, omia puolustetaan jos päälle käydään.
UJ on Suomen parhaimpia kannustusryhmiä, emme halua heitä matkia mutta olisi erittäin hienoa olla vielä joskus samankaltainen tai ehkä jopa hitusen parempi ryhmä (toiveajattelua  ::))
Sivun väri katsottiin jo sivua tehdessä (freewebsin värivalikoima ei ole kovin suuri), ja näin olleen minä päädyin mustaan kolmesta syystä:
1. Musta sopii hyvin melko hyvin kaikille sivuille
2. Musta on yksi minun suosikki väreistäni.
3. Valkoinen teksti näkyy parhaiten mustalla.
Kiitos kuitenkin hyvästä palautteesta, kuten muiltakin tässä ketjussa tuli! :)