Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (157/420) > >>

Kilroy:
Olettekos miettineet sitä, että minkälainen joukkuehenki joukkueessa voi olla tällä hetkellä.
Yksikin henkilö riittää tuhoamaan sen. Kannattaisi selvittää se ennenkuin alkaa isompia puhuun puoleen tai toiseen.

McCalhoun:

--- Lainaus käyttäjältä: Kilroy - Syyskuu 21, 2009, 11:34:40 ---Olettekos miettineet sitä, että minkälainen joukkuehenki joukkueessa voi olla tällä hetkellä.
Yksikin henkilö riittää tuhoamaan sen. Kannattaisi selvittää se ennenkuin alkaa isompia puhuun puoleen tai toiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Viittaatko johonkin henkilöön valmennuksesta vai pelaajistosta?

juti fan:
Mun mielestä on ainakin psotiivista, että jotain tapahtuu ja asia on esillä (siis joukkueen huonot esitykset) ja tulee puhetta ja mielipiteitä.Jos olisi ihan hiljaista, olisin enemmän huolestunut. Nyt on sentään mahdollista, että tavalla tai toisella laiva saadaan käännettyä.
Mun mielestä seurajohto on ummistanut silmänsä sille tosiasialle, että valmentajan rooli tasaisessa liigassa on vaan tosi suuri, vaikka sitä toisaalla halutaan vähätellä sanomalla, että pelaajathan kaukalossa pelaavat. Vaikkapa nyt TPS on hyvä esimerkki siitä miten suuren käänteen innokas ja osaava valmentaja voi joukkueeseen saada. Niin kokenut ja kova nimi kuin Hantta Virta olikin, ei hän saanut tepsiä lentoon.Mutta Suikkasen myötä tulokset alkoivat näkyä melkein heti.Miettikääpä sitä.

Mazza:
Nimimerkille juti, niin tuo viestihän on kirjoitettu sunnuntaina ja 'episodi' tapahtui lauantaina joten ei siinä ristiriitaa ole. Tässä alkaa vaan kärsivällisemmältäkin loppua usko. Homma on niin pahassa umpisolmussa että luuleeko joku tosiaan että nykyvalmennus saisi sen auki? Minulle ja monelle muulle ei riitä minimisuoritus eli joku 10s sija runkosarjassa. Huippukoutsi veisi tämän ryhmän kuuden joukkoon. Ja keväästäkin voitaisiin odottaa jotain muuta kuin nopeaa putoamista kesälomalle.

tombraider:
Mitäs se Kuulapää lehkonen tekee?? Eikös siinä olisi sellainen nälkäinen kaveri ruoriin. Minun puolestani Saarisen aika saa unohtua mustaan aukkoon. Hänellä ei ole auktoriteettia johtamiseen.

A unohtus

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta