Kirjoittaja Aihe: Kimmo Pikkarainen  (Luettu 26391 kertaa)

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #15 : Helmikuu 11, 2008, 15:30:24 »
Käsittääkseni jälkimmäinen 2+10 on ihan normaali selästä taklaus ja kun on jo se aiempi kymppi alla, niin kahesta kympistä automaattisesti ulos.

Juu, mutta tällöin sen pitäisi olla 2+20, eikö? Esimerkiksi kympin käytönrangaistuksissa ensimmäinen on 10 min ja toinen 20 min, ei siis 10 min ensimmäisestä, 10 min toisesta ja tämän päälle 20 min.

Poissa le Magnifique

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 183
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #16 : Helmikuu 11, 2008, 15:56:58 »
Pelaajalla voi olla vain yksi 10-minuuttinen ottelua kohti. Näin ollen Pikkaraisen kohdalla tilanteessa on kaksi vaihtoehtoa siitä, mikä on oikein:

a) 2+10+2+2+20 = 36 min
b) 2+10+2+2+20+25 = 61 min

Se, mitä aikanaan on pöytäkirjaan merkitty, on selvä virhe sektorilta päätuomari-kirjuri. Toisen kympin tullessa on kirjurin ilmoitettava tuomarille siitä. Silloin se korjaantuu suoraan 20 minuutiksi kumoten sen kympin. Sen jälkeen kaikki päänaukominen ja taputtelu sisältyy pelirangaistukseen. Mutta jos mennään liian henkilökohtaisuuksiin ja tuomarin koskemattomuuden loukkaamisiin, päälle rapsahtaa ottelurangaistus. Näin ollen todennäköisin rangaistussuma on kohta a)

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #17 : Maaliskuu 16, 2008, 22:31:48 »
Tapparan pelitapa sopii
Pikkarainen juttelee kolmannen puolivälierän jälkeen pelihousujen väristä, joukkueen pelitavasta ja esittääpä mies muutamia ajatuksia tuomaritoiminnastakin.
Jatkoaika: Vanhalle Pikkaraiselle sopii Tapparan tyyli

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #18 : Maaliskuu 18, 2008, 17:47:49 »
Ei kyllä olleet odotukset kovat Pikkaraisen suhteen kun mies tänne vaihdettiin. Oikeastaan aika epäuskoiset fiilikset oli, ja mielessä lähinnä yksi kysymys ; "Miksi ?". Nyt kuitenkin on kauden tärkeimmät pelit käynnissä, ja mies pelaa todella hyvin puolustuksessa. Kaverille solmittiin käsittääkseni tämän kevään kestävä soppari. Mites jatkossa, tuleeko Nieminen takaisin kauden jälkeen ja vaihto täten "palautetaan" vai miten Pikkaraisen käy kauden päätteeksi ? Mikäli mahdollista, pitäisikö Kimmolle solmia soppari nyt nopeallakin aikataululla, jos vaan pleijarit jatkuu samalla lailla ? Ei niitä tasokkaita kotimaisia pakkeja ole mitenkään yltäkylläisyyteen asti, ja jos tuolla lailla pelaa, niin näkisin mielelläni kaverin myös ensi kauden Tapparassa.

Poissa Junnu95

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
  • Tapparaa vuodesta 1974, kohta siis 40v...
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #19 : Maaliskuu 18, 2008, 20:13:10 »
Jotenkin tuo mies ei kyllä mua vakuuta... Hifk pelissä Hakametsässä aika kämmejä yv:s. Blues pelissä miel oli ihan yhtä lailla "ulkona" ja sama tahti jatkuu tänkin iltaisessa pelissä.
Tuossa en enään jaksanut kuunnella Antti Mäkistä vaan olen kuunnellut peliä Radio Jyväskylän näkövinkkelistä ja myös siellä on selostaja pari kertaa ihmetellyt Pikkaraisen kämmejä yv:l.
Kaikki kunnia vain peruspakille joka "varmistaa" Salmelan nousuja, mutta mielummin mä kuitenkin olisin nähnyt Mäntymaan mielummin Tapparassa kuin Pikkaraisen

6masiina

  • Vieras
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #20 : Maaliskuu 18, 2008, 22:11:06 »
Jotenkin tuo mies ei kyllä mua vakuuta... Hifk pelissä Hakametsässä aika kämmejä yv:s. Blues pelissä miel oli ihan yhtä lailla "ulkona" ja sama tahti jatkuu tänkin iltaisessa pelissä.
Tuossa en enään jaksanut kuunnella Antti Mäkistä vaan olen kuunnellut peliä Radio Jyväskylän näkövinkkelistä ja myös siellä on selostaja pari kertaa ihmetellyt Pikkaraisen kämmejä yv:l.
Kaikki kunnia vain peruspakille joka "varmistaa" Salmelan nousuja, mutta mielummin mä kuitenkin olisin nähnyt Mäntymaan mielummin Tapparassa kuin Pikkaraisen

Tottahan nyt se on helppo sanoa kun Havu on saanu vastuuta ja pelikin kulkee kohtalaisesti, eikä tarvi olla kuudes tai seitsemäs pakki.
Urama vois antaa Halmeen paikan Pikkaraiselle ja Pikkaraisen paikan Atelle.

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #21 : Maaliskuu 20, 2008, 00:47:24 »
Pora-Pikkarainen on ollut positiivinen yllätys pleijareissa. Ei nyt varsinaisesti pettänyt runkosarjassakaan, mutta nostanut selvästi tasoaan Jyp-sarjassa. Näillä otteilla toivoisin "talonmiehelle" jatkopahvia ensi kaudeksi.

6masiina

  • Vieras
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #22 : Maaliskuu 20, 2008, 00:50:20 »
Jotenkin tuo mies ei kyllä mua vakuuta... Hifk pelissä Hakametsässä aika kämmejä yv:s. Blues pelissä miel oli ihan yhtä lailla "ulkona" ja sama tahti jatkuu tänkin iltaisessa pelissä.
Tuossa en enään jaksanut kuunnella Antti Mäkistä vaan olen kuunnellut peliä Radio Jyväskylän näkövinkkelistä ja myös siellä on selostaja pari kertaa ihmetellyt Pikkaraisen kämmejä yv:l.
Kaikki kunnia vain peruspakille joka "varmistaa" Salmelan nousuja, mutta mielummin mä kuitenkin olisin nähnyt Mäntymaan mielummin Tapparassa kuin Pikkaraisen

Tottahan nyt se on helppo sanoa kun Havu on saanu vastuuta ja pelikin kulkee kohtalaisesti, eikä tarvi olla kuudes tai seitsemäs pakki.
Urama vois antaa Halmeen paikan Pikkaraiselle ja Pikkaraisen paikan Atelle.

Tai tänpäiväisen esityksen (19.3) ihan kenet vaan G:n tilalle, ovella zippi omaan kulmaan ja siittä sitten lopulta soi omissa.

Poissa Junnu95

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
  • Tapparaa vuodesta 1974, kohta siis 40v...
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #23 : Maaliskuu 26, 2008, 19:41:12 »
Edelleen jaksan kyllä kritisoida tota Pikkaraista, mutta oikeasti... Onko mulla jokin paha silmä vaiko mistä johtunee, mut tän päivän pelissä tähän mennessä 4 min jäähyjä ja kompuroinnista syntyi Kärppien eka maali?
Sori vain kaikille talkkari-faneille, mut itseäni ei toi mies edelleenkään vakuuta. Saa pelata kuitenkin aikas paljon 5-5 peliä. Yv:a ja av:a niin luulisi kyllä varmuuttakin löytyvän.

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #24 : Maaliskuu 26, 2008, 21:17:04 »
Lyhyesti ja yksinkertaisesti... Vilttiin!

Poissa Gamla

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 350
  • Tappara ja Hermes, aina.
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #25 : Maaliskuu 26, 2008, 21:19:01 »
Täytyy vielä ihmetellä tuota Pikkaraisen surkeaa iltaa. Kolme jäähyä,ensimmäisessä maalissa vietiin kuin maitohinkkiä,toisessakin maalissa jäällä. Kolmas,todella nolo jäähy tuhosi hyvin alkaneen Tappara takaa-ajon sitten toviksi.
Viivalta vain vastustajaa päin löysiä lukinpieruja,ei ole vahvistus!
MILLOIN TAPPARA LOPETTAA HÄVIÄMISEN OPETTELUN?

6masiina

  • Vieras
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #26 : Maaliskuu 26, 2008, 21:28:16 »
Sopii varmaan mestiksen pelityyli tälle jampalle vielä Tapparan pelityyliä paremmin.

Kiekko katsomoon oli sellanen taidon näyte täysin paineettomassa tilanteessa että oksat pois, olis vetäny edes sen sinne kärppäaitioon!

Poissa Fabio

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 529
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #27 : Maaliskuu 26, 2008, 21:33:37 »
Oli kyllä oikein kruunu pikkaraisen illalle kun sai katsella hidastettu canalilta pikkaraisen jäähyyn johtanutta veret seisauttavaa mailan käsittelyä ottelun ratkaisuhetkillä. En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, ja tämä mies me vaihdettiin Niko Niemiseen jonka tyyppinen nopea luistelija ja voimakas taklaaja olisi ollut tässäkin sarjassa painonsa arvoinen kultaa. No, toisaalta ei vaihtokauppa ihan niin huono ollut kokonaisuutena kuin tänään näytti, sillä itsekkin olin aiemmin sitä mieltä, että se hyödytti vähän Tapparaa ja paljon Bluesia. Ilman Pikkaraista kakkosparissa olisi ollut pakko peluuttaa Malkamäkeä, ja olisi siinäkin riskinsä ollut.

Poissa Gamla

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 350
  • Tappara ja Hermes, aina.
    • Profiili
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #28 : Maaliskuu 26, 2008, 21:38:37 »
Pikkarainen vilttiin,Malkamäki tilalle,ei tässä ole mitään hävittävää.
MILLOIN TAPPARA LOPETTAA HÄVIÄMISEN OPETTELUN?

Kahvara

  • Vieras
Vs: Kimmo Pikkarainen
« Vastaus #29 : Maaliskuu 26, 2008, 21:59:18 »
Pikkarainen vilttiin,Malkamäki tilalle,ei tässä ole mitään hävittävää.
Yksi epäonnistunut peli, ja vilttiin? Eiei.

Näillä kokoonpanoilla loppuun asti, ei ruveta nyt sotkemaan pakkaa. Katsotaan mihin rahkeet riittää.

Pikkarainen on kaikenlisäksi onnistunut hyvin, pieniä mokia sattuu, mutta kaikki mokaavat joskus?