Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (75/420) > >>

Torspo:
Vai ei osaa suomalainen mies näyttää tunteitaan. Kyllä osaa, kun tätä palstaa lukee.

On hienoa että seuralla on kokeneita faneja jotka jaksavat luoda uskoa parempaan huomiseen. Itse en tosin heihin lukeudu.

Sen haluan sanoa että kyllä niitä itkupotkuraivareita kannattaa milestäni välillä ottaa. Olen välillä jopa ajatellut ehdottaa että fanikatsomo voisi tehdä mielenilmauksen ja marssia hallista ulos ensimmäisen pelatun minuutin jälkeen, mutta en ole viitsinyt ehdottaa kun joku hermostuisi siitä. Ennen kuin joku ehtii kysyä että mitä hyötyä siitä olisi, voin vastata. Tuotteen ostajalla mielstäni on todellakin valitusoikeus jos tuote ei toimi. Vai jättäisitkö palauttamatta leivänpaahtimen joka toimisi vain "kakkosella". Jokainen kausikortin omistaja on mielestäni oikeutettu antamaan palautetta. Ulosmarssihan ei söisi tapparalta yhtään euroa rahaa, koska jokainen on lippunsa maksanut.

Täytyy sanoa että siinä mielessä kadehdin HIFK-faneja, että he uskaltavat tehdä mielenilmauksia, kantaa katsomoon lakanoita joissa vaaditaan toimitusjohtajan eroa, jne. Mutta Tampereella ollaan vanhan koulukunnan faneja, kitistään jäähallin käytävillä, työpaikoilla ja toreilla, mutta mitään ei uskalleta tehdä.

Jotta viestini ei menisi off topiciksi, niin vaadin Saariselle eroa.

Nämä olivat vain minun mielipiteitä. Voitte nyt kokeneet fanit kertoa kuinka asiat oikeasti ovat. Kun olette teilanneet minut kommentteineni alas, niin lopuksi voitte vielä tuosta nimimerkkini alta painaa "jäähy"-nappia.

t+a+p+p+a+r+a:
Ei se kyllä Saarisen vika ole, että joukkue ei saa paikoista sisään. Niemisellä oli paikat Tepsi-pelissä varmaan neljään maaliin, mutta kiekkoa ei vaan saada maaliin. Tappara pelaa jotenkin löysästi maalipaikat ja sen takia ei kiekko mene sisään. Ei se valmentaja siellä pelaa, vaan pelaajat.

Jartsamies:
Mä olen sitä mieltä, että tilanne Saarisen osalta alkaa nyt aika lailla rauhottua. Vaikkakin Mikin lausonnoista sai sen avikutelman, että mieli tekisi antaa potkut.
Jospa nyt pikkuhiljaa sitten kun on työrauha, niin alettais parantaa niitä suorituksia ja ehkäpä jälleen joulutauon jälkeen nuostaisiin sinne 7. tilan paikkeille.
Sillä kyllähän se valmennuksen osalta alkaa olla, niin, että näillä mennään loppukausi, vaikka en vielläkään kyllä sulata Sashan siirtoa.

Vaikka haluaisin Saariselle potkuja, toivon silti hänelle ja joukkueelle menestystä.

SVM:
Kysymys kuuluu, mitenkä homma voisi mennä enää huonompaan suuntaan nykyisestä? En syytä yksin Saarista tilanteesta, koska siihen on vaikuttanut monta muutakin asia, kuin valmentajan osaaminen. Mutta kuka sen vastuun lopulta kantaa? Päävalmentaja. Mäkin osaisin mennä sinne aitioon patsastelemaan ja joukkue tekis ainakin sen 0 maalia ottelussa helposti. Mua ainakin ottaa päähän (ei näemmä saa kirjottaa sitä mitä oikeasti ajattelee, kiitos sensuuri) suunnattomast meininki, että Saarinen saa jatkaa, koska on pitkän linjan Tap.. anteeksi saunakaveri.

Number7:
Onneksi täältä löytyy vielä positiivisiakin mielipiteitä välistä. Niitä todellakin tarvitaan, varsinkin kun itsekin lukeutuu enemmänkin negatiivis-henkiseen osastoon noin keskimäärin. Osa kommenteista menee tällaisten vaikeiden aikojen kohdatessa aina "yli". Joka ikisellä palstalla. Ja mielestäni tietyissä rajoissa saakin mennä. Tämäkin foorumi on hyvä paikka purkaa ajatuksia toisten kannattajien kanssa ja välillä vähän jopa päästää savuja ulos kun siltä tuntuu. Kuitenkin tuollainen "Leinonen ollut aina ihan p***a !", "..meillä ikinä hyviä vahvistuksia!", "joukkue joka vuonna koottu väärin!", "Saarinen ihan p***a!" - jutut ovat kyllä silti turhan yliampuvia. Kyllä Mikki on ihan hyvää työtä tehnyt tämän seuran peräsimessä. Ja miten niin mennyt pari kautta huonosti ?? Pronssi huono saavutus, kun ennen kautta jotkut pelkäsivät jäämistä pleijareiden ulkopuolelle ? No joo, ei pitäisi näihin provoihin edes vastata. Mutta kuitenkin, se mitä nyt tässä haluan kootusti sanoa on se, että kyllä mielestäni on ihan aiheellista tässä tilanteessa arvostella seuran toimintaa. Kyllä, se voisi olla rakentavampaa välillä, ja myöskin jotain positiivistakin voisi välillä laukoa itse kukin. Mutta se on naurettavaa, että jos tullaan sanomaan että "täällä ne lapset/skidit valittaa ja usko on mennyt ja joukkue hylätään kun vähän menee huonosti". Vaikka täällä nuoriakin varmasti on, niin ei tuokaan tyyli, että "No nyt menee hyvin ! Kyllä se siitä ! Sasha vie mestaruuteen ! Onneksi Saarista ei erotettu ! Toivon mukaan nyt Grönvall parantaa ja saisi enemmän aikaa ylivoimassa !"  , kyllä pure yhtään sen paremmin. Ei täällä kaikki valittajat ole lapsia. Huomaa vaan, että on monella tunnetta pelissä, kun rakastamaansa seuraa kannattaa, eikä se voi olla pelkästään huono asia. Hyssyttelemällä ja asioiden maton alle lakaisemisella ei koskaan olla saavutettu mitään. En minä ole Tapparaa jättämässä, ja tuskin on kovin moni muukaan, vaikka sitä muutama hätähousu aina tällaisina aikoina uhoaakin. Mutta jos laitat ottelutapahtumaan (lippu/syöminen/juominen/matkakulut) sen noin 40-50e ja haluat nähdä jos ei muuta, niin taistelevan joukkueen, ja paikan päällä surffailee pelistä toiseen lauma lampaita saaden aikaan yhden maalin kerran kuussa, niin kyllä silloin saa ja pitääkin vähän älähtää. Jori Lehterähän sen itsekin sanoi; "En itsekään tulisi tällaista paskaa katsomaan."   Jos pelaajat/valmentajat eivät saa hommaa toimimaan ja seuran johto näyttää olevan enempi vähempi pihalla niin minä ainakin olisin enemmän huolestunut jos tämäkin palsta olisi täynnä ainoastaan näitä "No pikkaisen huono peli, mutta kyllä se siitä." - kommentteja. Ja mitä on itse tullut seurattua, niin ei tämä ulosanti ole lähellekään edes pahimmasta päästä, kun muihin vastaaviin vertaa. Toki voi olla että aktiiviset modet ovat onnistunee työssään hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta