Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (152/420) > >>

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: motomies - Syyskuu 20, 2009, 14:42:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Syyskuu 20, 2009, 14:28:58 ---
Kaikki tuollaiset Saarinen ulos huudot/Lakana -jutut voidaan sitten tyrmätä jo heti alkuun. Eihän me nyt haluta itseämme häpäistävän median, ilvesläisten ja koko Suomen edessä. Puhumattakaan Saarisen omista tunteista.

--- Lainaus päättyy ---
Maksava yleisö saa näyttää tunteensa. Miten ihmeessä nolaamme itsemme mediassa jos vaatimme Saarisen eroa?

--- Lainaus päättyy ---

Aivan näin! Itse en ole ollenkaan varma Saarisen Rakkaudesta Tapparaa kohtaan koska hän antaa seuramme rämpiä näin eikä itse tajua erota kun pelinäkemys ja munat ei oikeasti vain riitä. Nolaamme itsemme jos annamme tämän piipertäjän jatkaa penkintakana. Tilalle valmentaja jolla on mielessä kirkkaana pelitapa ja joka laittaa joukkueen suorittamaan 100% teholla illasta toiseen. Turha edes mainita, että Ilveksellä on tällainen valmentaja nyt, rosterimmekin ovat tasavahvoja heidän kanssaan niin tuloksen voi katsoa sarjataulukosta!

Hei oikeesti, kuinka suuri todennäkösyys on että Tappara voittaa seuraavista kuudesta pelistä vaikka 4? Tällä päästäisiin 50% voittoprosenttiin joka pitäisi olla minimi!

Gobraza:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojasfani#8 - Syyskuu 20, 2009, 14:47:25 ---Kaikki vaan allekirjoittamaan adressia Saarisen lähtemiseksi. Minä pääsen pitkästä aikaa Hakamettään kattomaan peliä torstaina ja takkiin tulee, jos Saarinen on vielä koutisina

--- Lainaus päättyy ---
Kirjoitin heti adressin. Ja kaikki muutkin kirjoittamaan! Levittäkää linkkiä eteenpäin!

Cissboll:
joo laitoin kans.toivottavasti tuhat tulee äkkiä täyteen.

Ojasfani#8:
Jatkoaikaan olisi hyvä levittää tieto tästä adressista.

Gobraza:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojasfani#8 - Syyskuu 20, 2009, 15:37:28 ---Jatkoaikaan olisi hyvä levittää tieto tästä adressista.

--- Lainaus päättyy ---
No joko lähetit juttuvinkin toimitukseen ja linkin foorumille? Itehän tosiaankin lähetin juttuvinkin iltasanomiin  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta