Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
passivemonkey:
Itse en todellakaan ole sillä kannalla että potkittaisiin Saarinen pois, vaikka kautta ollaankin pelattu jo peräti 2 peliä. Kalpa pelissä oli jo ihan hyvä tekemisen meininki. Tosiasia on se, että lauantaisella pelillä oltaisiin todennäköisesti voitettu Ilves. No, sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee vai miten se nyt meni. Tulevan torstain peli on siitä mielenkiintoinen, että uskaltaako Tappara pelata kotonaan rohkeasti ja rennosti, vai meneekö se samanlaiseksi pakkopullaksi kuin viimekaudella totuttiin näkemään. Jos kotisaldo on yhtä murheellinen kuin viime kaudella, niin ei tältä kaudelta voida odottaa yhtään enenpää. Uskon ja toivon että kelkka kääntyy. Isoin asia mikä huolestuttaa valmennuksessa on se, että olen muutamien pelaajien suusta kuullut, että Saarinen ei saa mitään otetta tiettyihin vahvapersoonaisiin pelaajiin. Jokainen varmaan tietää ainakin yhden nimen joka kuuluu kyseiseen kategoriaan. Toivottavasti se asia muuttui viime keväänä. Nyt vaan nokka ylöspäin ja lisää paskaa housuun..
JoKaGO:
--- Lainaus käyttäjältä: passivemonkey - Syyskuu 14, 2009, 11:38:07 ---Isoin asia mikä huolestuttaa valmennuksessa on se, että olen muutamien pelaajien suusta kuullut, että Saarinen ei saa mitään otetta tiettyihin vahvapersoonaisiin pelaajiin.
--- Lainaus päättyy ---
Mää en hyväksy, että joukkueen sisällä on eriseuraisuutta! Siksi inhottavien ratkaisujen aika olisikin jo nyt? Ja tähdennän nyt vielä, että inhottavilla ratkaisuilla en tarkoita potkuja heti. Voihan kokonaisuuden kannalta olla vieläkin huonompi, jos valmentajasta päätetään pitää kiinni tuloksista huolimatta, ja vaikka joukkuehenki olisikin pskana...
Kun puhutaan "peräti kahdesta liigakierroksesta", ollaan mielestäni itsepetoksen linjoilla. Mikko Saarisesta on Tapparalla jo pitempiaikainen kokemus.
passivemonkey:
Niinkuin sanoin, niin edellinen Kalpa matsi antoi viitteitä paremmasta. Tälläkin palstalla on muutamia kunnon tuuliviirejä, jotka edellisenä päivänä ylistää ja seuraavana toivottaa alimpaan helvettiin. Ja tällä en tarkoittanut sinua JoKaGo, ;) Ratkaisevaa on nyt se, että millä saadaan taas kotona kulkemaan vanhaan kunnon malliin. Se vaan ikävä kyllä menee niin, että kotisaldolla voitetaan ja hävitään monta ratkaisevaa sijaa runkosarjassa.
Niemtev:
jep 100 matsia soopaa on kohta Saarisella Tapparan koutsina takana ja pelissä ei vieläkään ole yksikään asia kunnossa.Uskollisen kannattajan pitää siis vieläkin ummistaa silmänsä vai??? ehei Ilo kentällä näkyy katsomossa niin todetaan virallisillakin sitä ei tämän hetken Tapparassa ole kentällä ei katsomossa ei johdossa.TEHKÄÄ JOTAKIN.
Jalmus:
Voisitteko ottaa huomioon myös tällä hetkellä loukkaantumisten vuoksi vallitsevan sentteripulan? Rosteri huutaa ainakin kahta kokenutta keskushyökkääjää. Ei tämä alun kaksi tappiota nyt mun mielestäni ihan Saarisen piikkiin yksin mene, jos ollenkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta