Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Playoff-spekulointia

<< < (19/21) > >>

janneojanenonjumala:
Blues on ollut vakuuttava ja Matikainen hehkuu itseluottamusta. Siltikin mun silmissä Kärppien materiaali on valovuodella niitä edellä ja voi olla taas vaikea niitä pysäyttää kun ne alkaa pelaamaan tosissaan. Toinen vaihtoehto on että Oulussa on vatsa täynnä ja välierissä kaatuvat kenelle tahansa, jos edes Ilveksestä selviävät. Kolme vaihtoehtoa on vielä kai Tapparalle tarjolla, jos ja kun jatkoon selvitään. Jokerit olis vaihtoehto nro 1 mut se vaatis just Ilvekseltä kahta peräkkäistä voittoa. Itse kyllä uskon ettei tuokaan toteudu kun Pelicans vielä kääntää tuon sarjan Sheddenin potkiessa laitoja.
Kaikista maailman ennakkotunnelmista huolimatta on vaan sellainen olo että kaksikosta Kärpät-Tappara löytyy tämän kauden Suomenmestari.

Keyman:
Ei oikeastaan kannattaisi spekuloida tulevia vastustajia, kun JYP:ssäkin on edelleen pirusti työsarkaa. Voi käydä vielä kylmät.

Joka tapauksessa olen ehkä hullu, mutta ottaisin välierissä mieluummin vastaan Kärpät kuin Bluesin. Oululaisten maalivahti- ja puolustuspeli on ollut melkoisen haparoivaa, kun taas espoolaisryhmän vastaava osasto on ollut timanttisen kova. Veskarit ja puolustuspeli kuitenkin ratkaisevat lopulta menestymisen.

Jos Ilveksen heikohko hyökkäyspelaaminen on saanut noinkin paljon maaleja niin miksei Tapparan selvästi paremmalla systeemillä pelaava hyökkäys pystyisi haastamaan oululaisia?

JoKaGO:

--- Lainaus käyttäjältä: Keyman - Maaliskuu 20, 2008, 22:13:18 ---Ei oikeastaan kannattaisi spekuloida tulevia vastustajia, kun JYP:ssäkin on edelleen pirusti työsarkaa. Voi käydä vielä kylmät.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne pelaajat näitä lue!


--- Lainaus käyttäjältä: Keyman - Maaliskuu 20, 2008, 22:13:18 ---Joka tapauksessa olen ehkä hullu, mutta ottaisin välierissä mieluummin vastaan Kärpät kuin Bluesin. Oululaisten maalivahti- ja puolustuspeli on ollut melkoisen haparoivaa, kun taas espoolaisryhmän vastaava osasto on ollut timanttisen kova. Veskarit ja puolustuspeli kuitenkin ratkaisevat lopulta menestymisen.
--- Lainaus päättyy ---

Bluesissa on kyllä tänä vuonna palikat kammottavan hyvin ojennuksessa. Vihdoinkin!


--- Lainaus käyttäjältä: Keyman - Maaliskuu 20, 2008, 22:13:18 ---Jos Ilveksen heikohko hyökkäyspelaaminen on saanut noinkin paljon maaleja niin miksei Tapparan selvästi paremmalla systeemillä pelaava hyökkäys pystyisi haastamaan oululaisia?

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Jos puolustuksemme ja Lehto pelaavat tasollaan, Kärpät olisi Tapparan kanssa kuskeuksissa. Vähän vaan lisää oikeanlaista apinanraivoa tarvittaisiin, mallia Ilves.

Ville:
Kärpät tulee Tapparaa vastaan.

Koska liput tulee myyntiin?

Harald Hokiman:
jos kärpät ei pelaa finaaleissa se on iso katastrofi
jos tappara ei pelaa finaaleissa se on iso ihme  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta