Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (18/420) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Syyskuu 13, 2008, 15:34:00 ---No oletkin paras ihminen sanomaan sen miten pitää peluuttaa ja ketä. Eiköhän Mikolta löydy kuitenkin hitusen enemmän kokemusta tohonkin hommaan, että tiätää takuulla mitä tekee...

--- Lainaus päättyy ---

Fantastinen kommentti ääniryhmän Capolta! Ei muuta ku lippu heilumaan ja kohti uutta peliä. Keskustelun herättäminen tällä palstalla onkin turhaa sillä Tappara-perhe voi ja hengittää hyvin, kiitos nyt jo KOKENEEN päävalmentajan sekä loistavia pelaajahankintoja tehneen Leinosen.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Syyskuu 16, 2008, 09:37:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Syyskuu 13, 2008, 15:34:00 ---No oletkin paras ihminen sanomaan sen miten pitää peluuttaa ja ketä. Eiköhän Mikolta löydy kuitenkin hitusen enemmän kokemusta tohonkin hommaan, että tiätää takuulla mitä tekee...

--- Lainaus päättyy ---

Fantastinen kommentti ääniryhmän Capolta! Ei muuta ku lippu heilumaan ja kohti uutta peliä. Keskustelun herättäminen tällä palstalla onkin turhaa sillä Tappara-perhe voi ja hengittää hyvin, kiitos nyt jo KOKENEEN päävalmentajan sekä loistavia pelaajahankintoja tehneen Leinosen.

--- Lainaus päättyy ---
Ääniryhmää turha sotkea tähän, sillä Ääniryhmää ei enää edes ole.

Nyt aiheeseen, itse en vielä ole menettänyt täysin luottamusta Saariseen.
Mutta mikäli onnistumisia ei seuraavaan 2-4 peliin tule, olen valmis vaihtamaan valmentajaa.

Kuitenkin olen itse sillä kannalla, ettei ollut mitään järkeä erottaa Enlundia & Lehterää toisistaan.

Luuseri:
- Saarinen on hyvä valinta valmentajaksi tähän saumaan ja hän on aloittanut hommansa ihan vakuuttavasti
- 2-4 pelin jälkeen ei tosiaankaan mietitä valmentajavaihdoksia, korkeintaan sitä että kannattaisiko Lehterä-Enlund kaksikko erottaa uudemman kerran peliksi tai pariksi. Muutenkin tämä ketjukokeilu on saanut liikaa huomiota täällä keskusteluissa. Varmaa on, että Saarisella on ollut siihen jokin syy, sen verran systemaattisuutta ja kykyä analysoida häneltä kyllä löytyy.
- Luottamus valmennukseen on edelleen vahva
- Luottamus Mikin toimintaan on erittäin vahva. Tosin kaksi epäilyttävää sopimusta rustattiin tälle kaudelle. Riskipeliä on pelattu, mutta nhl:n tilanne on vielä auki ja sieltäpäin voi tulla puuttuva palanen tähän keitokseen. Silloin kaikki on taas hyvin ja fanit taputtavat iloisina pikku kätösiään (ja menestyksen aiheuttama kuolavana valuu..)

- Ihmetyttää että vuodesta toiseen sama kitinä kannattajien keskuudessa, mitään ei opita. Minäkään en opi ettei näille pitäisi korvaansa lotkauttaa.

tapsa34:
Nuo ketjumuutokset ovat välillä toimineet todella hyvin. Ja välillä tosin huonomminkin. Itse asiassa olen hiukan yllättynyt kuinka hyvin Enska pelasi O.J:n rinnalla. Vierasottelujen pyöreä 0 pistettä vain pistää miettimään mitä pitäisi tehdä toisin. Ilvestä vastaan pelattiin todella hyvä eka erä. Sitten annettiin pelin hallinta jostain syystä Ilvekselle. Kolmas erä oli tasaista, mutta hävittiin viime minuuttien YV maalilla. Olisi pitänyt hyökätä koko ajan väkevästi mutta ei vaan tehty niin jostain syystä? Jyp on todella paha kotona. Se nähtiin jo viime kaudella mutta heillekin hävittiin jälleen sillä yhdellä maalilla. Kalpa oli kuulemma lentokelillä ekassa erässä johon ei olevinaan kyetty vastaamaan. Kuitenkin liikettä ja tahtoa löytyi kahteen erään mutta maalinteko ei onnistunut. Ilmeisesti vieraissa ei tullut pahoja vastaikuhyökkäyksiä kuten kotona Lukkoa vastaan. Ihme että saatiin Lukolta se yksikin piste :P Ilveskin sai aivan liian hyviä hyökkäyksiä meitä vastaan ilman häirintää. Omista ei ole ollut nöyryyttä vetää pitkää kun on liikaa painetta omissa? Varsinkin jos ollaan johdossa niin se pitkäkiekko ei ole huono ratkaisu! Ylivoimakin on ollut välillä ihan hyvää pyöritystä ja se varmaan paranee harjoitusten myötä.

67:
En ala panikoimaan, en. Toissa kaudellako se oli, kun tuli neljässä ekassa tappio, kausi kuitenkin loppupeleissä hyvä. Sitä kuitenkin toivoisin, että jotain tapahtuisi, ettei tule sitä blues-syndroomaa. Tässä joukkueessa on enemmän ja vähemmän taitavia pelaajia, jopa siinämäärin, että olin kauden alussa varma kovasta lähdöstä ja voitto kulusta. Toisin näyttää kuitenkin käyneen. Jos verrataan nyt vaikka Lukkoon, niin paperilla joukkueemme voittaisi joka ottelun, jopa ilman oransseja laseja. Mutta Lukko senkuin porskuttaa... Lukekoot ken haluaa rivien välistä sen mitä haluan sanoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta