Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (170/420) > >>

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Syyskuu 22, 2009, 23:52:16 ---Palstaveli mrcrowley, tottakai on hienoa että voitimme. Mutta kun katsot tilastoja, laukaisukarttaa ja raportteja niin hyvin kyllä vastustajalle tarjottiin avaimia ja mahdollisuuksia nousta lähelle, Tapparan onneksi Ässät sortui omaan hölmöilyyn ja jäähyihin. Uskotko että Tappara saa sellaisen pelivaihteen päälle ja pidettyä että voittoja tulisi usempampikin putkeen? Tässä on se kysymys, itseäni ei ainakaan kiinnosta katsella Tapparaa taistelemassa sääliplay-off paikasta. Se että tämä on totuus ei katoa minnekään yhden voiton myötä Ässistä. Peli oli ja on edelleen surkeaa, en oikein osaa nähdä valoa tunnelin päässä jos valmentaja on jo vuoden saanut ajaa sisälle kuvioitaan ja nyt viellä paremmilla palikoilla. Tällä "pelikirjalla" ei pitkällä tähtäimellä saavuteta Tapparan asettamia tavoitteita, silloin voinen kyseenalaistaa Leinosenkin osaamisen.

Teille lienee tälläinen tilanne ihan sopiva että voitetaan siellä, toinen täällä mutta itse janoan ainakin paljon enemmän. Tappara saa kentälle tällä kaudella Saravon, Mantylän, Niemisen ja Ojasen niin en todellakaan halua että tälläinen hieno tilaisuus kusee sen takia että penkin takana on yksinkertaisesti väärä(t) henkilö.

Yhden voiton taakse on taas helppo piiloutua tosiasioilta? Kuitenkin Tapparan peleissä käyt niin usko silmiäsi kun katsot peliä, ne ei valehtele.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä onkin osaltaan myös kyse siitä, että jos tämänkaltaisella(kin) pelillä voi pelin voittaa, niin eikö se riitä?

Minkään joukkueen peli ei koskaan ole ollut täysin valmista ja silmiä hivelevän kaunista syyskuussa. Osalla joukkueista peli kehittyy enemmän toisilla vähemmän. Toisilla peli on jo syyskuussa kehittynyttä toisilla se alkaa melkein nollasta. Toiset ajaa toisten ohi pelillisesti kesken kauden, kun toiset jäävät polkemaan paikoilleen jne... Variaatioita on paljon, enkä väitä, että Tapparan peli olisi nyt alkuvaiheesta millään muotoa hyvää tai valmista, mutta tämän vuoksi valmennuksellekin on hyvä antaa aikaa toteuttaa "pelikirjaansa" tämän kauden rosterilla enemmän kuin 5 peliä. Tämän iltainen voitto oli jo askel parempaan, kun unohdetaan tilastoiltaan/raporteiltaan surullinen 3. erä.

Se mitä Leinoseen ja muuhun johtoon viittasin edellisessä viestissäni, niin päätarkoitukseni oli, että kukaan fani ei tiedä joukkueen taloudellisia, sopimusteknisiä, vapaiden valmentajien tarjontaa, pelaajien suhtautumista ym..ym.. seikkoja, kun vaan yhteen ääneen toitotetaan valmentajan erottamista. Kaikki tälläkin palstalla esiintyneet kirjoitukset ovat vain arvailuja/fanien toiveita ilman juurikaan mitään faktatietoutta. Kissanmaankadulla/Sammonkadulla on aikaisemminkin päädytty radikaaleihin ja oikeisiin ratkaisuihin ja kyllä siellä niin tapahtuu edelleenkin, jos riittävän suuri tarve ilmenee. Tällä hetkellä (5 peliä runkosarjaa pelattu, joista 2 voittoa) siihen ei vaan yksinkertaisesti ole vielä aihetta.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Syyskuu 23, 2009, 00:16:11 ---
Tässä onkin osaltaan myös kyse siitä, että jos tämänkaltaisella(kin) pelillä voi pelin voittaa, niin eikö se riitä?


--- Lainaus päättyy ---

Ei yksinkertaisesti. Tämänkaltaisella pelillä voittoja tulee silloin tällöin, juuri Ässien kaltaisista joukkueista ja niitä ei ole kuin muutama. Tämänkaltaisella sekoilulla esim. torstaina tulee kyytiä ja pahasti. Lopettaisit tuön yltiö positivisen asenteesi ja myöntäisit ongelman.


--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Syyskuu 22, 2009, 23:33:25 ---


Hei ihan oikeasti, eikö täällä nyt osata arvostaa Tapparan voittoa ollenkaan.


Ja välillä tuntuu siltä, että täällä ihan toivottaisiin Tapparan häviötä, jotta Saarinen saataisiin potkittua ulos. Ei kauheen hyvät lähtökohdat näin uskollisen fanin näkökulmasta.

Kyllä ne Leinoset ja kumppanit siellä toimistolla tietää mitä tekevät ja ovat varmasti viisaampia tekemään päätöksiä kuin yksikään meistä kannattajista. Jos tosiaan eväät olisivat Saarisen kohdalla täysin syöty, niin kyllä Mikki olisi hänelle jo ovea näyttänyt.

Hoidetaan me fanit nyt vaan se tehtävä, minkä organisaatio on meille antanut ja mitä se meiltä myös odottaa, eli käydään peleissä ja kannustetaan omiamme. Torstaina kaatuu narrit, jota aion olla paikanpäällä myös todistamassa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei osata, ja toivotaan jos se yhtään edesauttaisi potkujen aikaistamista. Alan epäillä sitä viisautta??? Organisaatio ei ole antanut mitään "tehtävää" mulle, jos en olisi hurahtanut jo vuosia sitten niin täydellisesti joukkueeseen, niin tämänhetkinen organisaation (ylemmän sellaisen) toimiminen saisi minut lopettamaan jääkiekon kannattamisen kokonaan. Oli aika pahasti sanottu, jääkiekko on hieno laji.
Se, että olen fani ei edelleenkään estä minua ajattelemasta ja toivomasta jotain negatiivista joukkueelle (valmentajan vaihto) jonka toteutumisella saattaisi ja varmaan olisikin apua tulevaisuudessa.

tapparanmiäs:
Minkä ihmeen takia pitää olla negatiivinen?? En ymmärrä.. Nimenomaan positiivisuudella jaksaa vaikeitten asioiden yli... Vain positiivisuudella ja lujalla uskolla sekä sitoutumisella Tappara pystyy ongelmia ratkaisemaan ja sama koskee myös faneja!!!!!

Myrrä70:
Kolme salamamaalia ja niillä hankitut sarjapisteet tekevät Saarisesta taas valmentajan. Toinen ja kolmas erä oli taas sitä tuttua huttua Tuuliajolla kiertueelta. Tämähän tässä pahinta on että tekohengitetään tätä touhua ottamalla voitto sieltä toinen täältä kuten viime kaudellakin. Eväät ei riitä voittamaan esim. kolmea-neljää peliä putkeen. Mä en vaan jaksa uskoa touhun muuttuvan Saarisen aikana, kaikki on eilisestä voitosta huolimatta edelleen hyvin hataralla pohjalla.

Vuodesta89:
Ei voi olla näin ei.

Voitto Ässistä ei tee Saarisesta valmentajaa ei sitten millään?

Olen itsekkin henkeen ja vereen Tapparan mies. Olen valmis ihan kaikkeen Tapparan vuoksi.

Se ei silti sano sitä ettenkö voisi olla sitä mieltä että mikon olisi nyt ihan oikeasti hyvä pitää vähän taukoa.
Eikös Mikolla ala kohta ne raskaat sytostaatti hoidotkin? Joten ne vetää isommankin miehen ja varsinkin miehen joka silittelee joukkuetta ja pitää kynttilä tuokioita hävityn matsin jälkeen aika loppuun. Kyllä se olis viisainta Mikon omatoimisesti sanoa että "nyt ei pysty".

Kenenkään on ihan turha avautua ja arvostella että "olen truu fani ja aina Tapparan tukena"

Totta helvetissä me kaikki olleen Tappara faneja henkeen ja vereen. Voiko joku rehellisesti kirkkain silmin sanoa että olisi vakuuttunut Tapparan viime/tämän kauden pelistä tai, että annetaan Mikon yrittää vielä 10-15
matasia? kertokaas mitä järkeä on vaihtaa valmentaja 15 matsin jälkeen kun kasassa olisi hyvällä säkällä 14 pistettä? EI YHTÄÄN MITÄÄN

Olen vakuuttuntu Mikon kyvystä olla valmentaja kun Jokerit kaatuu torstaina, Saipa lauantaina ja Jyp torstaina, Lukkoa myöskin.

Tähän loppuun vielä.

Kuinka moni oikeasti luulee että Tappara voittaa Jokerit? Ei ainkaan Ässä pelin näytöllä.

Mode-edit. Palstan säännöt on tehty noudatettaviksi.  Kiinnitä erityisesti huomiota sääntökohtiin 4, 5 ja 6. Tähän viestiin editoin vain isot alkukirjaimet, pidä itse huoli, että jatkossa viestisi ovat kaikintavoin luettavuuden kannalta selkeämpiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta