Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SM-liigan finaalit

<< < (13/16) > >>

The Rock:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Huhtikuu 10, 2008, 22:21:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Huhtikuu 10, 2008, 22:17:38 ---
--- Lainaus ---Ei toisesta maalista selvinny koskaan oliko maali, teevee kuvasta ja kolmas maali näytti äkkiä kattottuna jalkamaalilta ja Pesonenkin pääsi taas lempi puuhaan. aiaiai kun sattuu leukaan vaikka kyllähän maila päähän osu, mutta kypärään.
--- Lainaus päättyy ---

En osaa laittaa lainausta laatikkoon vaikka on laatikkopää. Mutta tuossa joku kirjoitti, että ei näkynyt tv-kuvassa, kyllä mä olin selkeesti näkevinäni, että se siellä oli. Ja niin paljon kun voinkin inhota tuota "porojoukkuetta", en voi muutakaan väittää. Pesonen on luku sinänsä, toivottavasti joskus saa "palkkansa".

Osasin sittenkin, voi tätä onnistumisen riemua.

--- Lainaus päättyy ---

Itte en nähny muuta kun kiekko oli viivalla, ei siitä selvää ottanut että oliko kokonaan yli vai ei.

--- Lainaus päättyy ---

Itse katsoin kanssa tarkasti ja kyllä sen viimeisestä hidastuksesta näki kun kiekko lipui kokonaan maaliviivan yli.

Miksi kaikki täällä valittavat Viitaluomalle annetusta 2min jäähystä, vaikka se osui Pesosta kypärään? En hyväksy jäähyä mikä tuli, mutta säännöt on säännöt ja säännöissä mainitaan pelitilanteessa korkean mailan rajan olevan hartiat. Itse olen mielissäni jos Kärpät voittaa mestaruuden, en siedä Kärppiä, mutta vielä vähemmän pidän Bluesista.

HartwallJaffa:
Just joo.. "Onnea" Kärpille...

Ansku:
Onnea Kärpille.

Gamla:
Epäonnea Kärpille.

Stuge:
Noh, onnittelut Kärpille, ei Blues loppujen lopuksi mitään oululaisille voinut. Kärpät minimalisoivat virheensä ja rokottivat tappavalla prosentilla vastustajan erheistä. Tarkki oli ilmiömäinen, aivan oikealle miehelle meni pudotuspelien parhaan pelaajan palkinto. Brückler oli myös hyvä, muttei voinut paremmalleen mitään. Pesonen ei nyt sitten saanut ansionsa mukaan, mutta ensi kaudella jos "Pessi" (pässi) aikoo NHL:ään mennä, niin varmasti tulee lunta tupaan... Onhan Pesonen taitava pelaaja, mutta maine on vaan tuhriintunut ainaiseen filmaamiseen. Varmasti pidetty pelaaja joukkueen sisällä.  ;)

Onnea kuitenkin Kärpille ja hatunnosto Bluesille upeasta kaudesta!

nimim. "Vallanvaihtoa" odotellessa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta