Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (182/420) > >>

Kohmo:
Minulla takki kääntyi takaisin Saarisen puolelle, Saipa voiton jälkeen tai viimeistään tuon Jyp tasurin jälkeen. Se, että joukkue pystyy nousemaan huonollakin pelillä 0-2:sta jatkoajalle ja hankkimaan pisteen on minun mielestäni hyvän joukkueen merkki.

Tsemppari:
Pinnoja tuli ihan sopivasti viikolta. Silti harmittaa, että kaksi erää oli ihan täyttä kuraa Tappara-JYP pelissä. Jälleen kerran valmistautuminen epäonnistui. Osaisikohan Tappara olla valmiina peliin kun tulee Ilves-Tappara? Voitto siitä pelistä antaisi jo huomattavasti uskoa jatkoa ajatellen. Sitä ennen toki kärpännahkoja tarjolla.

montonen:
Jep,jep homma toimii tällä hetkellä joo, mutta kyllä mulla on edelleen sellanen kutina, että valkkua pitäis vaihtaa :-[ Tää on tulosurheilua ja vaikkakin Mikko Saarisen tappara pelaa tällähetkellä hyvää kiekkoa, nii jotain siitä silti puuttuu. Tää on hassu tilanne; toivon Mikolle ja tapparalle runsaasti onnistumisia, mutta sisimmässäni mulla on sellanen kutina, että Mikko ei ole MESTARUUS valmentaja.

tapsa34:
En ihmettele yhtään JYP ottelun kahta ensimmäistä erää! Edelliset neljä ottelua mentiin korkealla ja kovaa. Varsinkin NHL joukkue piti kovaa luistelua yllä. Koita siitä sitten palautua 100%. Yleensä kone käynnistyy sitten vasta kolmanteen erään. Nyt ilmeisesti on tasapainoteltava taukoon saakka sillä millaista tempoa pystyy pitämään peleissä ettei kuntokäyrä mene liikaa alaspäin. Eli nyt pitäisi osata peluuttaa sekä johtoasemassa laskea pelin tempoa antamatta maaleja.

briere48:

--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Lokakuu 04, 2009, 11:00:28 ---Jep,jep homma toimii tällä hetkellä joo, mutta kyllä mulla on edelleen sellanen kutina, että valkkua pitäis vaihtaa :-[ Tää on tulosurheilua ja vaikkakin Mikko Saarisen tappara pelaa tällähetkellä hyvää kiekkoa, nii jotain siitä silti puuttuu. Tää on hassu tilanne; toivon Mikolle ja tapparalle runsaasti onnistumisia, mutta sisimmässäni mulla on sellanen kutina, että Mikko ei ole MESTARUUS valmentaja.

--- Lainaus päättyy ---

Tiukkaa analyysia.
Tää on tulosurheilua, eikä ilmeisesti riitä, jos vie sarjakärjeltä 2pistettä? Tappara on pelannut viimeiset pelit todella mallikkaasti, mutta tottakai notkahduksia sattuu, kun kausi on pitkä. Aika kova joukkue saa olla, että pelaa tasaisen tappavasti koko runkosarjan ja playoffit. Kerroppas nyt ihmeessä, että kuka on sellainen valmentaja, joka piiskaa tuosta joukkueesta Suomen mestarin? Oli se sitten Urama, Jortikka, Summanen tai joku muu, niin aika vaikea tuosta mestaria on tehdä. Uskotko todellakin, että tuolla pakistolla on mahdollisuus ottaa mestaruus?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta