Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (149/420) > >>

Myrrä70:
Olen ehdottomasti ison ja näyttävän lakanan kannalla. Lisäksi joku tuossa kritisoi että on väärin jäädä pois pelistä, ja sillä tavalla hylätä joukkue. Omasta mielestäni se on fanin oikea tapa näyttää tunteensa. Mielestäni se on aika kornia mennä pää punasena kannustamaan omia vaikka peli on aivan paskaa, vaan sen takia että ei hylkää joukkuetta. Jaloilla äänestäminen näkyy parhaiten, ja tarkanmarkan Leinonenkin alkaa jo tajuamaan että ollaan menossa todella syviin vesiin ja pohjaa kohti. Jos seuraavan kotiottelun yleisömääräksi saisi alle 2000 niin jokohan siitä saataisiin Leinoseen vauhtia.

Lisäksi ainoa oikea Saarisen ratkaisu tässä tilanteessa olisi erota itse. Se sentään olisi kunniallinen tapa lähteä, sillä potkut on potkut. Kaikki ymmärtäisivät kun Saarinen toteaisi että ei osaa valmentaa, piste. Tyhmähän se on ellei sitä itse tajua, valitettavasti.

Oma valintani seuraavaksi ainakin kolmeksi vuodeksi on Ika Lehkonen, maksoi mitä maksoi !!!!

Myrrä70:
 HPK oli nälkäisempi ja työmäärältään moninkertaisesti meitä tehokkaampi. Avauserään peli ratkesi ja jäähyt sotkivat peliä. Meiltä paska peli, totesi Tapparan valmentaja Mikko Saarinen. Näin Saarinen eilisen pelin jälkeen Ilta-Sanomissa. Olisko kuultu joskus aiemmin.

motomies:
Voin tehdä lakanan ja viedä sen seisomokatsomoon. Onko tosiaan niin että täällä ei ole ketään muita mitkä lähtisivät mukaan vaatimaan saarisen eroa torstaina?

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Syyskuu 20, 2009, 12:09:16 ---Olen ehdottomasti ison ja näyttävän lakanan kannalla. Lisäksi joku tuossa kritisoi että on väärin jäädä pois pelistä, ja sillä tavalla hylätä joukkue. Omasta mielestäni se on fanin oikea tapa näyttää tunteensa. Mielestäni se on aika kornia mennä pää punasena kannustamaan omia vaikka peli on aivan paskaa, vaan sen takia että ei hylkää joukkuetta. Jaloilla äänestäminen näkyy parhaiten, ja tarkanmarkan Leinonenkin alkaa jo tajuamaan että ollaan menossa todella syviin vesiin ja pohjaa kohti. Jos seuraavan kotiottelun yleisömääräksi saisi alle 2000 niin jokohan siitä saataisiin Leinoseen vauhtia.
--- Lainaus päättyy ---

Se on selvä, että jaloilla äänestäminen ainakin herättäisi huomiota. Täysin järjetöntä se on silti. Joukkueen menestyminen kun on aika paljon kiinni pääomasta. Ei kokonaan, mutta suuri vaikutus rahalla on tulokseen. Jos kannattajat istuvat kotona perse kiinni penkissä ja valittavat kuinka hanurista peli on ja miten valmentaja pitäisi erottaa ja hodaritkin ovat julmetun hintaisia, ei asiat varmasti muutu ainakaan parempaan suuntaan. Fanit ovat ne, jotka sitä rahaa joukkueelle tuovat. Pieni yleisömäärä kaudesta toiseen takaa sen, että kilpailukykyisen joukkueen kasaaminen vaikeutuu vuosi vuodelta ja lopulta ollaan siinä pisteessä, että rahaa ei ole ja urheilullinen menestys on luokkaa SaiPa.

Toisaalta sen verran huonosti nämä pelit nyt menevät, että fanien ärtymyksen ymmärtää. Silti aion ainakin itse käydä katsomassa jokaisen kotipelin tällä kaudella, oli tulos minkälaista tahansa.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: motomies - Syyskuu 20, 2009, 12:37:01 ---Voin tehdä lakanan ja viedä sen seisomokatsomoon. Onko tosiaan niin että täällä ei ole ketään muita mitkä lähtisivät mukaan vaatimaan saarisen eroa torstaina?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän siellä me muutkin mukaan lähdetään viimeistään siinä vaiheessa kun Tappara on häviöllä ottelun lopulla. Jos Ässiltä tulee takkiin niin se on mielestäni viimeinen pisara. Kuten olen kirjoittanut niin kukaan ei voi olla tyytyväinen että yhtä voitettua peliä kohden hävitään kaksi. Ja kun pelillinen identiteetti on aivan kadoksissa, eikä vaadittavaa työmoraalia joukkueelle löydy on ainoa vaihtoehto kenkiä Saarinen ulos ja ottaa tilalle auktoriteetin omaana valmentaja!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta