Äänestys

Huonoimmat fanit omistaa?

HIFK
Ässät
Jokerit
Blues
Kärpät
SaiPa
Pelicans
Lukko
Ilves
JYP
HPK
KalPa
TPS
Kaikilla yhtä surkeat
Tappara

Kirjoittaja Aihe: Huonoimmat fanit  (Luettu 15141 kertaa)

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #15 : Toukokuu 24, 2008, 09:06:44 »
Äänestyksestä puuttuu Tappara.... ;D

Kahvara

  • Vieras
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #16 : Toukokuu 24, 2008, 09:35:30 »
Äänestyksestä puuttuu Tappara.... ;D
Lisäsin Tapparan, vaikka en ymmärrä mitä järkeä on itseään haukkua? Huvinsa kullakin.
Itse tapasin noin viikko sitten muutaman Blues kannattajan, ainakin he olivat ylimielisiä ja haukkuivat Tapparaa surkeaksi neitijoukkueeksi, tämä muutti minun käsitystä heistä, vaikka tuskin kaikki samanlaisia ovat.
En ole koskaan käynyt Espoolaisten kotiareenalla (mikä autoareena se nyt oli?), enkä varmaan tule lähtemäänkään jos tuollaisia kannattajia siellä on.

Poissa kyynaama

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 330
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #17 : Toukokuu 24, 2008, 17:16:07 »
Itse tapasin noin viikko sitten muutaman Blues kannattajan, ainakin he olivat ylimielisiä ja haukkuivat Tapparaa surkeaksi neitijoukkueeksi, tämä muutti minun käsitystä heistä, vaikka tuskin kaikki samanlaisia ovat.
En ole koskaan käynyt Espoolaisten kotiareenalla (mikä autoareena se nyt oli?), enkä varmaan tule lähtemäänkään jos tuollaisia kannattajia siellä on.
Juuri näitä esboossa piisaa, kulttuuri on hanurista kun sitä ei ole! Ovat lisäksi "menestyneet" liikaa!
Imaami on islamin pappi

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #18 : Toukokuu 25, 2008, 11:26:27 »
Jotkut juoppohullut tulee fanikatsomoonkin pullistelemaan!

Täysin eri mieltä! Fanikatsomossa olen useammankin kauden ollut eikä koskaan kukaan ole tullut pullistelemaan. Sen sijaan joitakin yksittäisiä huutelijoita saattaa joskus olla pelissä siellä ylhäällä kaiteen takana mutta ne ovat mitä ovat.

Poissa Memmu26

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
    • Profiili
    • Irc-galleria
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #19 : Toukokuu 29, 2008, 10:26:05 »
Itse tapasin noin viikko sitten muutaman Blues kannattajan, ainakin he olivat ylimielisiä ja haukkuivat Tapparaa surkeaksi neitijoukkueeksi, tämä muutti minun käsitystä heistä, vaikka tuskin kaikki samanlaisia ovat.
En ole koskaan käynyt Espoolaisten kotiareenalla (mikä autoareena se nyt oli?), enkä varmaan tule lähtemäänkään jos tuollaisia kannattajia siellä on.
Juuri näitä esboossa piisaa, kulttuuri on hanurista kun sitä ei ole! Ovat lisäksi "menestyneet" liikaa!

Jep, tähän espoolaisena lisäisin vielä, että nyt vasta ollaankin "menestytty" heti, kun tuli hopeaa. Yksikin aloitti galleriassa varsin vitsikkään keskustelun Tapparan ja Bluesin paremmuudesta. Käskin tyypin lopulta painua Hakametsään laskemaan mestaruusviirit ja inisemään vasta sen jälkeen. No tokihan sitten tuosta vedettiin herneet nenään ja todettiin, että eikös toinen ole parempi kuin kolmas?! No voi sun v***u. Eli keskustelun taso näin tiivistettynä. Mukavaa kesää myös Blues-faneille! (miten niin ivallinen?  :D)
Tappara - Till I Die!

Poissa Mäkinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #20 : Heinäkuu 12, 2008, 08:19:07 »
Itse tapasin noin viikko sitten muutaman Blues kannattajan, ainakin he olivat ylimielisiä ja haukkuivat Tapparaa surkeaksi neitijoukkueeksi, tämä muutti minun käsitystä heistä, vaikka tuskin kaikki samanlaisia ovat.
En ole koskaan käynyt Espoolaisten kotiareenalla (mikä autoareena se nyt oli?), enkä varmaan tule lähtemäänkään jos tuollaisia kannattajia siellä on.
Juuri näitä esboossa piisaa, kulttuuri on hanurista kun sitä ei ole! Ovat lisäksi "menestyneet" liikaa!

Jep, tähän espoolaisena lisäisin vielä, että nyt vasta ollaankin "menestytty" heti, kun tuli hopeaa. Yksikin aloitti galleriassa varsin vitsikkään keskustelun Tapparan ja Bluesin paremmuudesta. Käskin tyypin lopulta painua Hakametsään laskemaan mestaruusviirit ja inisemään vasta sen jälkeen. No tokihan sitten tuosta vedettiin herneet nenään ja todettiin, että eikös toinen ole parempi kuin kolmas?! No voi sun v***u. Eli keskustelun taso näin tiivistettynä. Mukavaa kesää myös Blues-faneille! (miten niin ivallinen?  :D)
Niin kyllähän heillä ääntä löytyy katsomosta mutta he ovat vain niin ärsyttäviä :P

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #21 : Heinäkuu 13, 2008, 16:21:00 »
Minä avasin toiselle aiheelleni, vastakkaisen aiheen.

Missä on huonoimmat fanit?

Mielestäni JYP- & Ässäfanit ovat surkeimpia, Ässät ovat törkeitä muita faneja kohtaan, ja JYP:läisistä pieni osa ei ymmärrä hokkista mitään.

Ehkä Ässä-fanit on ärsyttäviä, mutta kyllä ne omia osaa kannattaa.

Viime kauden toinen puolivälierä taisi olla ainoa vieraspelini, ja siellä oli ainakin parempi tunnelma kuin kertaakaan katsomissani otteluissa Tampereella. Halli taisi olla täynnä aika usein (toki aika pieni halli), joten en kyllä huonoimmiksi faneiksi Jypin faneja laittaisi millään.

Tää titteli taitaa mennä joko Lukolle tai SaiPalle, äänestin SaiPaa.

svveinikretski

  • Vieras
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #22 : Syyskuu 10, 2008, 12:25:41 »
No morjenst tänne, olen veini vain vaikka tuolla nimimerkin kohdalla lukeekin pidempi nimi, olen päättänyt valita kakkosjoukkueekseni tällä kaudella porkkanapöksyt:) Viimeksi yritin Ilvestä, mutta se ei oikein pellittänyt, siirto huhuni eivät kuulemma oikein pitäneet paikkaansa ;D

Huomaan että täällä on aivan toisenlainen fiilis, täällä varmaankin ns, varmoihin tietoihin suhtaudutaan aivan toisella tavalla kuin tuolla vihreällä puolella, samalla aikomukseni on toimia ns, lähetyssaarnaajana, eli mikäli joku nyt sattuu olemaan aikeissa vaihtaa joukkueensa kannattamista sinikeltaisiin Lukon väreihin, olen aina valmis tässä asiassa auttelemaan:)) En mitenkään tyrkytä, mutta hyvä on teidänkin tietää, että apua löytynee mikäli tarvetta ilmenee, muuten me tuolla Tapparalle sielunsa myyneen krobben kanssa pyörittelemme Finestglobe.com foorumia, joka irtaantui DK-hörhöistä, olette varmaankin tästä HPK-n taivaasta kuulleet joskus puhuttavankin.

Krobbe on kyllä toivoton tapaus, hänestä ei Lukko fania saa tekemälläkään, aina se jätkä vain vetää ne porkkana pöksyt aamuisin jalkaansa, kunhan on rasvannut reitensä..ihme jätkä ;D

Niin että paikalla ollaan, ja katsellaan kuinka ekassa Tappara-Lukko matsissa käynee, Urama on sitten meillä tuolla raumanseudulla, täälläpäin oli kuulemma makkarat ihmeen tummaksi paistuneita, itse en tiedä, kun asustelen nykyään Tallinnassa, eikä ole tullut nakkarilla käytyä sitten vuosiin, Mansessa meinaan..mutta ei kai se aivan perätöntä voi olla, jos sitä kaikki puhuu..vai onko?

Joku on joskus voinut veinistä kuullakkin, olin vuosia jatkoajassa kiekkoasiantuntijana, minut kuitenkin pyydettiin siirtymään muihin tehtäviin, ja niinpä lähdin sieltä rauhallisesti takavasemmalla, olin sieltä aikanaan lomillakin seitsemän kuukautta, he aina välillä pistivät minut lepäämään, ja lepo olikin toisinaan ihan aiheelista, on tämä kirjoittaminen sen verran rankkaa hommaa..on se nääs..:)

Terveisiä muuten Tapparan Street-bool porukalle, tunnen oikein hyvin, vieläkös jätkät on hengissä..älkää muuten koskaan menkö tuomariksi, älkää ainakaan Tappara-Ilves matsiin, kun puhutaan siitä lajista, olin kerran, matsi ei kestänyt kuin yhden erän, sitten oli pakko lopetella ;D

Niin että yv,tä vain mikäli fani siirto kiinnostaa, ja jatketaan niin kauan kuin jatketaan.. :-*ja suukkoja:))

Poissa ojane#8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #23 : Marraskuu 08, 2008, 15:58:07 »
Omasta mielestäni huonoimmat ovat sm-liigassa jokereilla. Muuten lisäisin vielä porukkaan. sakilaiset ja sinikaartin.
Aamulehden urheilun etussivulla esiintyneet hjk:n "kannattajat" nämä potkupallohuligaanit menevät kyllä vielä jokereidenkin
ohi. Näiden ryhmien meininki ei kyllä saa suupieliä ylöspäin :/

Kahvara

  • Vieras
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #24 : Marraskuu 08, 2008, 19:29:19 »
Omasta mielestäni huonoimmat ovat sm-liigassa jokereilla. Muuten lisäisin vielä porukkaan. sakilaiset ja sinikaartin.
Aamulehden urheilun etussivulla esiintyneet hjk:n "kannattajat" nämä potkupallohuligaanit menevät kyllä vielä jokereidenkin
ohi. Näiden ryhmien meininki ei kyllä saa suupieliä ylöspäin :/
Jokereiden fanit ovat suomen tasolla hyviä, ellei jopa parhaita SM-liigassa. Tietenkin isoon porukkaan mahtuu näitä. jotka pilaavat hyvänkin ryhmän maineen ja koko ryhmä leimataan samanlaisiksi (Vrt. Romanit).
Sakilaisia ei kannata verrata suomen mahtavimpaan fanilaumaan Sinikaartiin, siinä on sentään tasoeroa kuin yöllä ja päivällä.

Ojane#8 suosittelen lukemaan seuraavat sivut, niin saattaa tulla ymmärrystä lisää (Katsomotoiminnasta):
Wikipedia: Ultrat
UJ: Mikä on tifo
Wikipedia: Jalkapallohuliganismi
Jokerifanit Mansessa video
Jokerifanien Tifo video
Sinikaarti video
Sissiryhmä Peppi video
Sissiryhmä Skitsofrenia video

Poissa ojane#8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #25 : Marraskuu 08, 2008, 19:42:06 »
Eikös täällä ole ehdoton nollatoleranssi huliganismin ja väkivallan ihannoimiselle.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #26 : Marraskuu 08, 2008, 19:47:46 »
Eikös täällä ole ehdoton nollatoleranssi huliganismin ja väkivallan ihannoimiselle.
Nyt menee pahasti OT.
Mitä nyt mahdat tarkoittaa?
Wikipedia:
"Huliganismi on nimitys julkisilla paikoilla tapahtuvalle häiriköinnille, väkivallalle ja muunkaltaiselle uhkaavalle käytökselle, jota usein harjoitetaan ryhmässä"
Miten se liittyy tifoihin, kannustamiseen tai kannustusporukoihin? Ei mitenkään.
Jos olisit lukenut linkeistä edes muutaman olisit ehkä tajunnut eron Katsomokulttuurin ja huliganismin välillä.

Sori OT.

Poissa ojane#8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #27 : Marraskuu 08, 2008, 20:06:38 »
Missään ei ole määritelty että kannattamisen pitäisi olla muokattu johonkin tiettyyn formaattiin.. Miksi meidänkin pitäisi ruveta apinoimaan kaikkia. Ja varsinkin jalkapallon puolelta. Kyllä jääkiekossa pitää olla mielummin ihan oma kulttuurinsa.

Poissa briere48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #28 : Marraskuu 08, 2008, 21:10:14 »
Omasta mielestäni huonoimmat ovat sm-liigassa jokereilla. Muuten lisäisin vielä porukkaan. sakilaiset ja sinikaartin.
Aamulehden urheilun etussivulla esiintyneet hjk:n "kannattajat" nämä potkupallohuligaanit menevät kyllä vielä jokereidenkin
ohi. Näiden ryhmien meininki ei kyllä saa suupieliä ylöspäin :/
Jokereiden fanit ovat suomen tasolla hyviä, ellei jopa parhaita SM-liigassa. Tietenkin isoon porukkaan mahtuu näitä. jotka pilaavat hyvänkin ryhmän maineen ja koko ryhmä leimataan samanlaisiksi (Vrt. Romanit).
Sakilaisia ei kannata verrata suomen mahtavimpaan fanilaumaan Sinikaartiin, siinä on sentään tasoeroa kuin yöllä ja päivällä.

Ojane#8 suosittelen lukemaan seuraavat sivut, niin saattaa tulla ymmärrystä lisää (Katsomotoiminnasta):
Wikipedia: Ultrat
UJ: Mikä on tifo
Wikipedia: Jalkapallohuliganismi
Jokerifanit Mansessa video
Jokerifanien Tifo video
Sinikaarti video
Sissiryhmä Peppi video
Sissiryhmä Skitsofrenia video

Olen samaa mieltä, että Narreilla on kyllä hyvät fanit. Tapparafanina ei voi kun kadehtia, miten he saavat meteliä aikaiseksi. Tapparalla on muutamia, ehkä kymmeniä tyyppejä, jotka oikeasti huutaa peleissä. Sitten valtaosa porukasta on näitä, jotka istuvat mykkänä paikallaan fanikatsomossa. Jokerifaneilla tapahtuu joskus älyttömiä päähän pistoja, näitä Tapparafaneilla ei tapahdu, koska kaikki vain istuvat hiljaa paikoillaan. Nämä c3:n mykät heräävät, kun tilanne on 4-0 Tapparalle ja kun joku pelaaja sattuu näin sanomaan jossain haastattelussa, on mykillä herneet syvällä nenässä.
P.S. Miinuksia odotellessa...
Nimimerkki axe Jatkoaika.comin keskustelupalstalla:
"Tää Provoaika.comin keskustelu on kyllä niin ***** paskaa että sais sulkee koko ***** paskan ennen kuin siitä tulee ***** paskempi.

Terveisiä moderaattoreille. Tavataan taas kuukauden päästä."

Poissa ojane#8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Huonoimmat fanit
« Vastaus #29 : Marraskuu 10, 2008, 15:02:14 »
Omituista, että omia faneja aletaan tällä tavalla alentamaan. Esim. Jokeri-fanit ehkä pitävät meteliä, mistä ei saa mitään selvää, mutta nuo järjestyshäiriöt syövät kaiken arvostuksen, ainakin minun silmissäni. Tämän takia minusta on sata kertaa parempi, että istumme värikkäästi ja nautimme luistelun äänistä, kuin että melskaisimme ja antaisimme näin mahdollisuuden järjestyshäiriöihin. Herätys! Peliä halliin mennään katsomaan ja luomaan tunnelmaa ilman murros- tai uhmaikää.

Toisaalta jos on pakko vetää chantteja, eli tarpeeksi monella niihin riittää mielenkiintoa, niiden pitäisi olla todella yksinkertaisia
kuten tappara tap tap. taistele tappara! seepralle heiniä! tai vastaavia..., että kaikki voisivat halutessaan yhtyä niihin helposti.