Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jatkoajan keskustelut

<< < (3/26) > >>

Trafan:
Puolivälieräparin keskustelupalstat
Molempien joukkueiden vanhat keskustelupalstat joutuivat pieniin vaikeuksiin: Tapparan virallinen keskustelupalsta suljettiin ja Hurrikaani.netin palsta "laitettiin telakalle" siksi aikaa, kun ylläpitäjä suoritti asepalveluksen.
Vaikuttaa siltä, että JYP-fanit kotiutuivat kaikki jatkoaika.comiin tauon aikana eikä uusi yritys omasta keskustelupalstasta ole ottanut tuulta purjeisiinsa. JA:n puolella JYP-osio on vilkas (yli 29000 viestiä).
Tapparafaneilla tilanne on toisin, JA:ssa on aika rauhallista (alle 6000 viestiä), mutta tappara.infossa on toimintaa senkin edestä. Tämä on yksi lisäsyy siihen miksi on mukavampaa kannattaa Tapparaa kuin JYPiä.
JYP-keskustelu säälittää:
Hurrikaani.net: Uusi keskustelupalsta
Hurrikaani.net: Vanha keskustelupalsta

FORTUNA:
Minusta tuntuu, että ne jotka eivät saa tunnuksia kyseiselle palstalle yrittävät runoilla jotain "liian pätevää" motiivikseen. Aikoinaan tunnukset tuli yhdessä päivässä halu osallistua kiekkoaiheiseen keskusteluun-perustelulla.

tsrautia:
On ollu mullakin vähän nihkeetä. Tein viime maaliskuussa hakemuksen, mutta mitään ei kuulunut. Parin viikon päästä kysäisin sähköpostilla, että missä mättää. Noh mitään vastausta ei tullut.

Nyt heinäkuun alussa sitten tein uuden hakemuksen firman sähköpostilla, mutta ei taaskaan kuulunut mitään yli kuukauteen. Eilen laitoin taas mailia asiasta ja sain jopa vastauksen:
"Rekisteröintihakemustasi ei ole hyväksytty ja siksi käyttäjätunnus on poistettu."

On se kumma juttu:D Hakemusperusteluna olen pistänyt basiccia "Olen aktiivinen jääkiekon harrastaja/seuraaja, joten olisi mukava päästä keskustelemaan aiheesta Suomen kovimman lätkäzinen palstalla."

JoKaGO:
Mulle taas vastattiin hyvin nopeasti viime kevään play-offien aikaan, että tunnukset tulee lähiaikoina tjsp. Sitten tuli viesti sähköpostiini, etteivät tunnista sähköpostiosoitettani tai jotain muuta yhtä outoa.
Miten niin ei tunnista, jos kerran saavat sinne postinkin menemään? Siihen en enää saanut vastausta, ja ajattelin, että pitäköön tunkkinsa!

Anikos:
Mä aikoinani sain sinne nopeastikin tunnukset. Piiitkästä aikaa tämän ketjun innoittamana kävin kokeilemassa ja kah, tunnukset toimi. "Tervetuloa, Anikos
Kävit palstalla edellisen kerran: 09.01.2006 10:40 "
:) Pitäisikö aktivoitua kauden alkaessa? Ja oon mä näköjään joskus saanut jotain fiksua kirjoitettua kun kerran tunnuksetkin olen saanut... ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta