Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (102/420) > >>

Kahvara:
Itse antaisin Saariselle mahdollisuuden näyttää osaamistaan vielä ainakin alkukauden, jos ei mitään tule niin Barkov saa jatkaa päävalmentajana.

Myrrä70:
Todella ihmeellinen ajattelumalli että sairaus olisi tehnyt Saarisesta paremman valmentajan. En kellekkään toivo sairauksia ja ikävää että Saarinen sairastui, se on fakta. Mutta fakta on myös se että Saarisen näytöt valmentajana ovat niin surkeat että omasta mielestäni olisi pitänyt olla päivän selvää että ainakaan Saarisella ei jatketa. Ja mitenkä täällä sitten kirjoitellaan kun syksyllä tulee taas pataan oikein kunnolla. Ei siinä sympatiat ja liirumlaarumit kuulkaa auta. silloinhan se on helppoa löytää huippuvalmentajia korvaamaan.  Toivon todella että olen väärässä mutta vaikea on muutakaan kuvitella. 70-luvulta olen hommaa seurannut ja vaikka menestystäkin on tullut yllin kyllin niin täytyy todeta että kyllä nyt ollaan koko ajan menossa huonompaan suuntaan.

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: Iceman88 - Huhtikuu 06, 2009, 13:35:03 ---Ei tarvi mennä paljon taaksepäin, kun täällä joka jannu ois ollut valmis lähettään ton Saarisen, vaikka Siperiaan. Nyt sairauden kautta sai kuitenkin kaikkien sympatiat ja luullaan et se ois tuonut jotain skillsejä tohon valmentajana toimimiseenkin. Kyllä hieman kieltämättä himmentää tätä muuten hienoa päivää toi Saarisen jatko.

--- Lainaus päättyy ---

Äläs nyt puhu ihan mitä sattuu. Täällä on ollut jatkuvasti, koko menneen kauden ajan, myös Saarisen puolesta puhujia. Ja he ovat olleet lähinnä kokeneempaa kannattajakuntaa, ainakin mitä minä olen keskusteluja lukenut. Voihan tähän ottaa esimerkiksi vaikka Kärppien Alatalon; siellä ollaan nyt finaaleissa, vaikka surkeita epäonnistumisiakin on ollut aiempina vuosina. Eli kyllä hyväkin valmentaja voi epäonnistua jos organisaatiossa ei palaset loksahtele kohdalleen.

Kyllä täällä luottoa riittää, meinaan!

Veijo:
Pystyykö Saarinen olemaan täysipainoisesti mukana kun kesäharjoittelu alkaa, vai onko vastuu harjoittelusta jollain muulla taholla kuin päävalmentajalla?

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojanen_8 - Huhtikuu 06, 2009, 13:47:32 ---Ja tuo toinen kakkosvalmetaja kuulosti musta ainakin ihan kokeneelta!
--- Lainaus päättyy ---

Miten sen nyt ottaa? Kaveri on valmentanut ainoastaan junioreita. Mielenkiintoinen yksityiskohta on se että molemmat apuvalmentajat eli Sasha ja Petri ovat ensimmäistä kesää mukana miesten joukkueen valmennustiimissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta