Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jatkoajan keskustelut

<< < (5/26) > >>

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: ekunkikat - Maaliskuu 18, 2011, 22:33:29 ---En ainakaan pikaisella vilauksella löytänyt omaa ketjua...

Osasyy Jatkoajan keskustelujen Tappara-osion hiljaisuuteen löytynee tästä foorumista, jossa voidaan oman perheen kesken setviä asioita. Mutta voiskohan olla niinkin, että jatkoajan "ilvesalkulähdeperustajaporukka" myös vaikuttaa siihen, että Tapparahenkisiä siellä käy vähemmän. Vai onko mielestänne niin, että Tappara ei tällä hetkellä(kään) herätä tunteita ja keskustelua????

Muuten olen sitä mieltä että Jatkoaika on surkee paikka kun sinne ei edes voi niin vaan rekisteröityä, vaan se vaatii jonkun hyväksynnän.

--- Lainaus päättyy ---

Varmasti osasyy on tämä foorumi, missä keskustelu on melko vilkasta. Tappara ei joukkueena ole siinä tilassa, että paljon uusia faneja olisi tulossa ja sitä kautta uusia keskustelijoita. Tappara toisin sanoen ei ole tarpeeksi kiinnostava tällä hetkellä. Toisaalta on hyvä, että keskustelu ei ole turhan vilkasta (Esim. Jatkoajan HIFK-osio, jossa on noin 50 sivua jauhettu pelkästään samaa tarinaa), mutta onhan tuo Tapparan osio niin hiljainen, että olisi kiva jos sinne ihmiset enemmän kirjoittelisivat. Kuten tästä voi päätellä, niin olen siis itse Jatkoajan aktiivinen käyttäjä ja toivoisin, että mahdollisimman moni tämän palstan asiakirjoittajista siirtyisi myös sinne.

Tuosta hyväksymisasiasta olen eri mieltä. Mielestäni on erittäin hyvä, etteivät kaikki saa kirjoitusoikeuksia, vaan heikoimmat karsitaan joukosta. Näin palstan taso pysyy korkeampana eikä palstalla ole (ainakaan niin paljoa) näitä 11v. vittumarkoja, jotka kirjoittelevat tyyliin "TPS on hinttejä täynnä".

ekunkikat:

No oikeassa oot että niitä v....markoja ;D ei tarvita, mutta nyttenkin tään kuun alussa olisin sinne kirjautunut niin kuukauteen se ei oo onnistunut kun siellä ei oo ketään ylläpidossa. :-\  joka sais mut sinne hyväksyä. Oon mä siellä tietty käynyt kommentteja lukemassa.

Banzai:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 18, 2011, 22:47:09 ---Tuosta hyväksymisasiasta olen eri mieltä. Mielestäni on erittäin hyvä, etteivät kaikki saa kirjoitusoikeuksia, vaan heikoimmat karsitaan joukosta. Näin palstan taso pysyy korkeampana eikä palstalla ole (ainakaan niin paljoa) näitä 11v. vittumarkoja, jotka kirjoittelevat tyyliin "TPS on hinttejä täynnä".

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, varsinkin kun lueskelee JYP-Ilves playoff-sarjasta käynnissä olevia keskusteluja  ;)

Mutta asiaan, itse olen odotellut tammikuusta asti kirjoitusoikeuksia ko. foorumille. Ehkä en sitten riittävän hyvin osannut perustella miksi sinne haluaisin kirjoittaa. Miksi nyt yleensä foorumeille halutaan kirjoittaa? Koko kysymyskin on mielestäni täysin järjetön. Miten siihen voi vastata oikein?

4_TRA:
Koetin kerran rekisteröityä Jatkoaikaan vaan ei kuulunut mitään... ajattelin jotta pitäköön tunkkinsa.
Toisinaan käyn lukeassa juttuja mutta en tiedä oikeen tarjoaako mitään lisää tappara.info:n lisäksi. Ilmeisesti ei koska en ole vaivautunut uutta rekisteröintiä tekemään.
Täällä on ihan jees sakkia... tietty muutama kesto-ipa jotka on ihan jees :)

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Maaliskuu 18, 2011, 23:57:30 ---Täällä on ihan jees sakkia... tietty muutama kesto-ipa jotka on ihan jees :)

--- Lainaus päättyy ---

Vieläkun "Kaukosäädin" saataisin tänne niin olisi nettimyllyt taattu!

Itseasiassa veti aika surulliseksi tuo JYP-Ilves otteluketju... Taso on asetettu niin alhaalle ettei mitään järkeä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta