Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kiekkokulttuuria Tampereella

<< < (2/2)

JH75:
Ei mitään kiirettä. Tapparalla oli jo alkusyksystä tuollainen seinämainos lähellä Tampereen keskustaa. Luulisin, ettei ollut edes ensimmäinen. Sinänsä mielenkiintoinen aihe.

tomahawk:
Totta. Liian vähän on kiekko esillä Tampereen katukuvassa. Tuntuu hiukan siltä että Johtajat ovat ottaneet jäääkiekon / jääkiekon aseman ns. itsestäänselvyytenä johon ei sen suuremmin kannata panostaa. "Sillä kyllähän kaikki nyt tietävät Tapparan ja Ilveksen".

No, jotain vikaahan markkinoinnissakin on kun otetaan huomioon että yli 5600 katsojan keskiarvolla tehdään yli puoli miljoonaa tappiota. Jotain on tehty todella pahasti väärin.

Toivotaan että uusi markkinointipäällikkö on hereillä myös tämänkin asian suhteen koska ensi kaudesta tulee näillä näkymin vielä haastavampi.

tapsa34:
Itse katselen lapsien (poikien joukkueiden) mukana tätä kiekkokulttuuria ympäri hämettä ja muuallakin. Olen suorastaan hämmästynyt kuinka vähän kunnat joillakin paikkakunnilla tukevat jääkiekkoa. Maksut ovat liian suuria joissakin kunnissa. Joukkueita melkeinpä ajetaan alas poikien vanhetessa. Minä vien poikani Tapparaan tai Ilvekseen, kun siellä on parempaa valmennusta jne.. No sehän lopettaa kohta joka tapauksessa kun alkaa muut asiat kiinnostaa.. Ei ne kaikki hyvät pelaajat pelaa heti Tapparassa tai muissa isoissa seuroissa. Lehto tuli Vammalasta ja moni muu lähialueelta. Kunnissa pitäisi olla urheilumyönteisempää väkeä. Ja innokkaiden pitäisi rueta valmentamaan ja saada lapset pysymään harrastuksen parissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta