Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.

<< < (15/16) > >>

marjo:
Edelliseen voisi vielä lisätä eilisen "eteläpäädyn" letkajenkat ja kaverien tönimisen pelin aikana  ??? Miten ne liittyvät jääkiekko-otteluun ? Sen kun joku mulle maalaiselle vielä selittäisi  ;)

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Huhtikuu 06, 2008, 12:33:45 ---Edelliseen voisi vielä lisätä eilisen "eteläpäädyn" letkajenkat ja kaverien tönimisen pelin aikana  ??? Miten ne liittyvät jääkiekko-otteluun ? Sen kun joku mulle maalaiselle vielä selittäisi  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän toi letkajenkka oli hieno, varsinkin jos siinä olisi ollut enemmän ihmisiä.
Mutta itsekkään tota "Kitsofreniaa" ole ikinä ymmärtänyt

Andy:
Jos jotkut tekivät itsestään pellejä eilen, niin ne olivat kyllä eteläpäädyn Jokeri-kannattajat.

Itse pelihän oli ekassa erässä hirveetä höntsyä ja kyllä muutenkin huomasi, että suurinta osaa pelaajista ei kiinnosta yhtään. Lopussa molemmat taisteli tosissaan, kun peli pysyi tasaisena. Kauden lopputapahtuma Tapparafaneille tilaisuus oli loistava, mutta pelinä pronssiottelu on hyvin kyseenalainen.

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Huhtikuu 06, 2008, 12:33:45 ---Edelliseen voisi vielä lisätä eilisen "eteläpäädyn" letkajenkat ja kaverien tönimisen pelin aikana  ??? Miten ne liittyvät jääkiekko-otteluun ? Sen kun joku mulle maalaiselle vielä selittäisi  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Se oli kyllä aika huvittavan näköistä touhua. Tapparafanit olivat kyllä selkeästi äänekkäämpiä kuin jokerien kannattajat.

Pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Justjoo - Huhtikuu 06, 2008, 12:24:42 ---Lainaus "jokerifanit.net"- sivustolta koskien pronssivoiton riemua

"Yleensä olen hyvin iloinen siitä että joku tekee itsestään naurunaiheen, mutta tänään tapparafanien kohdalla myötähäpeän määrä ylitti tilanteen koomisuuden. Itse asiassa olin hyvin kiusaantunut tilanteesta, mitä ne oikeen puuhaa??! onko ne tosissaan??

ei voi ymmärtää..."
Niinpä niin. Toiset ottaa aidosti ilon irti mitalista, toiset tuhoavat paikkoja, hakkaavat vastustajan faneja, heittelevät palopommeja ja käyttäytyvät muutenkin kuin täydet apinat. Ensiksimainitut herättävät sääliä??!!
--- Lainaus päättyy ---
Joo. Sitä kun ollaan kermakakulla syötettyjä jokerifaneja ja Hjallis-setä ostaa joka syksyksi uuden tähtijoukkueen, niin onhan se omituista, että joku toinen on onnellinen, jos voittaa nuorella, halvalla porukalla pronssin ja fanit vielä siitä innostuvat.

Mitähän tämä jokerifani itse teki siellä ottelussa, jos pronssista ei saa olla kiinnostunut?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta