Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (43/420) > >>

Penalty_Killer:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Marraskuu 01, 2008, 20:45:50 ---Ihan vaan kysymyksenä: Mikä ihmeen kova treeni nyt on ollut päällä?

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti ei sitten kova reeni ole päällä. Mahtaavatko reenata ollenkaan, säästetään jäämaksuista Harmerin palkka.
Sitte voidaankin vielä ruveta julistamaan että kesällä ei o tehty mitään.
Vähemmästäkin paska kunto ja mikään ei onnistu.  :D
No joo, pitkään sarjaan mahtuu väsymystä, energisyyttä ja voipa joillakin lipsahtaa ylikunnon puolelllekin.

Trafan:
Eipä höntyillä
Kirvesmies pohtii Tapparan tilannetta maaottelutauon alettua:
"Otetaan rauhallisesti. Kautta on paljon jäljellä ja meillä ammattimiehiä asialla."
Voisiko tuota enää paremmin sanoa? Annetaan Mikon murehtia, hän saa siitä palkkaakin.
Kirvesmies: Raikas analyysi Tapparan tilasta Leijonia unohtamatta

tapsa34:
Kirvesmies ja Leppä puhuvat asiaa. Ja viitaten tuolla aikaisempaan treenaamiskeskusteluun! Itse en tarkoittanut mitään hirmutreenejä vaan sellaista luisteluun terävyyttä hakevaa harjoittelua mielessäni? Olen aika varma että Tappara palaa todella terävänä tauolta! Mutta se mitä haluaisin Saarisen tekevän että roolittaisi nyt kentät kahtia! Kaksi ekaa kenttää survomaan niitä maaleja sekä ylivoimaan tulitusta! Ja kaksi kenttää puolustavampia ja niille selkeä alivoimavastuu! 5-5 vastaan saa tietysti aina tehdä mikä kenttä vaan maaleja! Tällaisia joululahjatoiveita Mikolta ;D

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Marraskuu 05, 2008, 23:12:07 ---Ja viitaten tuolla aikaisempaan treenaamiskeskusteluun! Itse en tarkoittanut mitään hirmutreenejä vaan sellaista luisteluun terävyyttä hakevaa harjoittelua mielessäni?
--- Lainaus päättyy ---

Kai sitä kaikki joukkueet hakevat terävyyttä luisteluun, joten tuskin se ainoastaan Tapparan etuoikeus on käyttää tuota terävyyden hakua syynä tappioputkelle.

Trafan:
Iltapulu uutisoi: Saariselle ei potkuja!
IS jaksaa yllättää: huhun paikkansapitämättömyys kelpaa uutiseksi.
Kuinkahan kävisi, jos ryhtyisi selvittämään mistä huhu oli peräisin?
Jos huhu olikin IS:n tai sen lähipiirin keksimä, on keksitty ikiliikkuja.
IS: Tappara-johto: Mikko Saarisen asema on vakaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta