Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (173/420) > >>

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 23, 2009, 13:47:56 ---Amerikoissa joku kausikortin ostaneista olisi marssinut jo kuluttaja-asiamiehen luo, kun hänen ostama "tuote" ei vastaa sen markkinointia, "Ilo kentällä näkyy katsomossa".

--- Lainaus päättyy ---

Varmastikin, siellähän oikeuteen haastetaan ihan kaikesta, mistä vaan voi rahallisesti itse hyötyä. Ei siis oikeuden takia, vaan mahdollisen rikastumisen.

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 23, 2009, 11:47:17 ---Teitä on täällä, voi jumalauta. Seurasko Teistä kukaan viime kaudella Tapparan pelejä?

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos kysymästä, kyllä seurasin.

Vaikka sysipaska pakisto olikin, johon mahtui vielä rutosti alisuorittamista ja mosamaisia virheitä, niin kuitenkin 58 ottelun sarjassa pystyttiin 23:sta ottelusta voittokin kaivamaan. Ja piru kun pleijaripaikasta jäätiin niinkin paljon kuin kokonaset 6:n pisteen verran, puhumattakaan niistä lukuisista maalin tappioista, jotka olisivat olleet helposti käännettävissä maalin voitoiksi, jos vain erikoistilannepelaamiseen olisi ollut sopivammat nappulat. Annetaan nyt vaan sille Mikolle mahdollisuus, jookos!?

Ja hei muuten huomenna pelaa mun suosikkijoukkue Jokereita vastaan Hakametsässä. Taidanpa mennä peliin, vaikka voitto ei olekaan 100% varma. ;)

Z-16:
Muutama piste SÄÄLIpleijareista. Aivan sama kuka Tapparaa nuotittaa, ei joukkueen sijoitus SAA OLLA NELJÄN VIIMEISEN JOUKOSSA.

pete27:
Kyllähän pelejä on tullut käytyä kattomassa kaudesta 98-99 asti kausikorttilaisena ja jäänyt varmaan n.20 peliä väliin. Ennen kausaria satunaisemmin ja kyllä aion mennä katsomaan vastakin, vaikka mestikseen. Kyllähän taaperrus jo toista kautta peräkkäin *********. Itsekkin olen täällä tuonut kantani julki että olisikohan Saarisen aika jo katteltu. Mutta perkele kun ei tuu johtoporras kysyyn multa mitään, niin näillä mennään. Maistuupahan se joskus tuleva menestys paremmalta, joskus se tulee kuitenkin, tämä on tieto.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Syyskuu 23, 2009, 14:54:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 23, 2009, 11:47:17 ---Teitä on täällä, voi jumalauta. Seurasko Teistä kukaan viime kaudella Tapparan pelejä?

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos kysymästä, kyllä seurasin.


Ja hei muuten huomenna pelaa mun suosikkijoukkue Jokereita vastaan Hakametsässä. Taidanpa mennä peliin, vaikka voitto ei olekaan 100% varma. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Älä sitten rummuta "vielä 5 ottelun" puolesta. Saarisella on ollut aikaa näyttää, enkä lienee hirveän väärässä.

Totta, oli siellä kuka hyvänsä peräsimessä voitto ei ole koskaan 100% varma. Mutta kun voidaan olla varmoja, että tappio on 90% varma ollaan jossain pielessä. Eilinen peli kuvaa hyvin johtamista, lähdetään ryminällä, saadan muutama näyttävä aikaiseksi. Vastustaja pääsee mukaan peliin... lopun tietääkin jokainen ottelua seurannut. Mutta tiedoksi Teille Saaris kannattajille kuitenkin, Saariselta loppui taito saada peli kuosiin tokas ja kolmannes eräs. Luojan kiitos joukkueessa on sellaisia ammattilaisia joita joskus on valmentanut Valmentaja isolla V:llä.

Yhtäkaikki, lienee aivan turha itkeä. Kollegiaalisuus on aivan perseestä, että sen pitää näkyä tulosurheilussakin näin. Koitan olla enää provosoitumatta, jokaisella meistä on mielipiteisiinsä oikeus. Kenen mielipide on oikea, sen aika näyttäköön?

Toivoisin kuitenkin asiasta päättävien näkevän "metsän puilta".

En palaa enää tähän asiaan kunnes korkeintaan siinä kohtaa kun voin tokaista; "Mitä mä sanoin." Tai, että; "olin väärässä pyydän nöyrimmästi anteeksi hätäisyyttäni, Saarinen sai kun saikin luotsattua Tapparan suoraan offeihin". Ja ei muutakuin Tampereelle syömään lupaamani mustamakkarapötkö.

Jotain näistä odotellessa. Ugh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta