Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

P R O N S S I A 2008

<< < (12/14) > >>

JoKaGO:
Etta on hiano fiilis! Nahka karyaa ja hiekka pistelee munissa, ja kun viela kuulin tasta pronssista... No illalla "pari" brandya viela niin aina vaan paranee! Terveisin "Missa ollaan mika maa?"

FORTUNA:
Oli ihan pakko vielä palata tähän voitettuun pronssimitaliin ja laittaa tämä varmasti monien lukema Sihvosen analyysi Uramasta ja Tapparasta kun viime kautta oli pelattu vasta neljä kierrosta:

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article143927-1.html

Hyvin sää Petteri vedät... :-* Kannattaa lukea tuotos vielä kerran. Itse ajattelin tulostaa ja kehystää, on tää sen verran legendaarinen veto!

marjo:
Kiitos Fortuna :) Pelastit ankeana alkaneen työpäivän (johtuen ehkäpä eilisestä Anna Erikssonin keikasta..) On se Petteri vaan tämän maan johtava kiakkoanalysoija. Luottakaamme häneen myös tällä tulevalla kaudella.

demonmixu:
Hitto piristi kyllä niin päivää toi Sihvosen analyysi. Ton vois lähettää petterille ja kysästä, et ootko sä vieläkin ihan oikeesti tota mieltä.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Kesäkuu 18, 2008, 12:07:38 ---Oli ihan pakko vielä palata tähän voitettuun pronssimitaliin ja laittaa tämä varmasti monien lukema Sihvosen analyysi Uramasta ja Tapparasta kun viime kautta oli pelattu vasta neljä kierrosta:

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article143927-1.html

Hyvin sää Petteri vedät... :-* Kannattaa lukea tuotos vielä kerran. Itse ajattelin tulostaa ja kehystää, on tää sen verran legendaarinen veto!

--- Lainaus päättyy ---
"Minua vaivasi koko kauden se, etten tällä maan johtavalla analysointikyvylläni..."
Toi lause pisti kyllä erityisesti silmään, hymy oli herkässä tuota lukiessani.  ;D



--- Lainaus käyttäjältä: demonmixu - Kesäkuu 28, 2008, 13:47:45 ---Hitto piristi kyllä niin päivää toi Sihvosen analyysi. Ton vois lähettää petterille ja kysästä, et ootko sä vieläkin ihan oikeesti tota mieltä.

--- Lainaus päättyy ---
Arvaukseni, mikäli tuota kysäisisi vastaus olisi seuraava: "Urama ei loistanut koska ei päässyt finaaleihin, ja tätähän minä arvelin maanjohtavalla analysointikyvylläni"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta