Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (176/420) > >>

AnSo:
Se mikä myös tuntuu aina unohtuvan näissä jutuissa on se, että Tapparalla on todella nuorijoukkue. Taitaa löytyä kourallinen kokeneempia pelaajia, muuten käytännössä kaikki alle 23v. Ikävä kyllä se pelinlukutaito (kuten Lehterällä) ei ole kaikilla synnynäinen lahja vaan tulee vuosien mukana. Tämä kun myös himpun verran vaikeuttaa sitä pelintoteutusta. Eli kärsivällisyyttä kyllä se siitä lähtee, vasta keväällä ne ratkaisevat pelit pelataan ;D

ps. ...ja kyllä, ainakin säälipleijareihin rutistetaan!

pieni m:
Mites pelin nähneet, onko näissä voittopeleissä havaittavissa mitään "pelikirjaa"? Vai voitetaanko vaan yksilötaidoilla Saarisesta huolimatta? Kyllä mää luulen, että Saarinen jotain oikeenki on tehny. Tässä ollaan kuitenki samoissa pisteissä Ipan kanssa ja vaan muutama piste noista "huikeesti" alottaneista Tepsistä ja Hifkistä. Mikähän oli sen Niemisen viltityksen rooli tässä voittoputkessa... Ei tässä nyt tosiaan kannata hätäillä mihinkään suuntaan. Kaikki on lyötävissä, kuhan Jori pysyy ehjänä.

Jarzo:
Jokohan nyt annettaisiin Mikolle vähän " Peliaikaa " ? Oltaisiinko nyt vähän aikaa arvostelematta ?

passivemonkey:
Oman pään pelaaminen on tullut järkevämmäksi huomattavasti, varsinkin jos vertaa kauden ensimmäiseen peliin Ilvestä vastaan. Tottakai otteluita ratkaistaan myös mentaalipuolella, varmasti meidän pojilla nyt mukavampaa kirvesnuttura päällä kuin kahden kierroksen jälkeen. Tuossa aikaisemmin Anso otti hyvin esille Tapparan nuoren juokkueen. Itsellä on vakaa luottamus siihen, että kyllä Saarinen saa Tapparan pelaamaan haluamallaan tavalla. Tämä oli haasteellinen viikko ja siitä selvittiin vähintäänkin kiitettävästi.

juti fan:
Mua kanssa ihmetyttää nämä pelikirjajutut, joko sitä muka on tai ei, keskustelijat lienee enempi amatöörejä jotka on lukeneet liikaa Sihvosta.Itsekin olin viikko sitten heittämässä Saarista pihalle, mutta nyt olen jyrkästi eri mieltä.
Itse asiassa mua henkilökohtaisesti v......a se, että Mikon nimi on iltiksessä tänään Marko ja kolmosella Mika, jotenkin ihmetyttää, että mitä kesäpoikia siellä toimituksessa on, vai ihanko piruuttaan tekevät tollasia??? Jos eivät liigavalmentajien nimiä tiedä, niin kireesti uusiin hommiin!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta