Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (171/420) > >>

passivemonkey:
Minä allekirjoittanut luulen!!!

Vuodesta89:

--- Lainaus käyttäjältä: passivemonkey - Syyskuu 23, 2009, 08:46:16 ---Minä allekirjoittanut luulen!!!

--- Lainaus päättyy ---

Jos joukkue vähänkään hankkii samalla mitalla jäähyjä mitä tähänki asti on hommattu jokerit pitää tapparan talutushihnassa koko matsin.
Eikä Saarisen hiippakunta opeilla pitkälle pötkitä.

Z-16:
Vuodesta89, ei kannata nyt hyppiä silmille ja väittää voitetun pelin jälkeen Tapparan eilistä peliä heikoksi (sitä se oli) täällä leimataan näitten pässimonkeyn ja muiden sokeiden puolesta takinkääntäjiksi, eniten huolestuttaa voittopelin jälkeen tää hillitön positiivisuus varsinkin axessa, yritetäänkö jotenkin väkisin luoda parempi kuva Tapparan tämän hetken tilasta.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Syyskuu 23, 2009, 08:55:46 ---...huolestuttaa voittopelin jälkeen tää hillitön positiivisuus varsinkin axessa, yritetäänkö jotenkin väkisin luoda parempi kuva Tapparan tämän hetken tilasta.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä helvetin hillitön positiivisuus? Oon laittanut moneen viikkoon pari pientä viestiä, joissa ei taatusti mitään yltiöpositiivisuutta lietsota. Ihmetyttää vaan tuo, että VOITON - oli siinä sitten kauneusvirheitä tai ei - jälkeen on tällainen hillitön negatiivisuus päällä.

Kukaan ei kiellä Tapparan pelillisiä ongelmia, mutta onhan toi nyt ihan älyttömän naurettavaa itkua ja porua, kun ollaan muka hävitty jo nekin pelit joita ei olla vielä edes pelattu ja voitotkin tulee vaan, koska vastustaja on niin huono.

coly:
Sanoisininko että Tapparalla on aika mielenkiintoiset pelit tulossa, huomenna Jokerit ja lauantaina SaiPa. Näistä peleistä olisi ehdottomasti saatava 5p vähintään. Itse näin Jokereilta pelin tv:stä KalPaa vastaan ja vaikka sielläkään ei palikat aivan kuosissa vielä ole, niin paljon pienempien ongelmien kanssa painitaan kuin Tapparassa. Vastakkain siis peliänsä "uomiin" hakevat joukkueet josta saadan hyvä osviitta missä Tappara oikeasti menee, rosterin puolestahan Jokerit on aika pahasti ylihypetetty joukkue. Lauantaina SaiPa on paha, joukkue on kenties surkein mitä olen SM-Liigassa koskaan nähnyt mutta silti vastus on pahimmasta päästä lappeenrannassa, he taistelevat ja pelaavat juuri niillä elementeillä mitkä Tapparalta puuttuvat: asenne, henki, työnteko ja määrätietoisuus. Mielenkiintoista nähdä, jokatapauksessa ainakun SaiPa on vastassa niin mikään muu ei saa olla tulostaululla kuin voitto.

Joten rauhoittanen "ajojahdin" Saarista kohtaan sunnuntaihin asti, kunnes näen kuinka näissä peleissä kävi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta