Kirjoittaja Aihe: Kanerva ja tekstiviestit  (Luettu 13453 kertaa)

Marianne

  • Vieras
Vs: Kanerva ja tekstiviestit
« Vastaus #45 : Huhtikuu 03, 2008, 14:27:31 »

Juhi

  • Vieras
Vs: Kanerva ja tekstiviestit
« Vastaus #46 : Huhtikuu 04, 2008, 08:44:14 »
Ensinnä on todettava, että Suomella näyttää menevän vähän liian hyvin, kun tällainen "asia" on ykkösuutisena viikosta toiseen. Toiseksi miettikääpä mitä olisi tapahtunut sellaisessa hypoteettisessa tilanteessa, jos Ike olisikin lähettänyt nämä viestit jollekin Hunksien tanssijapojalle ja tullut ns. ulos kaapistaan. Olisiko tullut potkut? En muuten usko.

Siinä Ike mokasi, kun ei heti tunnustanut, että kyllä olen lähettänyt, mutta se on minun yksityisasiani. Asiasta on myös kotona keskusteltu ja Elinakin on luvannut maata vatsallaan muutaman viikon. Tämä olisi sillä kuitattu. Mutta Iken puolustukseksi on sanottava, että asettukaapa tilanteeseen, että tv-kameran edessä kysellään 200 tekstiviestin lähettämisestä jollekin eroottiselle tanssijalle ja sinulla on tieto, että kotoväki ja puoli kansaa katsoo varmasti lähetystä. Olisiko pokkaa siinä sanoa, että ja, ja, ja? En usko.

Poissa Ojasfani#8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 677
  • Sinioranssit & Seinäjoen Hurjat
    • Profiili
Vs: Kanerva ja tekstiviestit
« Vastaus #47 : Huhtikuu 27, 2008, 11:30:34 »
Aika kurjaa ,kun hyvä politiikko menetti työnsä tekstiviestien takia. Eikö tekstiviestit ole kirje salaisuus?
Sinioranssit on täällä jäädäkseen
Ei meitä tap-piotkaan hiljentäis
On sydän sininen, on sydän oranssi
Ja suurin rak-kautemme Tappara

Laalaalallaalaa.......... ja suurin rakkautemme Tappara

Kahvara

  • Vieras
Vs: Kanerva ja tekstiviestit
« Vastaus #48 : Huhtikuu 27, 2008, 11:36:13 »
Aika kurjaa ,kun hyvä politiikko menetti työnsä tekstiviestien takia. Eikö tekstiviestit ole kirje salaisuus?
Medialta mikään ei pysy salassa, ihan oikein että sai potkut tälläisen takia.
Mies joka ei ole luottamuksen arvoinen, ja käyttää meidän verorahojamme typeriin tekstiviesteihin TYÖAJALLA, ei todellakaan ansaitse ainakaan minun luottamustani.

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Kanerva ja tekstiviestit
« Vastaus #49 : Huhtikuu 27, 2008, 11:57:59 »
Aika kurjaa ,kun hyvä politiikko menetti työnsä tekstiviestien takia. Eikö tekstiviestit ole kirje salaisuus?
Medialta mikään ei pysy salassa, ihan oikein että sai potkut tälläisen takia.
Mies joka ei ole luottamuksen arvoinen, ja käyttää meidän verorahojamme typeriin tekstiviesteihin TYÖAJALLA, ei todellakaan ansaitse ainakaan minun luottamustani.
Eikä ollut ensimmäinen kerta kun Ile sotkee asiansa naisten takia.Mutta mun mielipide on,että pikkuisen liian kovalla kädellä kyllä rankaistiin,nimittäin potkuilla.

Ilen motto alkaa olemaan "fuck the rules"!!