Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Maratontaulukko

(1/2) > >>

lupu:
Laskinko oikein, että tämän illan pisteillä mentiin TPS:stä ohi kaikkien aikojen maratontaulukossa ja samalla ykköseksi tässä listassa(http://www.tappara.fi/historia/sm-mara.html)? TPS:llä pisteitä ennen kauden alkua 2416 ja Tapparalla 2391 eli ero 25 pistettä. Tänään ero kasvoi tämän kauden osalta 27 pisteeseen, joten meillä on piste enemmän kuin TPS:llä. Saa korjata, jos olen väärässä.

siika:
Tulosruutukin vahvisti tuon asian tänään

JoKaGO:

Ja ennenkuin urosleppäkertut iskevät niin annetaan kunnia niille joille se kuuluu: Maratontaulukkoa johtaa nyt TBK-Tappara.
Onhan noilla muillakin seuroilla tapahtunut historiansa aikana kaikenlaisia muutoksia, mutta jostain syystä tää TBK-Tappara on piikki niin monen lihassa.
Mua se ei häiritse!

Viinikan Alku:

--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Helmikuu 15, 2008, 08:24:48 ---
Ja ennenkuin urosleppäkertut iskevät niin annetaan kunnia niille joille se kuuluu: Maratontaulukkoa johtaa nyt TBK-Tappara.
Onhan noilla muillakin seuroilla tapahtunut historiansa aikana kaikenlaisia muutoksia, mutta jostain syystä tää TBK-Tappara on piikki niin monen lihassa.
Mua se ei häiritse!

--- Lainaus päättyy ---

   Maratontaulukossa on esim. Viipurin Reipas ja Lahden Reipas merkitty eri joukkueiksi. Samaten on Töölön Vesa ja Jokerit. Tappara ja TBK on kuitenkin merkitty yhdeksi joukkueeksi. Näin ollen tämä tukee siis sitä, että kyseessä on todellakin sama joukkue kahdella eri nimellä! Näistä asioista on saanut riidellä jo ala-asteen välitunneilla, samaten kuin siitä kumpi on parempi, Ojanen vai Helminen. No, Ojanenhan se on.

Wille:
Tästä tulikin mieleen, että miksi lahtelaiskiekkoilun kaikkia nimiä ei ole tuossa listassa? Kiekko-Reipas, Reipas Lahti, Lahden Reipas, Pelicans jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta