Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (81/420) > >>

t+a+p+p+a+r+a:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Joulukuu 30, 2008, 23:01:09 ---Ollaan jälleen tappioputkessa. Joka melko varmasti saa jatkoa muodossa JYP. Kuka uskoo että käymme voittamassa Jyväskylässä. Jyp häviäisi siten kaksi perättäistä kotipeliä.

--- Lainaus päättyy ---
Minä ainakin uskon, että käymme voittamassa Jyväskylässä. Joka ikinen peli on voitettavissa, oli vastassa kuka tahansa. No voi JYP vaikka hävitäkin kaksi peräkkäistä kotipeliä. Ei se minua haittaa.  Sori OT

coly:
Kauanko tätä vahanukkea pitää vielä penkin takana katsella. Ei muutakuin lakki kouraan ja kadulle!

Samakai se enää tosin tässä vaiheessa on, seurajohdolta on muna puuttunut tekemisistä jo niin kauan että lienee enää vaikea mitään pelastaa.

El Lobo:
Tuntuu että Saarisen valittaa joka pelin jälkeen tuomareista. Turha sieltä päin on apua etsiä. Katse vaan omaan tekemiseen.

Toisaalta monesta suunnasta kuuluu, että "oltiin parempia, mutta hävittiin". Samaa oon kuullut koko kauden. Jos vaikka nostais Barkovin ykköseksi loppukaudeksi. Ei ainakaan paljon huonommin voisi mennä.

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 31, 2008, 11:30:00 ---Kauanko tätä vahanukkea pitää vielä penkin takana katsella. Ei muutakuin lakki kouraan ja kadulle!

Samakai se enää tosin tässä vaiheessa on, seurajohdolta on muna puuttunut tekemisistä jo niin kauan että lienee enää vaikea mitään pelastaa.

--- Lainaus päättyy ---

Älä ny hullujas puhu siellä. Seurajohtohan on tehnyt noilla resursseillaan hyvää ja linjakasta työtä jo pitkän aikaa. Viisainta lienee antaa Saarisen jatkaa koko loppukauden ja vielä seuraavatkin, ellei nyt aivan metsään mennä jatkossa. Edelleen samaa matraa toistelen: ei muutosta voi tehdä muutoksen takia, vaan täytyy olla selvä strategia ja oikeat henkilöt jatkoon... Onko tämä näille lapsukaisille liian vaikea asia tajuttavaksi?

tbk07:
Tuliskohan Summanen meille ensi kaudella? Vai meneekö Ipaan? Ramin alaisuudessa ei ainakaan nähtäisi tällaista perseilyä, vaan siinä pelattaisiin joka pelissä omasta työpaikasta!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta